Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA pahoinvointiin??

21.06.2006 |

Hei onko kenelläkään mitään vinkkejä, jotka auttaisivat pahoinvointiin?? Minulla aivan alkuraskaus(5+6) ja hirveä olo...Ei ole ensimmäinen raskaus mutta olo on pahempi kuin ennen. En ole oksentanut mutta kokoajan on tulossa ja töissä pitäisi tietysti jaksaa samalla tavalla.

Oletteko joku kokeillut niitä tikkareita, joiden pitäisi auttaa raskauspahoinvointiin?? Mistähän niitä Saa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisista tikkareista, mitäköhän ne on? ois kiva kuulla lisää.. Mutta klassisia vinkkejä mm. täällä:

http://www.helistin.fi/?page=4504709

Mulla kanssa vasta 7+0 mutta pari viime viikkoa ollut ihan kamala olo.. ei esikoisen kanssa ollut näin kamalaa! :) en oksenna mutta velloo, kuvottaa, väsyttää, turvottaa, etoo..

Vierailija
2/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoisen kanssa oli aivan mielettömän järkky olo jao 2 viikkoa ennen testiä!

Söin kylmiä mandariineja, viinirypäleitä yms. pientä. Välillä ihan jotain keksiä yms.

Yöpöydälle varasin syötävää jota söin ennen kuin nousin ylös.

Mutta eipä ne hirveesti auttaneet, monta viikkoa oksensin aina puolille päivin, loppu päivän sitten vain kuvotti koko ajan.

Nyt ei ole juuri mitään. Aivan lievää kuvotusta silloin tällöin. Jännään, että milloin se ryllääminen alkaa...

Ajatelkaa positiivisesti, sitä kestää vain hetken ja saatte palkinnoksi ihanan vauvan! Sekin auttaa asiaan, kun ei vain voivottele, vaan toteaa, että tää on nyt tätä, eikä sille mitään voi.

Tsemppiä!!

Hyvää juhannusta toivoo kenties perässä tuleva

kedelig1 rv 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin niitä tikkareita, mutta ei kuulemma enää ole markkinoilla(eivät varmaan auttaneet...)Ne oli Bebesin tikkareita mutta niitä ei ole ainakaan vuoteen enää ollut.

Mieli on kyllä positiivinen ja välillä tuntuu hyvältäkin kun vähän kuvottaa.. (tietää olevansa raskaana)Mutta kun töissä pitäisi jaksaa ihmisten kanssa niin haluaisi jotain helpotusta.

Täytynee noita hedelmiä alkaa kantaa mukana.Kiitos vinkeistä!!

Vierailija
4/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta sain ohjeen paljonko niitä syötiin. Ainoa haittapuoli oli että hiki ja pissa haisi ihan hirveälle. Mutta auttoi. Nyt odottelen koska oma pahoinvointi alkaa.. RV 4+3

Muistaakseni neuvolan täti sanoi että b-vitamiini turruttaa oksetuskeskusta, eli teho perustuu siihen.

Vierailija
6/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin tästä lähteä heti kohta sinne apteekkiin hakemaan Heksavitia. Kaipa ne tietää sielläkin sen annostuksen?

7/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akupunktiossa ja se auttoi todella paljon. Nyt olen vkolla 32 ja pahoinvointi jatkuu yhä :( Mutta käynti kerran kuussa akupunktiossa auttaa edelleen.

Lisäksi inkivääri kuumaan veteen liuotettuna saattaa auttaa. Itseäni sekin alkoi yököttämään..

B6-vit. on myös hyvä, suosittelen!

Vierailija
8/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kuulin että luontaistuote kauppojen inkivääri- uute kapselit olisivat hyvinkin tehokkaita pahoinvointiin. itse en ole kokeillut kun kuulun niihin onnekkaisiin joilla pahoinvointi on jäänyt pariin hassuun päivään eikä silloinkaan oksennukseen asti ole menty....

Vierailija
9/10 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin aamulla vanhat heksavitit kaapista.. Taitaa olla pian tarvetta. Annostus oli tavallaan ohjeenmukainen eli 5 tablettia päivän aikana, mutta yksi kerrallaan 2-3 tunnin välein. Eli että koko ajan on b-vitamiinia sopiva annos elimistössä. Tämä ohje siis 20mg heksavitille.

Vierailija
10/10 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Heksavitia ja katsoin juuri vahvuutta- se on 300 mg eli näitä saa syödä puoli-yksi tablettia päivässä. Olen syönyt 4 päivää mutta vielä ei ole tehoa havaittavissa. Greippi auttaa sen aikaa, kun sitä syö, samoin punainen viinimarja.

Ehkä tuota akupunktiota pitäisi kokeilla seuraavaksi. Tai inkivääriä..Töissä varmaan ihmetellään, kun mää kannan mitä ihmeellisimpiä ruokia mukana..Varmaan kohta joku jo arvaa missä mennään..