Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorelta kotiavaimet pois.

Huolestunut äiti
23.01.2020 |

Voiko lähihuoltaja tässä tapauksessa isä ottaa nuorelta (17,5 poika) avaimet pois riidan seurauksena?
Nyt poika kortteeraa pienen sisaruksensa (8v tyttö) huoneessa luinani kohta kolmatta viikkoa.
Lypsämällä olen saanut tietää, että riitaa isän kanssa on ollut ja kysymällä selvisi, että isä ottanut pojan avaimet pois. Näin ollen poika ei pääse kotiinsa (en kyllä tiedä haluaakokaan).
Mitä minun tulisi tehdä? Poika voi kyllä olla täälläkin, mutta tilaa meillä on vähän ja hänen kaikki henk.koht tavaransa ovat isällä lukuunottamatta vähäisiä vaihtovaatteita.
Ja ei, isän kanssa ei pystytä keskustelemaan. En minä, enkä poika.
T. Huolestunut äiti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa mitään lasua tarvita. Eikö ihmiset sen vertaa taas osaa, että huolehtii omasta jälkikasvustaan? Siihen mitään sossua tarvita. Edes jelppimään omaan kämppään muutosta, vai eikö tätäkään osata itse?

Miksi vastasit, vaikka et lukenut avausta?

Vierailija
22/23 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vanhemmat kyselevät täällä, saako alaikäiseltä ottaa kotiavaimet pois? Eikö yhteiskunta hoidakkaan vielä kaikkia asioita teidän puolestanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se isä avaa ovea, jos sinne menee käymään paikan päälle? Onko kokeiltu? Menet pojan kanssa käymään ja haette kaikki tavarat pois. Jos isä rupee kovasti vastustamaan, soitatte poliisit avuksi.

Ei tuommoisen isän luokse voi eikä pidä palata. Onko poika tähän mennessä asunut isänsä luona, kun kaikki tavarat on siellä? Hän on kirjoilla isän asunnossa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan