Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein annatte miehenne juoda?

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä sääntönä, että vain niin usein, kuin pääsen itse tyttöjen iltoihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein kun janottaa. Juominen on välttämätöntä elintoimintojen ylläpitämiseksi

Vierailija
2/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en "anna" mieheni tehdä yhtään mitään. Aikuinen ihminen tekee itse omat päätöksensä. Meillä ei ole mitään sääntöjä eikä lupia tarvitse kysellä. Asioista toki keskustellaan normaalisti ja hyvin pyyhkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti. Saa aikuisena ihmisenä ihan itse päättää juomisestaan. Ihan kuten itse omastani.

Vierailija
4/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään määrätä mitä toinen saa tehdä ja milloin. Me menemme ulos silloin kun haluamme, ihan kumpikin eikä siitä tarvitse kuin ilmoittaa.

Vierailija
5/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuiset ihmiset saa itse päättää tekemisistään. Jos mies alkaisi nyt ihan yhtäkkiä ryyppäämään holtittomasti ja pilaisi sillä yhteiselomme, niin minä saan päättää lähteä suhteesta.

Vierailija
6/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ollaan vastuussa omista asioistamme. Mies juo minkä juo ja minä saan ihan vapaasta tahdosta päättää, olenko hänen kanssa vai en. Sama toisinpäin. 

Yksinkertaista.

Vierailija
7/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annatte miehenne juoda"?

Taitaa olla AP:llä melko erikoinen suhde...

Meidän liitossa on kaksi aikuista ihmistä. Molemmat tekevät omat päätöksensä moisista asioista, ja myös sitten kantavat niistä vastuunsa. Mutta ehkä me ollaankin jotenkin omituisia.

Vierailija
8/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon aina kun vaimo haukkuu ja vittuilee. Se on reaktioni kaltoinkohteluun. Vaimo tietää tämän. Niinpä hän käytännössä antaa luvan juoda haukkumalla ja vittuilemalla. Ehkä 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
9/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies korkkiruuvin takana kirjoitti:

Mä juon aina kun vaimo haukkuu ja vittuilee. Se on reaktioni kaltoinkohteluun. Vaimo tietää tämän. Niinpä hän käytännössä antaa luvan juoda haukkumalla ja vittuilemalla. Ehkä 2-3 kertaa viikossa.

Alkoholisti syyttää aina muita.

Vierailija
10/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo silloin kuin minakin ja toisin pain. 

Vierailija
11/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kommentti. Alkoholisti ei AINA syytä muita. Toisaalta kuka tahansa voi syyttää muita, raivoraitiskin.

Vierailija
12/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo kysymys. Oletko miehesi äiti vai miten niin "annat hänen juoda". Mies juo silloin kun haluaa, kuten minäkin. Jos juominen menisi överiksi, harkitsisin haluanko enää jatkaa yhdessä.

Vierailija
13/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teidän vankilasta (perhehelvetistä) pääsee lomille?

Entä onko mahdollista päästä avovankilaan jos käyttäytyy hyvin?

Vierailija
14/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syytä ketään mistään. Totesin vain vallitsevan tosiasian. Huutaminen ja vittuilu on meillä se myönnetty lupa juomiseen. Muulloin tulisi sanomista. Minä pakenen alistamisen tuomaa tuskaa ja ahdistusta humalan suojiin.

Vierailija
15/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani saa juoda loppuikänsä. Ja kyllä on jo useampi mies jäänyt juomaan, vaikka ei ole enää akkaa nalkuttamassa.

Vierailija
16/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän liitossa on kaksi aikuista ihmistä. Molemmat tekevät omat päätöksensä moisista asioista, ja myös sitten kantavat niistä vastuunsa. Mutta ehkä me ollaankin jotenkin omituisia.

Kotikuri on ihan normaalia eikä mikään "melko erikoinen suhde".

Myös aikuiset tarvitsevat kurinpitäjää arkielämässään eikä vain lapset.

Vierailija
17/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin?

Vierailija
18/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin?

Kyllä. Aina ei itsekuri riitä sen tekemiseen mikä on järkevää, eli toista ihmistä tarvitaan tuomaan lisämotivaatiota.

Vierailija
19/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin?

Kyllä. Aina ei itsekuri riitä sen tekemiseen mikä on järkevää, eli toista ihmistä tarvitaan tuomaan lisämotivaatiota.

No mitä asioita saat tehdä vain miehesi erityisellä luvalla?

Vierailija
20/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syytä ketään mistään. Totesin vain vallitsevan tosiasian. Huutaminen ja vittuilu on meillä se myönnetty lupa juomiseen. Muulloin tulisi sanomista. Minä pakenen alistamisen tuomaa tuskaa ja ahdistusta humalan suojiin.

Ja anna kun arvaan: jos ei olisi sitä vaimoa nalkuttamassa, niin varmasti keksisit jälleen jonkin hyvän syyn, jota "paeta humalan suojiin".