Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävikkiruokasivustot

Vierailija
24.01.2020 |

Paljon hehkutetaan noita säästönä, mutta omalla kohdalla tuo säästöä etten tilaa sieltä.
Todella vähän mitään mitä oikeasti tarvitsee eli en käytä kastikkeita mitä siellä eniten näyttää olevan ja karkkia taas turha ostaa muutenkaan.
Olenko ainoa joka ei pidä valikoimaa järkevänä...
Ymmärrän jotta ne on just niitä mitä jäänyt myymättä, mutta johan sekin kertoo tavaran olevan turhuutta pitkälti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus tehnyt hyviä löytöjä, ja on kiva joskus ostaa jotain ns. turhaakin, kuten makeisia ja sipsejä, muutoin en niitä ostakaan.

Ja minä tykkään noista majoneesikastikkeista, niillä saa makua vähän tylsempäänkin vatsantäytteeseen.

Ei kai siinä valikoimassa paljon vaihtoehtoja ole kun se on sitä hävikkiä ja tuoretavara on poissa laskuista.

Mutta minulle kelpaa kuivatavara kun kauppaan on matkaa eikä tule kovin usein käytyä, niin onpa sitten jotain millä vatsansa täyttää jollei jaksa ostoksille.

On helpompaa napata se valmiiksi pakattu laatikko matkaan kuin koota 6 kassillista tavaraa, riittää mulle että jaksaa koota ne tuoreet.

Vierailija
2/2 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ihan samaa. Myynnissä oli sellaisia merkkituotteita, joista Rainbow-versiota löysin S-Marketista halvemmalla, joskaan enpä ollut sitäkään ostanut joten miksi tilaisin postikuluineen netistäkään kun pian menisi vanhaksi kuitenkin.

Muuten outoja tuotteita, jotain Jalostajan pussikeittoja joita en ikinä ostaisi muutenkaan. 

Jäi tilaamatta vaikka ideana ihan ok.

Ja hamstraan kuitenkin -60 % alennustuotteita jos satun ilta-aikaan kauppaan ja niitä on tarjolla. Myös Resq-sovelluksen olen ladannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla