Keihäsmatkat tv-sarja
Aiotko katsoa? On taas eturivin näyttelijöitä koolla.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Seiväsmatkat?
Kertooko tämä sarja rouvien reissuista tapaamaan kivoja poikia ghanassa vai äijien ryyppäämis ja ördäämisretkistä?
Keihänenhän perusti seiväsmatkat sen jälkeen, kun keihäsmatkat meni konkurssiin.
Toivottavasti paranis. Alku ei vaikuta lupaavalta. Periaatteessa kaikki elementit kasassa, mutta ei vaan toimi.
Olipa tunkkainen jakso. Tuosta aiheesta saisi niin hersyvän, huumoripitoisen ja railakkaan matkakertomuksen mutta nyt oli kaikki tosikot lähteny reissuun.
Ja missä oli etelän lämpö, meri, maisemat, paikalliset ihmiset?
En jaksanu katsoa edes tätä yhtä jaksoa loppuun, oli niin ankeaa.
Millaisenkohan korvauksen noi ihmiset saa, joita tässä esitetään? Mun mielestä niitä esitetään ala-arvoisesti. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minnepäin Kanariaa ne meni?
Muistaakseni kuvattu Turkissa ja Riihimäellä.
Olin odottanut, mutta ei naurata.
Huono kopio Loma elokuvasta.
Ainoat hyvät oli turkulaispariskunta.
Surkea sarja!! Katsoin kaksi ensimmäistä jaksoa Ruudusta ja enempää ei tarvii katsoa. En tykännyt!!
Siis eiks tän pitänyt olla komedia?? Mikä se svetlanatatjana-hahmo oikein on, ja miksi noi kaikki roolihahmot on pinnallisia ja vaikeasti lähestyttäviä? Pitkäveteinen ja huonosti käsikirjoitettu.
En katso mitään missä esiintyy se 150cm pitkä lihapulla.
Huono, ei tarvitse katsoa enää yhtään jaksoa. Ei naurattanut yhtään.
Harmi, että oli oikeasti huono. Tosta aiheesta saisi irti vaikka mitä.
Olin bongaavinani petzin, vai harottavatko silmäni.
Seuraavia jaksoja odotellessa. Moni kovempikin sarja lähtee käyntiin myöhemmin, joten en lähde lynkkaamaan ensimmäisen jakson perusteella. Hannele Lauri sai näyttelijä työllään tuntemaan myötähäpeää. Roolilla ajoitukset vuorosanojen ja ilmeiden käytön suhteen pielessä. Elekieli puuttui lähes kokonaan. Pisti pahasti silmään.
Olipa outo eka jakso. Yhtäkkiä vaan viikonloma olikin loppu. Mä luulin, että tässä seurataan koko loman ajan näitä samoja lomailijoita.
Yllätys että taas oli suihinottoa ja panemista suomalaisen elokuvan tyyliin. Myötähäpeää herättävä ja masentava! Olisin itse kirjoittanut ja ohnannut niin paljon hauskemman ja paremman sekä ottanut panojutut vex! Miksi niitä pitää kylvää joka hemmetin ohjelmaan.
Aineksia olisi ollut, mutta eka jakson perusteella jäi ohkaseksi. Ei ainakaaan koko näyttelijäporukka ole käynyt Turkin kuvauksissa, kun esim. terassiravintola oli ihan selvä lavaste. Kataja ja Hirviniemi ratsastivat hevosilla merenrantaa, mutta se oli kuvattu vaan kaukaa, niin siellä saattoi olla ketkä tahansa. Kukaan niistä tyypeistä ei maannut hiekkarannalla, tai edes kävellyt sellaisella. Jos käsikirjoitus ja juoni olisivat olleet monipuolisemmat, niin ei olisi ehkä niin kiinnittänyt näihin ankeisiin yksityiskohtiin niin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa hyvät näyttelijät, mutta kahden jakson perusteella sarja on ala-arvoinen.
Joo. Odotin enemmän. Katsoin ensimmäisen jakson, ja jäi kuva, että oli jotenkin tekohauska. Olen varma, että noista tarinoista olisi irronnut enemmän todellista arjen komiikkaa (ja myötähäpeää) muutenkin.
Eturivin näyttelijöitä todella laaja otos ja ilmeisesti on ollut budjettiakin millä tehdä, mutta lopputulos ihan silkkaa paskaa.