Mies jota olen nähnyt kymmenisen kertaa oli ostanut mekon kokoa 36 (olen kokoa 40) ja sanoi "jos sä mahdut tähän maaliskuussa niin saat tulla mun avecina *Mikan häihin"
Täytyy kyllä sanoa että kommentti kirpaisi, vaikka olen aivan normaalipainoinen (172cm/64kg) En mahtuisi kokoon 36 pelkästään hartioideni takia vaikka laihtuisin 20kg.
Kommentit (48)
Provohan tämä, mutta oikeasti pienentyminen kahden vaatekoon verran ei ole mikään mission impossible. Maaliskuuhun mennessä toki tekisi tiukkaa.
Kandee laihuttaa niin pääset Mikan faijan bmw n kyytiin
Vierailija kirjoitti:
provohan tämä, mutta idea hyvä.
painoonhan on maailman helpointa vaikuttaa, silloin ei tarvitse tehdä mitään.
Ei tartte tunkea sitä täytekakkua ja sipsejä naamaan aamusta iltaan yms. Mitä vähemmän tekee,sitä varmemmin laihtuu.
ja painoon voi tasan aina vaikuttaa itse
Minä olen naiseksi leveäharteinen. Vaikka laihduttaisin miten paljon tahansa, ei ne luut hartioiden kohdalta mihinkään kapene. Jos sinä tiedät hyvän keinon laihduttaa luita, niin kerro. Kaikissa maailman vaatteissa ei saman koon kohdalla ole tismalleen samanlainen mitoitus, joten sovittamatta en voi vaatteita ostaa.
Vierailija kirjoitti:
provohan tämä, mutta idea hyvä.
painoonhan on maailman helpointa vaikuttaa, silloin ei tarvitse tehdä mitään.
Ei tartte tunkea sitä täytekakkua ja sipsejä naamaan aamusta iltaan yms. Mitä vähemmän tekee,sitä varmemmin laihtuu.
ja painoon voi tasan aina vaikuttaa itse
Niin? Vaikka painoon on helppo vaikuttaa, niin miksi AP:n pitäisi alkaa sitä tiputtamaan PELKÄSTÄÄN jonkun deitin toiveen takia? Ja vieläpä niin typerästä syystä, että pääsisi vieraan ihmisen häihin. Koko aloituksen idea on absurdi.
Käske ukon pyrkiä p*rseensä sillä rätillä..
Ap, käy vaihtamassa mekko numeroon 40.
#jätäsesika