Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsivero ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi?

Vierailija
24.01.2020 |

Mitä mieltä olette, pitäisikö olla lapsivero kaikille vanhemmille? Lapsethan ovat suurin ympäristöriski ja lisääntymistä tulisi rajoittaa erilaisilla veroilla ja muilla säädöksillä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta syödään vauvoja koska AY-liikkeen vauvavero ja lihavero ja Malmin lentokentän vastaisuus.

Vierailija
42/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaamatkustaja Velat vauhdissa taas! Niiden lasten maksamat eläkkeet kyllä kelpaa teille mutta itse ette tee mitään vahuudenturvanne eteen.

Te kirjaimellisesti lapselliset olette niitä todellisia vapaamatkustajia. Odotatte kieli pitkällä kuin itsestäänselvyytenä, että valtio maksaa höveliäästi kakaroidenne varhaiskasvatuksen, koulutuksen, neuvolamaksut, lapsilisät, kotihoidontuet... Tämäkään ei riitä, vaan teidän pitäisi mielestänne saada lisää erilaisia tukia, kun kuulemma nyt lapsenteko ei ole Suomessa "kannattavaa"... Mitä se kertoo teistä itsestänne? Samalla kateellisina haukutte vapaaehtoisesti lapsettomat joka foorumilla ja todistelette omaa oletettua paremmuuttanne ihmisinä ja veronmaksajina. Aika tekopyhää. 

Minä hyvätuloinen puolet palkastani veroa maksava äiti kustannan heittämällä kasteni koulutukset ja terveydenhuollot ja samalla hysteeristen lumihiutale-velojen paykoterapiat. Sinä et ole ollut varmaan päivääkään töissä kun niin ”ahdistaa” ja elämä on ”vaikeaa”.

Velat on kyllä niin lapsellisia itse että ei mitään rajaa.

Tuskin sinä siihen alle 10% kuulut, jotka oikeasti on nettomaksajia :D

Liki kaikilla naisjohtajilla on lapsia suomessa. Kertoo jotain äitien kyvyistä mutta ei niinkään velojen kyvyistä.

Se, että on olemassa korrelaatio johtajuuden ja äitiyden välillä, ei niinkään tarkoita sitä, että äitiys olisi kausaatio, tai että äidiksi haluaminen tekisi naisesta erityisen kyvykkään, vaan paremminkin kyse on siitä, että korkeassa asemassa olevat henkilöt, kuten esim. toimitusjohtajat, haluavat usein luonnollisesti jälkikasvua, jotta heillä ja heidän yrityksellään tai keräämällään varallisuudella olisi tulevaisuudessa perijä. Korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa olevat henkilöt omaavat usein myös machiavellistisiä luonteenpiirteitä, mikä tarkoittaa, että he ovat hyvin opportunistisia ja pyrkivät petaamaan oman elämänsä alusta loppuun mahdollisimman helpoksi ja mukavaksi itselleen. Tämän vuoksi moni heistä myöntääkin suoraan, että tekee itsekkäästi lapset ns. vanhuuden varalle heitä itseään hoitamaan ja paapomaan. Vieläkö sädekehä kiiltää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Appelsiini-iho kirjoittaa kolumnin aiheesta?

Vierailija
44/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaamatkustaja Velat vauhdissa taas! Niiden lasten maksamat eläkkeet kyllä kelpaa teille mutta itse ette tee mitään vahuudenturvanne eteen.

Te kirjaimellisesti lapselliset olette niitä todellisia vapaamatkustajia. Odotatte kieli pitkällä kuin itsestäänselvyytenä, että valtio maksaa höveliäästi kakaroidenne varhaiskasvatuksen, koulutuksen, neuvolamaksut, lapsilisät, kotihoidontuet... Tämäkään ei riitä, vaan teidän pitäisi mielestänne saada lisää erilaisia tukia, kun kuulemma nyt lapsenteko ei ole Suomessa "kannattavaa"... Mitä se kertoo teistä itsestänne? Samalla kateellisina haukutte vapaaehtoisesti lapsettomat joka foorumilla ja todistelette omaa oletettua paremmuuttanne ihmisinä ja veronmaksajina. Aika tekopyhää. 

Minä hyvätuloinen puolet palkastani veroa maksava äiti kustannan heittämällä kasteni koulutukset ja terveydenhuollot ja samalla hysteeristen lumihiutale-velojen paykoterapiat. Sinä et ole ollut varmaan päivääkään töissä kun niin ”ahdistaa” ja elämä on ”vaikeaa”.

Velat on kyllä niin lapsellisia itse että ei mitään rajaa.

Tuskin sinä siihen alle 10% kuulut, jotka oikeasti on nettomaksajia :D

Kyllä vaan kuulun. Katsopas tuon tulorajat, siihen pääsi muistaakseni jo 7000e palkalla ja se on ihan normipalkka it-alalla, itse asiassa keskitasolla.

Haluaako Siiri 2 v. nyt sinisen vai punaisen papukaijamerkin? Olet sinä hyvä tyttö.

Vierailija
45/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkivero lailliseksi

Vierailija
46/46 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvakkivero lailliseksi

Ehdottomasti samaa mieltä tästä!