Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaisitko kuntosalista reilut 50€/kk

Vierailija
21.06.2006 |

missä hinnoissa ne yleensä pyörii (pääkaupunki-seudulla), sain tuollaisesta tarjouksen, siinä saa käydä monella eri salilla ja lisäksi uimassa.

Miltä kuulostaa, kertokaa kokeneemmat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni samoissa hinnoissa, eikä siihen sisälly uintimahdollisuutta. Tyytyväinen silti olen, läskit ovat kyytiä saaneet!

Vierailija
2/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan Kuopiossa 50 eur kuukaudessa eikä siihen mitään uinteja tai solariumeja kuulu.

Ainoastaan perus eli salilla käynti ja muutama kuppainen jumppa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali hinta on tuo.

Vierailija
4/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen sisältyy salit+solarium+uinti

Vierailija
5/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia ja yhellä salilla ja sen melko suppeassa jumppa/pacetarjonnassa saa käydä

Vierailija
6/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityi kesällä, kun sai " 3kk ilmaiseksi" . Ja kakat! 3kk oli kyllä pelkällä liittymismaksulla, mutta sen jälkeen alkoi maksullinen vuoden jäsenyys JOSTA EI PÄÄSE EROON KUIN MAKSAMALLA jäsenmaksut sipimuksen kattavalta ajalta. Kun liityi en tiennyt vielä eroavani ja alkavani yksinhuoltajaksi...paikkakuntakin vaihtui. Ei ollut tarpeeksi pätevä syy eroamiseen ilman täyttä maksua!!!!!! Minimimäärä 26 maksuerää täytyy nyt elokuussa, jonak jälkeen olen vapaa! Tyhmyydestä sakotetaan. Liitymishetkellä puhuttiin määräaikaisesta vuoden sopimuksesta, jonka ymmästää siis 3kkilmaista+9kk maksullista. Mutta ei 3kk+ 1v täysillä maksuilla 52eur/kk. Varokee varokee! Ostakaa useamman kerran kortteja, joita voi käyttää silloin kuin itse on aikaa ja halua.

Vierailija
7/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan sisältyy kuntosaliohjelmat (tarkistutan sen muutaman kerran vuodessa), kuntosali, spinnin ja jumpat.

Käyn salilla ja jossain jumpassa. Spinningiin menen ehkä kesän jälkeen, kun pyöräily ulkona ei enää ole yhtä mukavaa kuin nyt.

Vierailija
8/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kuntostudion jäsenyys (49e/kk), mut nythän heinäkuu tulee puoleen hintaan, kun sali muuttaa.

Vierailija
9/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 50e/kk on halpa!!!! Hyvät salit maksaa 70-100/e kk (esim ladyline)

Vierailija
10/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan sisältyy todella paljon jumppia kahdella eri kuntosalilla, uinti, lastenhoito, osa personal trainer -palveluista (esim. rasvaprosenttimittaukset ja henkilökohtaiset kunto-ohjelmat), solarium yms... Tarjonta on siis laadukasta ja sitä on paljon, mutta hinta on minusta silti aika hirveä... Jos ehtisin käydä esim. 5 x viikossa voisin maksaakin ( = n. 3e/kerta), mutta muuten tekisi liian suuren loven pieneen budjettiin. Kun hinta oli vielä 49 euroa, olin salilla jäsen ja olisin tänäkin päivänä (lopetin, koska tulin raskaaksi ja kun olisin taas palannut jäseneksi, oli hinta noussut).

Vierailija
11/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista on mutta niinhän se elämä menee...:)

Vierailija
12/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kylläkään itse käyttänyt palveluja, mutta ehkä joskus. Eikä tosin kuulu mitään personaalireinereita ja uinteja mukaan.

Vierailija
13/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vauva parkki maksaa sit 59EUR´/kk

Vierailija
14/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako siis unohtaa koko asia?

Voiko ostaa ja paljonko maksaa esim. 10 kerran liput?

T;AP

Vierailija
15/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jäsenenä noin 2v ja viimeiset puoli vuotta katkolla raskauden takia. Nyt sanoin jäsenyyteni irti, aika ei riitä ja kallista on. Halvempiakin hyviä jumppia tästä kaupungista löytyy.

Täällä 10 kerran kortti on n. 80¿.

Vierailija
16/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa treenata millon vaan miten vaan ja ihan rauhassa.

Vierailija
17/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kuntosaleista, joten en maksaisi. Menisi rahat hukkaan.

Vierailija
18/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CMS-kuntosalissa on pakko tuossa kesäkampanjassa sitotua vuodeksi siihen

Vierailija
19/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse laskenut että melko halvaksi tulee kun liittymismaksua ei ollut eli liityin kampanjan aikana.

52 egee jaettuna 12:lla (eli käyn kolmesti viikossa) tekee 4.33 e kerta.

Yksi pace, yksi jooga ja yksi vapaaharjoittelu tekee ton kolme. Joskus käyn enemmänkin.

Kuukausimaksu tuntuu toisaalta oikein hyvältä pakotteelta, tulee lähdettyä laiskallakin hetkellä, kun on kerta maksettu valmiiksi.

Vierailija
20/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ihan ilmainen mut ei törky kalliskaan

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi