Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille lähinnä kysymys

Vierailija
22.01.2020 |

Osaatteko sanoa ovatko maalaiset kivat naiset helpompia kuin esim. stadilaiset kissat? Eli voisiko minulla olla saumoja lyödä hynttyyt yhteen jonkun maaseudun naisen kanssa, tuntuu että täällä stadissa muijat ovat lähinnä täynnä sitä itseään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki vastaan maaseutu. Mielenkiintoista.

Täällä taitaa suurin osa kirjoittajista olla helsinkiläisiä?

Vierailija
22/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilman muuta kyllä paikkakunta ratkaisee. Lisäksi pitää huomioida horoskooppimerkki, koulutusala, auton merkki tai sen puute, kätisyys, hiusten ja silmien väri, painoindeksi ja pankkitilin saldo. Noilla saa aika kattavan luonneanalyysin. Äh joo, se on lopullisen ratkaisevaa, kummin päin on paperirulla telineessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olet sitten taas liian hesalainen jollekin pielaveteläiselle pirkolle. Eli et kelpaa sielläkään.

Vierailija
24/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatukkaiset naiset kipakoita, blondit aistillisia ja tummat työjuhtia.

Entäs kun hiukset värjätään?

Vierailija
25/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Monesti olet sitten taas liian hesalainen jollekin pielaveteläiselle pirkolle. Eli et kelpaa sielläkään.

Niin, tylsä juntti ei muuksi muutu vaikka sen siirtää toiseen lääniin.

Kumma.

Vierailija
26/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa miehessä vain yksi asia: iso mulkku! Kaikki pyörii lopulta sen ympärillä, se on tosi. Vaikka olisi kuinka romanttinen ja huoliteltu mies, juuri se, mihin ei voi itse mies vaikuttaa, ratkaisee kaiken.

Vierailija
27/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella yliopistokaupunkien naiset ovat vähän nirppanokkia ja vaikeita. Kehyskunnista löytyy iloisia, naisellisia ja rentoja naisia. Itse ajattelin ensi kesänä tehdä vähän road trippiä tuonne periferiaan, ellei jotian ihmettä tapahdu sitä ennen.

Kyselemättömän nöyrät ja iloisesti tahtoosi mukautuvat naiset ovat edelleen wanhakantaisten sovinistien mieleen. Sinne vaan Kainuun korpiin etsimään.

Voin kertoa, että ennenkin naiset suostuivat tuommoisten miesten palvelijoiksi vain vaihtoehtojen puutteessa. Nykyään naiset voivat valita itselleen sopivan miehen tai olla ilmankin, jos ei löydy.

Sinusta kouluttautuneet kaupunkilaisnaiset ovat "nirppanokkia ja vaikeita" siksi, että et kiinnosta heitä. Hyvästä syystä.

Nämä naiset ovat mukavia kumppaneita sopivalle miehelle.

Vierailija
28/30 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hupaisa ketju.

Toisaalta karmiva

Onko näin tyhmiä miehiä oikeasti liikkeellä irrallaan?

Vierailija
29/30 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki vastaan maaseutu. Mielenkiintoista.

Täällä taitaa suurin osa kirjoittajista olla helsinkiläisiä?

Ei pelkästään Helsinki, vaan muutkin kaupungit verrattuna niitä ympäröiviin kuntiin.

Vierailija
30/30 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella yliopistokaupunkien naiset ovat vähän nirppanokkia ja vaikeita. Kehyskunnista löytyy iloisia, naisellisia ja rentoja naisia. Itse ajattelin ensi kesänä tehdä vähän road trippiä tuonne periferiaan, ellei jotian ihmettä tapahdu sitä ennen.

Kyselemättömän nöyrät ja iloisesti tahtoosi mukautuvat naiset ovat edelleen wanhakantaisten sovinistien mieleen. Sinne vaan Kainuun korpiin etsimään.

Voin kertoa, että ennenkin naiset suostuivat tuommoisten miesten palvelijoiksi vain vaihtoehtojen puutteessa. Nykyään naiset voivat valita itselleen sopivan miehen tai olla ilmankin, jos ei löydy.

Sinusta kouluttautuneet kaupunkilaisnaiset ovat "nirppanokkia ja vaikeita" siksi, että et kiinnosta heitä. Hyvästä syystä.

Nämä naiset ovat mukavia kumppaneita sopivalle miehelle.

Nyt syötät kyllä ihan omaa tuotantoasi minun suuhuni, en ole puhunut mistään tuollaisesta. Ja langetat tuomioita suosiostani naisten keskuudessa tietämättä minusta yhtään mitään, kuten on palstamammoilla tapana. Ja ei liene yllätys että pieleen menee että rytisee. Miten luulet että osaisin arvioida kaupunkilaisnaisia, ellei minulla olisi heidän kanssaan olemisesta paljonkin kokemusta?

Sitä kun on mahdollista olla iloinen, rento ja jalat maassa ilman mitään nöyristelyä tai alistumista, onko tämä sinulle ihan uutta vai etkö itse siihen kykene? Oletko kenties itse näitä takakireitä kaupunkilaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi