Voiko vähä kaljoisa mennä työihin?!?!
Kommentit (16)
Totta kai!
Erityisesti jos oot finskin lentäjä tai aivokirurgi.
Pikkupäissään sujuu sukkelammin.
Ei ongelmaa. Kannattaa ottaa myös taskumatti mukaan, että luova tila säilyy.
Riippuu hommasta ja työnantajasta. Olen ollut työelämässä jo silloin, kun oli 'pitkiä lounaita'. Lyhyemmiltä pitkiltä lounailta tultiin usein töihin. Siistissä sisätyössä ei saa aikaan juurikaan vahinkoa, vaikka olisi pienessä sievässä.
Koneenkäyttäjät yms tietysti vähän asia erikseen.
Riippuu ihan töistä. Esim. keikkaileva muusikko joo, minkään ajoneuvon kuljettaja ei.
Riippuu työstä ja työpaikasta.
Päihtymys työpaikalla on nykyään todella harvoin enää ok.
Joo riippuu tosiaan duunista, itse olen baarimestari ja aika usein otan töissä paukkua
Ei meillä ole töissä mitään väliä jos pystyy työt tekemään.
Perjantaina yleensä alloitellaan aamun kahvitauolla kaljan juonti.
Voidaan antaa kenkää, en suosittele.
Mynthonit suuhun ja huoletta töihin!
Tasan kerran olen ollut pienessä sievässä työpaikalla, vuosi oli 2001. Pomo soitti korvaajaa iltavuoroon, kun olin perjantaina kaverin kanssa ulkona, olin juuri tilaamassa viidettä kaljaa tiskiltä. Aikaa vuoron alkuun oli tunti. Keksin siinä pienen hätävalheen, eli väitin kurkkuni olevan kipeänä ja "voin tulla jos saan mussuttaa vahvoja kurkkupastilleja vuoron ajan". Hyvin se meni, ei mitään ropleemaa. Toisaalta tein vain ruokaa keittiössä ja hoidin pikkusiivouksia.
Hieman kuitenkin välttelin pomoani sen ensimmäisen tunnin ajan, kun olimme samaan aikaan vuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai!
Erityisesti jos oot finskin lentäjä tai aivokirurgi.
Pikkupäissään sujuu sukkelammin.
Jooook en oo findkills
Mut oon kyl hoivalllsssa
Siis toki. Meillä toisinaan juodaan shampanjaa tai maistellaan erikoisoluita työpaikalla.
Harmittais itseä jos ei vois jatkaa kaljoosa jos pitäis lopettaa kaljoolu ja vartin välein kuseskelu.
Hauska notkistella polvia pöntön äärellä ja jammailla ihan millisti. Siten et suihku pysyy lauteiden sisällä.
öääh ääh öäääh njam
Taidat olla enemmän kuin "vähä kaljoisa".