Suppeillakin tiedoilla Tinder on ehdottanut Annalle 947 sopivaa kumppania. Anna deittailee edelleen.
https://dynamic.hs.fi/2020/deittisovellukset/
Annalla on hankala tilanne, kun ei millään löydy kumppania. :(
Kommentit (14)
Anna on nykyisten kovien aikojen uhri.
EI hyvännäköinen nainen tarvi tinderissä mitään esittelyä tekstimuodossa, kuvat sa jo 90% miehistä tykkäämään.
Toki Annan on hyväksyttävä myös se että vastaan tulee suuria määriä vääränlaisia miehiä ja sellaisia jotka ei ehkä lopulta tykkää Annasta jos ei kerran vaivaudu kertoman itsestään ja mitä on hakemassa.
Mullakaan ei ole kuin yksi kuva eikä lainkaan tekstiä. Ei ole Tinderistä löytynyt siippaa, vaikka treffeillä voisi käydä vaikka päivätyöksi.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole kuin yksi kuva eikä lainkaan tekstiä. Ei ole Tinderistä löytynyt siippaa, vaikka treffeillä voisi käydä vaikka päivätyöksi.
Oletko se joka jättää vai tulee jätetyksi?
Mä laitoin vähän enemmän kuin suppeat tiedot juuri siksi, että *oikeanlaiset* tyypit kiinnostuisivat. Mulla on vähän erikoinen ammatti, enkä myöskään itse kiinnostu romanttisessa aivan tavallisimmista tyypeistä.
Toimi :) Matcheja ei tullut monta, mutta sieltä löytyi se ihanin. Ja yksi kiva ystävä.
N40, tavallisen näköinen, hymyilin kuvissa, jonkin verran ylipainoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se joka jättää vai tulee jätetyksi?
Molempia varmaan. 9/10 käy kuitenkin niin, että kiinnostusta tai kemiaa ei ole sitten millään ja hampaat irvessä kärvistelen treffit loppuun. En laita viestiä eikä mieskään laita. Viimeisen vuoden aikana kahdet tai kolmet treffit useista kymmenistä (sadoista osumista) johtivat tapailuun. Yksi vajaan puolen vuoden suhteeseen, joka kaatui elämäntilanteen mahdottomuuteen.
Pitäisikö sivun latautua? Minulla ei lataudu. Mutta en silti pidä mitenkään ihmeellisenä etteikö tuosta määrästä löydy loppuelämän elämänkumppania - jos siis sellainen on haussa. Sitä paitsi Tinder ei käsittääkseni ehdota kumppaneita vaan siinä tulee mätsejä ja ne tulevat hyvin vähäisten tietojen perusteella. Miehethän ovat, jos avauksen oikein ymmärrän, tykänneet Annasta vain tämän kuvan takia. Anna on nähnyt miehistä kuvan ja jotain tekstiä. Kyllä se on aika hatara pohja todennäköisyydelle, että joku olisi sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisi viettää loppuelämänsä.
Ei se määrä, vaan laatu. Aivan hölmöä jättää täyttämättä oleellisia tietoja. Haluaako 900 randomia vai 9 oikeasti sopivaa? Mieluummin ensin tosi tiukka seula ja, jos ei tule ketään sitten vähän höllentää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä, vaan laatu. Aivan hölmöä jättää täyttämättä oleellisia tietoja. Haluaako 900 randomia vai 9 oikeasti sopivaa? Mieluummin ensin tosi tiukka seula ja, jos ei tule ketään sitten vähän höllentää.
Ei miehiä kiinnosta sinun seulasi. Miehet tykkää kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ihan kaikki miehet :) Monet toki.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin vähän enemmän kuin suppeat tiedot juuri siksi, että *oikeanlaiset* tyypit kiinnostuisivat. Mulla on vähän erikoinen ammatti, enkä myöskään itse kiinnostu romanttisessa aivan tavallisimmista tyypeistä.
Toimi :) Matcheja ei tullut monta, mutta sieltä löytyi se ihanin. Ja yksi kiva ystävä.
N40, tavallisen näköinen, hymyilin kuvissa, jonkin verran ylipainoa :)
Näin se menee omallakin kohdallani. Jos yritän miellyttää mahdollisimman monia saadakseni paljon matcheja, eivät ne oikeasti samanhenkiset ja itselleni sopivat kiinnostu. Oma taktiikkani olikin paitsi herättää niiden samanhenkisten mieleniinto, myös karsia mahdollisimman paljon epäsopivia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ei itse tykkää kaikista, on hyvä seuloa epäkiinnostavat pois.
Aika rankkaa tekstiä.