Miehet lähestyy, viestii, vaihdellaan kuvia, suunnitellaan tapaamista - sitten hiljaisuus
Mikä juttu tämä on? Näin on käynyt parikin kertaa. Mies ottaa yhteyttä deittisivujen kautta. On kovin kiinnostunut. Vaihdetaan viestejä, kuvia, molemmat tykkää näkemästään. Lisää innokasta viestittelyä etenkin miehen taholta. On selvää, että tavataan aivan lähiaikoina.
Yhtäkkiä ei enää mitään. Viestit loppuvat kuin seinään.
En ole kysellyt perään.
En vain ymmärrä: jos he kerran ovat tehneet aloitteen ja ovat kovin innokkaita ja kiinnostuneita, mitä sitten tapahtuu?
Olen järkeillyt, että ilmeisesti heillä onkin ollut vaikka kuinka monta naista kierroksessa kerralla, ja tapailevat nyt jotakuta muuta. En keksi muutakaan.
Tietysti voi olla, että ovat olleet jonkun muun kuvilla liikkeellä ja siksi eivät tietenkään voi tavata.
Mietin, luulevatko he jättävänsä jonkun takaportin auki tuolla, että vain häviävät (toisen kanssa?) mitään sanomatta. Enhän toista kertaa kyllä lähde treffejä suunnittelemaan, jos mies on minut jo kerran jättänyt kuin nallin kalliolle.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin asian raadollisuuden, jos olisi ollut tapaaminen ja seksiä ja mies häviäisi: olisi saanut, mitä hakikin. Nämä ovat siis tapahtuneet ENNEN tapaamista.
Ei ole ne kaikki (siis muutama) olleet mitään top 5 %, ainakaan minun mielestäni. Eihän sitä tiedä, mitä itse itsestään luulevat.
Tätä siis en ymmärrä, että miksi ensin lähestytään valtavalla innolla, vaikka sanon, etten nyt ehtisi tai jaksaisi tapailla ketään uutta?
Tajuaisin, jos itse laitan ensin viestiä ja olisin aktiivinen osapuoli.
No, en kuitenkaan välitä olla mikään varavaihtoehto nro 7, eli jos joskus ottaisivat
vielä yhteyttä, sanoisin kiitos ei.Tarvisiko seuraavaksi kysyä, kirjoitteletko parastaikaa useamman kanssa?
En siis ole jäänyt suremaan, mutta tuo on mielestäni outoa, että toinen painaa päälle innolla ja yhtäkkiä - hiljaisuus. Ap
Siis mitä mä luin? Sä ihmettelet miksi miehet katoavat ”vaikka sanon, etten nyt ehtisi tai jaksaisi tapailla ketään uutta”. Mitä sä sellasta meet sanomaan? Ja ei kai sen katoamisen silloin pitäisi haitata? Taidat itse viestiä ristiriitaisesti ja miehet tajuavat ettei suhun kannata hukata aikaa.
Ehkä kannattaisi selkeyttää ensin itselle mitä haet ja haluat.
Sanoin aivan heti aluksi tuon, ja se oli ihan totta. Siinä vaiheessa profiilini oli jäänyt oikeastaan laiskuuttani roikkumaan sinne. Sitten kun toinen oli niin innokas niin juttelin ja ajattelin, että no ehkäpä, voihan sitä tavata ja katsoa. Mutta ta-daa! Mies hävisi yhtäkkiä, viestit loppuivat kun piti alkaa sopia sitä tapaamista.
Saattaahan olla, että huvittivat itseään varattuina. Toinen vaihtoehto on, että saalistaminen oli hauskaa ja kun aloin suostua tapaamaan, mielenkiinto meni.
Niin kuin sanoin, en ollut noista erikoisen kiinnostunut, siksikään en kysellyt perään.
Sen sijaan minua kiinnosti, mitä te muut ajattelette, että tuollaisen käytöksen takana on. Olin utelias. Ap
99%:n todennäköisyydellä syynä on
- joku toinen oli miehen mielestä kiinnostavampi
- joku toinen oli miehestä kiinnostuneempi
Loput 1%:
- mies tapasi reaalimaailmassa mukavan naisen
- mies jäi vaimolleen/tyttöystävälleen kiinni deittisovelluksen käytöstä
- mieheltä hajosi kännykkä eikä ole rahaa ostaa uutta
- mies joutui sairaalaan
- mies kuoli
Olen pahoillani jos noin tosiaan kävi. Kuulostaa hiukan urbaanilegendalta.
Itseä ei varatut kiinnosta. Juttu loppui puoleltani aina välittömästi, jos mies etsikin salasuhdetta tai muuten paljasti olevansa varattu. Ap
Niin, yhäkin peräänkuulutan sitä, että jos tapaakin ihanamman naisen niin laittaisi sen intensiivisen jahtaamisen ja viestittelyn lopuksi viestin, että näin kävi ja hyvää jatkoa tms.
Osoittaisi ihan fiksuutta ja toisen ihmisen arvostamista.
Ei nykyään kai sitten niin toimita. Jos vielä joskus olen sinkkumarkkinoilla, niin olenpa viisaampana liikkeellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani jos noin tosiaan kävi. Kuulostaa hiukan urbaanilegendalta.
Itseä ei varatut kiinnosta. Juttu loppui puoleltani aina välittömästi, jos mies etsikin salasuhdetta tai muuten paljasti olevansa varattu. Ap
Ei se ole mitään urbaanilegendaa vaan ihan normaalia deittisovellusten käyttöä. Sekin on tietysti yksi vaihtoehto, että joku mies ihan vaan aikansakuluksi kehittää itselleen feikkiprofiilin. Esiintyy siis ihan eri henkilönä kuin mitä oikeasti onkaan. Kun tulee aika tavata, katoaa taivaan tuuliin. Ilmiötä kutsutaan nimellä catfish.
Vierailija kirjoitti:
Niin, yhäkin peräänkuulutan sitä, että jos tapaakin ihanamman naisen niin laittaisi sen intensiivisen jahtaamisen ja viestittelyn lopuksi viestin, että näin kävi ja hyvää jatkoa tms.
Osoittaisi ihan fiksuutta ja toisen ihmisen arvostamista.
Ei nykyään kai sitten niin toimita. Jos vielä joskus olen sinkkumarkkinoilla, niin olenpa viisaampana liikkeellä. Ap
Ei nykyään niin toimita. Ei ole toimittu ennenkään. Ei mies tanssiravintolassakaan tullut sulle erikseen sanomaan, että kiitos, mutta en enää tanssi kanssasi, hyvää loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Kommentit 9 ja 10 kuulostavat realistisilta.
Itse vain olen aina ilmoittanut, jos en enää kirjoittele, ja törkimyksille jopa syyn, miksi blokkaan heidät.
On se mielestäni epäkohteliasta yhtäkkiä vain vaieta, kun sitä ennen viestiä on tullut ylenpalttisesti.
Kai se nykyään on sitten tällaista. Mielenkiinto loppuu ja ihminen heitetään pois kuin käytetty nenäliina.
Tekisi vain mieli kysyä noilta, että miksi edes rupesit vaivaamaan minua? Ap
Joskus olin tilanteessa että viesteilin ja kahvillakin kävin useamman naisen kanssa samoihin aikoihin. Sitten yksi kolahti, ja ehkä naiviiuttani laitoin sitten naisille viestit että moikka ja hyvää loppukevättä ja elämää noin muutenkin. Kohtelias pitää olla, niin on opetettu.
Ei ole urbaanilegendaa vaan ihan nyt vuodenvaihteessa tapahtunut...
Olinkohan kommentti nro 42...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin asian raadollisuuden, jos olisi ollut tapaaminen ja seksiä ja mies häviäisi: olisi saanut, mitä hakikin. Nämä ovat siis tapahtuneet ENNEN tapaamista.
Ei ole ne kaikki (siis muutama) olleet mitään top 5 %, ainakaan minun mielestäni. Eihän sitä tiedä, mitä itse itsestään luulevat.
Tätä siis en ymmärrä, että miksi ensin lähestytään valtavalla innolla, vaikka sanon, etten nyt ehtisi tai jaksaisi tapailla ketään uutta?
Tajuaisin, jos itse laitan ensin viestiä ja olisin aktiivinen osapuoli.
No, en kuitenkaan välitä olla mikään varavaihtoehto nro 7, eli jos joskus ottaisivat
vielä yhteyttä, sanoisin kiitos ei.Tarvisiko seuraavaksi kysyä, kirjoitteletko parastaikaa useamman kanssa?
En siis ole jäänyt suremaan, mutta tuo on mielestäni outoa, että toinen painaa päälle innolla ja yhtäkkiä - hiljaisuus. Ap
Siis mitä mä luin? Sä ihmettelet miksi miehet katoavat ”vaikka sanon, etten nyt ehtisi tai jaksaisi tapailla ketään uutta”. Mitä sä sellasta meet sanomaan? Ja ei kai sen katoamisen silloin pitäisi haitata? Taidat itse viestiä ristiriitaisesti ja miehet tajuavat ettei suhun kannata hukata aikaa.
Ehkä kannattaisi selkeyttää ensin itselle mitä haet ja haluat.
Sanoin aivan heti aluksi tuon, ja se oli ihan totta. Siinä vaiheessa profiilini oli jäänyt oikeastaan laiskuuttani roikkumaan sinne. Sitten kun toinen oli niin innokas niin juttelin ja ajattelin, että no ehkäpä, voihan sitä tavata ja katsoa. Mutta ta-daa! Mies hävisi yhtäkkiä, viestit loppuivat kun piti alkaa sopia sitä tapaamista.
Saattaahan olla, että huvittivat itseään varattuina. Toinen vaihtoehto on, että saalistaminen oli hauskaa ja kun aloin suostua tapaamaan, mielenkiinto meni.
Niin kuin sanoin, en ollut noista erikoisen kiinnostunut, siksikään en kysellyt perään.
Sen sijaan minua kiinnosti, mitä te muut ajattelette, että tuollaisen käytöksen takana on. Olin utelias. Ap
Oma veikkaukseni: Olivat ehkä alustan kiinnostuneita ja vaikutit ihan kiinnostavalta, mutta koska et oikeasti olltu kiinnostunut, se heijastui sinusta ja miehille tuli se vaikutelma, että just sun kanssa ei synkkaa niin hyvin. Joku muu nainen ehkä oli aidommin ja oikeasti kiinnostunut tapaamisesta ja kyseisestä miehestä (sen verran mitä nyt tuntemattomasta voi olla) ja se kiinnostus heijastui kommunikointiin. Mies sitten koki, että sen toisen kanssa mätsää paremmin. Ja ehkä se toinen nainen näki vähän vaivaa antaakseen itsestään hyvän kuvan myös henkisesti, joten sen myötä hän alkoi kiinnostaa enemmän.
Voi toki olla muitakin syitä. Eivät kaikki miehetkään ole niin tosissaan. Sinäkin olit muka menossa tapaamaan, vaikket oikeasti ollut kiinnostunut. Ehkä joidenkin miesten kohdalla oli samoin.
Olin oikeasti tietty menossa, kun kerran lupasin. Ap
Vierailija kirjoitti:
En usko tasoteorioihin. Ne eivät selitä ihastumista eivätkä rakastumista. Ei auta, vaikka mies olisi muiden mielestä maailman komein, rikas ja ammatiltaan vaikka kirurgi.
Johonkin järjestettyyn avioliittoon tasoteoria voisi sopia.
Ne voi olla aika pienet asiat, jotka toisessa viehättää kun näkee, siis tarvii nähdä oikeasti. En pystyisi kuvan perusteella päättämään, että joo, aletaan olla yhdessä. Ap
Juu, mutta kun tuo toimii vain yhteen suuntaan.
Joku periaatteessa komea ja suosittu mies ei välttämättä ole just sun silmissäsi kiinnostava.
Mutta sepä ei toimikaan niin päin että joku lyhyt, hintelä, pienituloinen ja ujo mies olisi kiinnostava.
= käytännössä mies joka ei ylitä tasorimaa, karsiutuu heti jatkosta. Jos ylittää, sitten katsotaan niitä muita asioita.
Miksi ja miksi.
Koska netin kautta ehtii olla paljon useammalle ja paljon vaivattomammin tökerö urpo kuin tosielämässä.
Siksi.
Vierailija kirjoitti:
En usko tasoteorioihin. Ne eivät selitä ihastumista eivätkä rakastumista. Ei auta, vaikka mies olisi muiden mielestä maailman komein, rikas ja ammatiltaan vaikka kirurgi.
Johonkin järjestettyyn avioliittoon tasoteoria voisi sopia.
Ne voi olla aika pienet asiat, jotka toisessa viehättää kun näkee, siis tarvii nähdä oikeasti. En pystyisi kuvan perusteella päättämään, että joo, aletaan olla yhdessä. Ap
Tasothan antavatkin lähinnä raamit sille, keneen sinun on mahdollista ihastua ja rakastua. Et sinä sitä kadulla makaavaa, kuselta haisevaa pultsaria ota kumppaniksi, vaikka sillä olisi enkelin luonne tai maailman ihanimmat silmät. Kumppani löytyy siitä porukasta, jonka ulkonäkö ja sosiaalinen status ovat riittävällä tarkkuudella vastaavat omasi kanssa. Tunnepuoli tuo siihen tietyn verran joustoa, mutta ei mitään mahdottomia. Jos olet itse kasi, niin ehkä kutosen mies vielä on mahdollinen kumppaniksi jos tunnepuoli oikein natsaa. Vitonen enää tuskin, vaikka olisi kuinka mahtava tyyppi. Se menisi sitten "susta tulee vielä ihana mies jollekin toiselle" -osastoon ja kaverisektoriin.
Aloittaja jutteli varmaan mun miehen kanssa...
Hoksasin, että touhaa puhelimellaan vähän turhan intensiivisesti. Puhelimelta löytyi kk-sovellus ja kierroksessa oli kolme naista. Poisti tosin aina viestit, ettei jäisi kiinni.
Latasin saman sovelluksen ja loin uuden sähköpostin lisäksi. Otin yhteyttä ja siitä se sitten lähti.
Kerran vihjaisin, että miksi puhelin vain värinällä ja niin se meni kokonaan äänettömäksi. Pari päivää viestiteltyäni hänen kanssaan otin puheeksi, että onko jotain meneillään ja hän kirkkain silmin väitti ettei mitään ole. Meni vartti ja laittoi viestin että poistaa sovelluksen ja antoi puh.numeronsa. Numeron, joka ei ollut minullakaan tiedossa ja tietenkin prepaid.
Seuraavana aamuna hain myös prepaidin ja viestittely jatkui.
Hän laittoi kuvansa ja minä näppäsin netistä jonkun screenshot-kuvan. Ja mies liekeissä...
Sovittiin lounastreffit "asuinpaikkojemme" puolesta välistä eräästä ravintolasta seuraavalle päivälle.
Ja oi mikä ilme miehellä olikaan... Ensin oli hämmästynyt, että kuinka minä sinne sattumalta tulin ja ojensin käteni ja esittelin itseni nimimerkilläni. Ilme valahti polviin.
Että sinne ne miehet katoaa yhtäkkiä. Jäävät kotona kiinni ;)