Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko 23 päivää ennen synnytystä lähteä käymään toisessa kaupungissa?

Vierailija
24.01.2020 |

3 vkoa synnytykseen. Kohdunsuu täysin kiinni. 1. synnytys, joka yleensä menee vielä LA yli. Eli voi mennä tasan kuukausi vielä.

Uskallanko lähteä rauhalliselle 1-2 yön reissulle, autolla 350km päähän miehen kanssa?

Asialliset vastaukset kiitos

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä olin laskettuna päivänä päivämatkalla n. 200 km päässä olevassa kaupungissa. Mitään tuntemuksia ei ollut, joten ihan hyvin uskalsin lähteä. Lapsi syntyikin sitten vasta parin viikon kuluttua. Pitkäksi olisi tullut aika, jos olisi kotiin linnottautunut viimeiseksi kuukaudeksi.

Vierailija
22/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähtisin reissuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi lähtenyt noin lähellä synnytystä siksi kun en vaan jaksanut istua noin pitkää matkaa paikallani.

En linnoittautunut kotiini, liikuin kyllä pieniä matkoja.

Vierailija
24/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko toinen kaupunki juuri se johon sinun kuuluu mennä synnyttämään vai Wuhan tai muu kaukainen kaupunki.

Vierailija
25/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ois jaksanut tuollaista automatkaa noin lähellä synnytystä.

Lähellä? Kuukausi synnytykseen?

Istuitko kotona 4:n seinän sisällä viimeiset pari KK?

Raskauksia on erilaisia. Mulla rv 33 ja vatsa älyttömän kipeä ja tuntuu räjähtävän koska tahansa, liitoskipuja on, kävelen tosi vaivalloisesti kun välillä fiilis että lantio murskana. Ensimmäisen lapsen kanssa kuukautta ennen synnytystä en pystynyt enää lähteä ovesta ulos kovien kipujen takia. Eli olin neljän seinän sisällä.

Vierailija
26/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kohdalla olin viikko ennen la 270km päässä kotoa. Lapsi syntyi 5 päivää reissun jälkeen. Vauva oli aika pieni (3070g) ja mun maha myös. Painoa oli tullut vain noin 7kg. Muutenkaan ei ollut kipuja tms. eli ollut ongelmia istua autossa.

Vierailija
27/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Minulla ensimmäinen meni 16 päivää yli vaikka tuntemuksia oli että synnytys käynnistyisi. Tämä toinen taas, ei mitään tuntemuksia synnytykseen liittyen ja ykskaks vedet hulahti rv 38 ja olin vielä hetkeä aiemmin miehelle sanonut että lähdetään ilta ajelulle. Pointti oli että hankala noita on ennustaa , teet niin kuin itsestä hyvälle tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi