Miksi parjaat Madonnaa?
Siksikö että hänellä on aina enemmän rahaa ja omaisuutta kuin sinulla?
Kommentit (25)
Siksi..kun ollaan samanikäisiä ja hän on velä hehkeä ja nätti.
Minä olen kuin suohirviö. :(
Onhan se jo vähän säälittävä mummeli jonka polvet ei enää kestä lavalla pomppimista 😞
En ole parjannut Madonnaa erityisemmin. Olin vähän ihastunut häneen kun hän oli 27v ja itse jotain 15v. M51
Vierailija kirjoitti:
Siksi..kun ollaan samanikäisiä ja hän on velä hehkeä ja nätti.
Minä olen kuin suohirviö. :(
Madonna ei ole hehkää ja nättiä nähnytkään pitkiin aikoihin. Ruttuinen noita-akka.
No ehkä sinuun ja joihinkin muihin ikäisiinsä taviksiin verrattuna on hehkeämpi, mutta rikkaana käykin varmaan kaikenmoisissa hoidoissa ja nahan kiristyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä, ikäänsä hyväksymään pystymätön haahka nykyään. Oli aikoinaan hyvä esiintyjä ja vetävännäköinenkin. Tykkäsin pikkutyttönä Madonnasta kovasti.
Madonna taistelee ikärasismia vastaan, siksi ei voi jäädä eläkkeelle.
Harvoin parjaan ketään julkkista vaikka siihen olisi aihettakin.
Madonna on menettänyt otteensa. Ei osaa enää tehdä musaa, keskittyy liikaa ulkopuolisiin asioihin.
Siksi että olen persepää femaggo, joka paasaa päivät päästään naisten syrjinnästä ikään, ulkonäköön jne. liittyen. Mutta kun pitäisi elää niinkuin opettaa, se ei minulta onnistu ja näppis laulaa vihhakirjoitusta.
Koska todennäköisesti myi aikoinaan itsensä väärille voimille ja julkaissut paljon huonon moraalin materiaalia. Osittain siksi myös vastuussa naisten lisääntyneestä "itsensä etsimisestä" mahdollisimman monen sängyn kautta.
Vierailija kirjoitti:
Madonna on menettänyt otteensa. Ei osaa enää tehdä musaa, keskittyy liikaa ulkopuolisiin asioihin.
Uusin levy täynnä autotunea, ja live-esiintymisetkin menee nykyään autotunen läpi :o
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä, ikäänsä hyväksymään pystymätön haahka nykyään. Oli aikoinaan hyvä esiintyjä ja vetävännäköinenkin. Tykkäsin pikkutyttönä Madonnasta kovasti.
Madonnan ala kyllä on sellainen, että ikääntymistä vastaan on vähän pakko taistella. Tuolla alalla vanhemmat naiset eivät juuri pärjää. Itse en kyllä häntä siitä haukkuisi. Ihmeen kauan on pysynyt pinnalla ja taistellut paikastaan musiikkialalla. Ja tuo vanhojen naisien vihaaminen musiikkialalla jatkuu kyllä vielä Madonnan jälkeenkin.
Miksei kukaan vihaa 7-kymppisiä rokkikukkoja.
Madonnan aiemmat kappaleet oli oikeasti hyviä, varsinkin Frozen, Rain, La isla Bonita ja Like A Prayer, vaikkei laulajan poliittiset kannat ole samoja kuin minulla. Tosin muusikko tekee muusikon työtä, ei poliitikon. Madonnassa on ainoastaan se hyvä puoli, että jaksaa vielä 60-vuotiaana pitää kehostaan huolta. Eiköhän kyseinen nainen kuitenkin käy kauneusleikkauksissa sen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei käytä autotunea ja tarjoavat kunnon shown.
On se vähän vastenmielistä kun seitsemänkymppinen nainen pukeutuu kuin nuoret naiset, esiintyy haarat levällään ja vapaa-aikanaan kuksii juuri ja juuri täysi-ikäisiä miehiä. Saisi jo hyväksyä sen että ikä on tullut vastaan, vaikka miten kukin saa elää miten haluaa niin ei sille voi mitään että tuo on aika ällöä.
No en parjaa. Mutta tuntuu että hän niin todellisuudesta vieraantunut, että tekee mitä tahansa se on jotain outoa. Yrittää olla samalla aaltopituudella nykytrendien ja nuorison kanssa, mutta se ei ole onnistunut pitkään aikaan. Madonnan kasari ja ysäribiisit ja kiertueet on mielestäni hienoja, ja hän on varmasti tasoittanut tietä monille muille naisartisteille.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin myötähävettää kaikki nuo mummot ja paapat, jotka yrittää kovasti olla niin nuorekkaita ja heilastelevat kaikenlisäksi vähän päälle parikymppisten kanssa. Asialliset vanhemmat muusikot on asia erikseen.
Tuo on kyllä kiintoisa ilmiö, ikääntyneiden naisten inhoaminen musiikkialalla. Toisaalta on Suomessakin muutamia naisartisteja, joilla ilmeisesti on ihan hyvin keikkaa ym., esim. Eini, Kaija Koo ja Meiju Suvas. Mutta samaan aikaan on valtava ikuisen nuoruuden paine ja alalle on helmpompaa päästä, jos on nimenomaan nuori nainen!
Samaan aikaan harmaahapsiset rokkikukot porskuttavat, ja tahkoavat edelleen miljoonia.
Miksi ikääntyminen on miehelle sallitumpaa musiikkialalla, kuin naiselle? Samanlaisten lainalaisuuksien vallassahan ovat molemmat sukupuolet.
- ei anna lastensa katsoa telkkaria
- leikkii teinaria vaikka on 70v
- kiipi urallaan jakamalla percettä pomomiehille, nyt itkee miituuta
- kuvittelee olevansa vielä trendien luoja, vaikka on säälittävä lonkkavikainen mummo
- tekee paskaa musaa
- on mielenvikainen ja narsistinen hyväksikäyttäjä
Tässäpä muutamia syitä