Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä on uuden naisensa kanssa tehnyt 2 vuoden aikana ainakin 6 ulkomaanmatkaa

Vierailija
23.01.2020 |

Käyneet ne paikat läpi, minne vuosia yritin saada miestä mukaan, mutta sitä ei kiinnostanut. Esim Kroatia, Pariisi, Berliini, keskieuroopan joulutorit, Thaimaa. Minä jumitan lasten kanssa kotona, enkä pääse minnekään =( Toisen lapseni kanssa ei voi hänen perussaurauksiensa takia matkustaa.
Silmille lävähtävät face-kuvat vetää mielen matalaksi...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuolla aiemmin jo esitettiin, miksi et itse matkusta silloin kun lapsesi ovat exälläsi?

Vierailija
42/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka eron jälkeen ovat edelleen eksänsä some"kavereita" ja seuraajia. MIKSI?! Sitä ei voi perustella edes lapsilla, koska lasten asiat sovitaan ihan puhelimitse, viestitse tai kasvotusten eikä Fb:n tai Instan kautta.

Minä taas ihmettelen kaltaisiani ihmisiä. Miksi ne välit pitää katkoa kokonaan? Parempi se on lapsillekin, kun vanhemmat tulevat toimeen. Samalla näyttävät lapsille esimerkkiä siitä miten asiat voi hoitaa myös asiallisesti ja eron ei tarvitse tarkoittaa,että välit katsotaan kokonaan. Ystävinä voi myös jatkaa eron jälkeen.

Kun ei se riitä, että itse on kohtelias ja pysyisi väleissä. Toisen pitäisi pystyä siihen myös. Oma exäni on vieläkin aivan valtavan katkera, en voi olla tekemisissä, kun sieltä tulee sellaista tekstiä.

-eri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on hyvää seuraa niin jaksaa matkustella.

ap ei kuulu tuohon ryhmään

Vierailija
44/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarilla on pihtarin kohtalo. Antelias pääsee siivellä ympäri maailmaa

Vierailija
45/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vieläkään kertonut, kuinka paljon lapset ovat isällään. En ymmärrä.näitä "sen siitä saa kun lähtee lapsia tekemään". Eikö ne ole myös sen miehen lapsia? Vai jonkun muun?

Vierailija
46/48 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla omaa rahaa matkustaa vai tarvitaanko siihen miestä ?

47/48 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me reissataan paljon nykyisen miesystävän kanssa, enemmän mitä kumpikaan edellisissä liitoossaan. Luonnollisesti sitä lapsetonta aikaa on enemmän. Tämän lisäksi olemme taloudellisesti tasa-arvoisia, mikä omalta osaltaan mahdollistaa reissut. Oon siitä kiva nainen, että maksan ihan itse matkani.

Veikkaan tätä aika isoksi syyksi.

Jos mies maksaa jo muutenkin valtaosan perheen kuluista, niin tuskin kiinnostaa enää maksella mitään matkoja marisevalle vaimolle ja kiittämättömille penskoille.

Ja let’s face it, eihän lasten kanssa matkustaminen ole mitään lomaa, vaan täyttä työtä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
48/48 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka eron jälkeen ovat edelleen eksänsä some"kavereita" ja seuraajia. MIKSI?! Sitä ei voi perustella edes lapsilla, koska lasten asiat sovitaan ihan puhelimitse, viestitse tai kasvotusten eikä Fb:n tai Instan kautta.

Minä taas ihmettelen kaltaisiani ihmisiä. Miksi ne välit pitää katkoa kokonaan? Parempi se on lapsillekin, kun vanhemmat tulevat toimeen. Samalla näyttävät lapsille esimerkkiä siitä miten asiat voi hoitaa myös asiallisesti ja eron ei tarvitse tarkoittaa,että välit katsotaan kokonaan. Ystävinä voi myös jatkaa eron jälkeen.

No mun mielestä ei tarvitse jatkaa mitenkään ystävinä, riittää että on asialliset välit.

Mä esim. en ikinä ole exäni kanssa ystävä, koska mulla on mun arvot ja rajat siinä, miten mua saa kohdella. Exä petti ja valehteli, joten ikinä enää ei tule pääsemään mun lähelle millään tavalla, enkä ikinä anna asiaa anteeksi. 

Tämä on asia, jonka olen hänelle sanonut ääneen, että tietää, mutta ei se vaikuta mitenkään siihen, että voimmeko hoitaa asiallisesti lasten asiat. Olen hänen kanssaan yhteydessä mahdollisimman vähän, mutta se vähä sujuu oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän