Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä on uuden naisensa kanssa tehnyt 2 vuoden aikana ainakin 6 ulkomaanmatkaa

Vierailija
23.01.2020 |

Käyneet ne paikat läpi, minne vuosia yritin saada miestä mukaan, mutta sitä ei kiinnostanut. Esim Kroatia, Pariisi, Berliini, keskieuroopan joulutorit, Thaimaa. Minä jumitan lasten kanssa kotona, enkä pääse minnekään =( Toisen lapseni kanssa ei voi hänen perussaurauksiensa takia matkustaa.
Silmille lävähtävät face-kuvat vetää mielen matalaksi...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo. Aika äkkiä meni perustelut pieleen... Yritä paremmin ensi kerralla 😉

Ok, oliskin provo. Anteeksi.

Ap.

Vierailija
22/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka eron jälkeen ovat edelleen eksänsä some"kavereita" ja seuraajia. MIKSI?! Sitä ei voi perustella edes lapsilla, koska lasten asiat sovitaan ihan puhelimitse, viestitse tai kasvotusten eikä Fb:n tai Instan kautta.

Minä taas ihmettelen kaltaisiani ihmisiä. Miksi ne välit pitää katkoa kokonaan? Parempi se on lapsillekin, kun vanhemmat tulevat toimeen. Samalla näyttävät lapsille esimerkkiä siitä miten asiat voi hoitaa myös asiallisesti ja eron ei tarvitse tarkoittaa,että välit katsotaan kokonaan. Ystävinä voi myös jatkaa eron jälkeen.

Kaltaisiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkii lapsia, näin voi käydä.

Deal with it.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
24/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että sinun kanssasi ei halunnut matkustaa, jos esim. stressaat liikaa, olet eri asioista kiinnostunut tai muuten olet kauhean heikkohermo. Oma puolisoni on suoraan sanonut, ettei todellakaan nauttinut exänsä kanssa matkustelusta, kun joka reissua suunniteltiin ja stressattiin minuuttiaikatauluilla ja kaikkialla pelättiin koko ajan.

Vierailija
25/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus estää matkustelun?

Vierailija
26/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi keksinyt 2lapsen sairautta, vaan yksinkertaisesti todennut ettette käyneet koskaan missään. Uskottavuus olisi ollut hyvä.

Vierailija
27/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aatteles miten hyvää kyytiä eksäsi saa nyksältään noissa paikoissa! 😍

Vierailija
28/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä tiedät, että olit exällesi vain "välivaihe" todellista kumppania odotellesaan/etsiessään. Ole tyytyväinen, että pääsit moisesta eroon, ja etsi sinäkin itsellesi parempaa matkaseuraa.

Vierailija
29/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:minä ja moni tunnistaa sinun kirjoitustyylisi ja maneerit. Hyviä aloituksia teet ja se varmaan on keskustelusivun tarkoitus että keskustellaan.

Vierailija
30/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai tätä surra?

Mun ex teki muuten samoin paitsi että meillä ei ollut lapsia.

Tottakai tommonen loukkaa.

Eikä siihen mitään facea tarvita, kyllä pitkän liiton jälkeen joutuu olemaan asioiden selvittelyjen takia tekemisissä, ja siinä tulee ilmi miten toinen elää.

Ap:lle lähetän tsempit.

Ei tänne kannata kirjoittaa surujaan, täällä on enimmäkseen kuspäitä.

Mene eroryhmään.

Vierailija
31/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me reissataan paljon nykyisen miesystävän kanssa, enemmän mitä kumpikaan edellisissä liitoossaan. Luonnollisesti sitä lapsetonta aikaa on enemmän. Tämän lisäksi olemme taloudellisesti tasa-arvoisia, mikä omalta osaltaan mahdollistaa reissut. Oon siitä kiva nainen, että maksan ihan itse matkani.

Vierailija
32/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös mahdollista, että sinun kanssasi ei halunnut matkustaa, jos esim. stressaat liikaa, olet eri asioista kiinnostunut tai muuten olet kauhean heikkohermo. Oma puolisoni on suoraan sanonut, ettei todellakaan nauttinut exänsä kanssa matkustelusta, kun joka reissua suunniteltiin ja stressattiin minuuttiaikatauluilla ja kaikkialla pelättiin koko ajan.

Nähtäväksi jää, mitä nyxäsi kertoo nexälleen sinusta.

Et kai luule, että hän on sinulle sen lojaalimpi kuin exälleenkään?

Vierailija
33/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäväksi jää, mitä nyxäsi kertoo nexälleen sinusta.

Et kai luule, että hän on sinulle sen lojaalimpi kuin exälleenkään?

Tunnen kyllä mieheni exän, ja uskon kyllä mieheni puhuvan ihan totta. Ja toki nykyään myös reissaamme useammin kuin mies ennen. Itselläni on myös kavereita, kenen kanssa en suostuisi matkustamaan. Sen verran haastavaa on edes ravintolassa käynti tai Tallinnan päiväreissu.

Vierailija
34/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi Euroopan kohteet, on turvallisia ja voit hyvin matkustaa yksin. Tästä AV:lla ollaan varmasti samaa mieltä, että reissuun voi lähteä yksinkin. Menet sellaisella viikolla kun lapset on isällä.

Muuten, älä kiusaa itseäsi katsomalla mitään facebookia ym. (Tiedäthän että kaikki facebookissa poseeraavat ei käy täysillä) Ilman miestä sulla ei olisi juuri noita lapsia. Muista että mielialasi vaikuttaa myös lapsiin. Lapset kasvaa nopeasti. Voit ottaa tavoitteeksi jonkun haaveen, esim opiskele kieltä ihan itseksesi, lue jotain. Muillakin on sairaita lapsia, ehkä voitte mennä ryhmämatkalle tms?

Vierailija
35/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, poistan exän kavereista. On roikkunut siellä, koska käytän facebookkia tosi vähän, vain lähinnä kuuluakseni lapsen sairauteen liittyvään ryhmään. Viimeksi tosiaan lävähti siihen etusivulle joku söpöstelykuva paratiisirannalta.

Meidän yhteiset lomat olis vaatineet aina etukäteen suunnittelua ja järkkäämistä hyvissä ajoin. Nuo tekevät ilmeisesti äkkilähtöjä. Exä saa elää nyt vapaana kuin taivaanlintu.

Ja minä en sit kai edes ollut haluttua matkaseuraa =(

Ap.

Ei sinun tarvitse koko facebookia sulkea. Estät epämieluisat henkilöt siellä ja instassa. Nyt alat suunnittelemaan omaa elämääsi eteenpäin. Matoa koukkuun 👍

Vierailija
36/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei antanut niin pienen asian kuin kahdenkymmenen vuoden avioliiton häiritä hänen ja tyttöystävänsä matkoja, esim. Fiji, Thaimaa ja Indonesia tuli koluttua ihan läpikotaisin. Muisti jopa laittaa puhelimen kiinni, ettei lasten kanssa häiritä lemmenlomia. Työmatkoja tietenkin ja ei puhelimet toimi kohteessa. Kamala valitus, kun lasten kanssa käytettiin niin hirveästi rahaa ruokaan ja elämiseen, että joutui kaikki yhteiset säästömme käyttämään ja ottamaan vielä omakotitalon verran lainaa, että saa ruokakulut katettua. Noilla lomilla, koruilla, puhelimilla, lahjoilla, tytön elättämisellä ei ollut mitään tekemistä lainojen kanssa, me vain lasten kanssa tuhlattiin liikaa. Näitä ruokakuluja sitten maksellaan hamaan hautaan. Fiji on jäänyt näkemättä.

Vierailija
37/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ex valittaa ihan samaa asiaa. Meissä on kuitenkin se ratkaiseva ero että minä maksan itse elämiseni, autoni ja matkani toisin kuin hän. Mies maksoi hänelle kaiken, raha ei varmasti riittänyt enää mihinkään ulkomaanmatkoihin. 

Vierailija
38/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun avaajalle: Tämä asia ei kuulu sinulle enää lainkaan. Hanki elämä!

Vierailija
39/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää joku ammattivalittajan uus rooli?

Vierailija
40/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan mun nykyinen.

Minä en exän kanssa juuri matkustanut, koska hänen tuhlailevan ja toisaalta pysähtyneen elämäntyylin vuoksi meillä ei ollut varaa Tallinnan-risteilyä kummempaan, eikä miehellä oikein kiinnostustakaan ryhtyä sanoista tekoihin. Nykyinen ei kauheasti matkustellu exänsä kanssa, koska poikaystävän exällä meni kaikki rahat käsilaukkuihin ja hiustenpidennyksiin ja ties mihin sisustusdiipadaapaan.

Nyt matkustetaan noin kolme-neljä kertaa vuodessa, ja vasta oltiin viikonloppu Kööpenhaminassa. Päätöksestä kuuden tunnin päästä kohteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä