maksaisitko kuntosalista reilut 50€/kk
missä hinnoissa ne yleensä pyörii (pääkaupunki-seudulla), sain tuollaisesta tarjouksen, siinä saa käydä monella eri salilla ja lisäksi uimassa.
Miltä kuulostaa, kertokaa kokeneemmat?
Kommentit (21)
Maksan Kuopiossa 50 eur kuukaudessa eikä siihen mitään uinteja tai solariumeja kuulu.
Ainoastaan perus eli salilla käynti ja muutama kuppainen jumppa!
ja siihen sisältyy salit+solarium+uinti
tia ja yhellä salilla ja sen melko suppeassa jumppa/pacetarjonnassa saa käydä
Liityi kesällä, kun sai " 3kk ilmaiseksi" . Ja kakat! 3kk oli kyllä pelkällä liittymismaksulla, mutta sen jälkeen alkoi maksullinen vuoden jäsenyys JOSTA EI PÄÄSE EROON KUIN MAKSAMALLA jäsenmaksut sipimuksen kattavalta ajalta. Kun liityi en tiennyt vielä eroavani ja alkavani yksinhuoltajaksi...paikkakuntakin vaihtui. Ei ollut tarpeeksi pätevä syy eroamiseen ilman täyttä maksua!!!!!! Minimimäärä 26 maksuerää täytyy nyt elokuussa, jonak jälkeen olen vapaa! Tyhmyydestä sakotetaan. Liitymishetkellä puhuttiin määräaikaisesta vuoden sopimuksesta, jonka ymmästää siis 3kkilmaista+9kk maksullista. Mutta ei 3kk+ 1v täysillä maksuilla 52eur/kk. Varokee varokee! Ostakaa useamman kerran kortteja, joita voi käyttää silloin kuin itse on aikaa ja halua.
Hintaan sisältyy kuntosaliohjelmat (tarkistutan sen muutaman kerran vuodessa), kuntosali, spinnin ja jumpat.
Käyn salilla ja jossain jumpassa. Spinningiin menen ehkä kesän jälkeen, kun pyöräily ulkona ei enää ole yhtä mukavaa kuin nyt.
Mulla on Kuntostudion jäsenyys (49e/kk), mut nythän heinäkuu tulee puoleen hintaan, kun sali muuttaa.
ainakin 50e/kk on halpa!!!! Hyvät salit maksaa 70-100/e kk (esim ladyline)
Hintaan sisältyy todella paljon jumppia kahdella eri kuntosalilla, uinti, lastenhoito, osa personal trainer -palveluista (esim. rasvaprosenttimittaukset ja henkilökohtaiset kunto-ohjelmat), solarium yms... Tarjonta on siis laadukasta ja sitä on paljon, mutta hinta on minusta silti aika hirveä... Jos ehtisin käydä esim. 5 x viikossa voisin maksaakin ( = n. 3e/kerta), mutta muuten tekisi liian suuren loven pieneen budjettiin. Kun hinta oli vielä 49 euroa, olin salilla jäsen ja olisin tänäkin päivänä (lopetin, koska tulin raskaaksi ja kun olisin taas palannut jäseneksi, oli hinta noussut).
Kallista on mutta niinhän se elämä menee...:)
En ole kylläkään itse käyttänyt palveluja, mutta ehkä joskus. Eikä tosin kuulu mitään personaalireinereita ja uinteja mukaan.
et vauva parkki maksaa sit 59EUR´/kk
kannattaako siis unohtaa koko asia?
Voiko ostaa ja paljonko maksaa esim. 10 kerran liput?
T;AP
Olin jäsenenä noin 2v ja viimeiset puoli vuotta katkolla raskauden takia. Nyt sanoin jäsenyyteni irti, aika ei riitä ja kallista on. Halvempiakin hyviä jumppia tästä kaupungista löytyy.
Täällä 10 kerran kortti on n. 80¿.
Saa treenata millon vaan miten vaan ja ihan rauhassa.
Itse en tykkää kuntosaleista, joten en maksaisi. Menisi rahat hukkaan.
CMS-kuntosalissa on pakko tuossa kesäkampanjassa sitotua vuodeksi siihen
olen itse laskenut että melko halvaksi tulee kun liittymismaksua ei ollut eli liityin kampanjan aikana.
52 egee jaettuna 12:lla (eli käyn kolmesti viikossa) tekee 4.33 e kerta.
Yksi pace, yksi jooga ja yksi vapaaharjoittelu tekee ton kolme. Joskus käyn enemmänkin.
Kuukausimaksu tuntuu toisaalta oikein hyvältä pakotteelta, tulee lähdettyä laiskallakin hetkellä, kun on kerta maksettu valmiiksi.
eli ei ihan ilmainen mut ei törky kalliskaan
T:Ap
itselläni samoissa hinnoissa, eikä siihen sisälly uintimahdollisuutta. Tyytyväinen silti olen, läskit ovat kyytiä saaneet!