Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ylikoulutetutkin valittaa ettei saa töitä, miten minä sitten?

Vierailija
21.06.2006 |

Keskiasteisesti koulutettu, laskentatoimenmerkonomi olen, takana työttömyyttä. Elämä vaikuttaa aika toivottamalta töiden suhteen! Ja ikääkin niin paljon, ettei hyötyä lähteä kouluun uudestaan! Olen jo yhden kerran vaihtanut ammattia.

Onko muita, jotka tuntee ihan samalta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut työnantajat kavahtavat tyyppiä jolla on vaikka pari korkeakoulututkintoa kasassa muttei kunnon työkokemusta. Sellainen tyyppi ei ehkä joko osaa keskittyä tai ei sopeudu työelämään tms.

Kunnon työihmiselle joka hoitaa hommansa luotettavasti ja nöyrästi on enemmän kysyntää kuin ikuisille opiskelijoille! Väitän mä.

Vierailija
2/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pian haalitaan ulkomailta työvoimaa kun Suomessa työvoimapula!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen valmis tekemään mitä vain ja melkein millä palkalla vain! Toivottavasti tästä eteenpäin asiat olisivat paremmin, on nyt sijaisuus ja saan näyttää mitä osaan!

Vierailija
4/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toisen ketjun " ylikoulutettu"

Vierailija
5/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki tradenomit vie tämän alan paikat vaikka riittäisi vähempikin koulutus!

ap

Vierailija
6/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan taipumuksia.

Suoritin opinnot ja sileen. täällä paikkakunnalla ei vain ole minun alani töitä.

Osaan parhaiten oman alan hommia ja ne tuntuvat minulle tärkeiltä ja merkityksellisiltä. Siksi ammatin vaihtokin tuntuu väärältä.

Elellään sitten pätkätöillä.

Vierailija
7/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä vieläpä rakennusala jossa työvoimapula. No nyt sitten paiskii hommia 40 tuntia viikossa eikä kustannuksia ole työnantajalle veroineen päivineen kuin 3.77e tunti! Niin, että jos on 500 päivää takana työttömyyttä niin kysele mahdollisuutta palkkatukiseteliin.

Vierailija
8/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhönottajana kavahdan tuollaista asennetta, että olen liian vanha kouluttautumaan lisää. Apua! Eläkkeellekö olet jäämässä? Tämän päivän työelämässä ei pärjää tuolla asenteella. Ei ihme, ettet saa töitä. Omassa työyhteisössä vielä kuusikymppisetkin kouluttautuvat lisää. Herää jo!! Ja tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme