Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jota olen nähnyt kymmenisen kertaa oli ostanut mekon kokoa 36 (olen kokoa 40) ja sanoi "jos sä mahdut tähän maaliskuussa niin saat tulla mun avecina *Mikan häihin"

Vierailija
22.01.2020 |

Täytyy kyllä sanoa että kommentti kirpaisi, vaikka olen aivan normaalipainoinen (172cm/64kg) En mahtuisi kokoon 36 pelkästään hartioideni takia vaikka laihtuisin 20kg.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ei nämä mun boobsit, joita joka paikassa miehet kuolaa, mahdu noin pieneen mekkoon.

Vierailija
22/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistäisin nenäni mekkoon ja sanoisin, että viepä tuosta Mikalle häälahja. Ja se on moro.

No sitten olet sivistyneempi kuin minä. Itse olisin pyyhkinyt mekkoon arseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo kyllä. Ja älytön senkin vuoksi, että miksi nyt jotkut "Mikan häät" olisi kenellekään niin tärkeä tapahtuma, että laihduttaisi vaikka hampaat irvessä pari vaatekokoa päästäkseen mukaan. Siis omalla kohdallanihan olisi niin, että ilman mekko-kommenttia, jos mies kysyisi että "tuletko mun aveciksi Mikan häisin?", haluaisin vastata kieltävästi. Mutta koska se olisi vähän epäkohteliasta, sanoisin jotain, että "katsotaan sitten lähempänä", ja toivoisin että olisi joku työjuttu tai oman kaveriporukan tapaaminen, jonka varjolla voisin kieltäytyä. Jos mitään estettä ei ilmaantuisi, kertoisin joku kerta miehelle nätisti, että minä kun en oikein viihdy häissä enkä tunne koko Mikaa, niin olisko niin paha asia, jos jäisin tällä kertaa kotiin, ja mennään sitten vaikka yhdessä kahdestaan jonnekin kivalle viikonloppulomalle. Ja jos mies tuntisi minut jo riittävän hyvin, hän ei edes ehdottaisi Mikan häitä, koska tietäisi että inhoan häitä ja tyksistyn niissä.

Vierailija
24/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko olisi ollut miehen vatsalaukussa tuon sanomisen jälkeen. Tietenkin nyrkillä suuhun tungettuna.

T. Painonnostaja jonka hartialinja sellainen että koko 36 repeää riekaleiksi kun jännitän lihaksia

Vierailija
25/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoisin kalenteria ja sanoisin, että sorry, en pääse, lupasin mennä Peterin kanssa purjehtimaan.

Vierailija
26/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas.

Sama aloitus on ollut täällä ennenkin.

Vierailija
27/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää provo on jo niin kulutettu. 0/5.

Vierailija
28/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta pakko kertoa, että itselleni kutsu aveciksi häihin olisi viimeinen asia, mitä haluaisin.

Vierailija
29/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä, mutta idea hyvä.

painoonhan on maailman helpointa vaikuttaa, silloin ei tarvitse tehdä mitään.

Ei tartte tunkea sitä täytekakkua ja sipsejä naamaan aamusta iltaan yms. Mitä vähemmän tekee,sitä varmemmin laihtuu.

ja painoon voi tasan aina vaikuttaa itse

Vierailija
30/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin saman provon liki identtisenä tänne pari vuotta sitten, löytyy ehkä googlellakin.

Vierailija
31/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provohan tämä, mutta idea hyvä.

painoonhan on maailman helpointa vaikuttaa, silloin ei tarvitse tehdä mitään.

Ei tartte tunkea sitä täytekakkua ja sipsejä naamaan aamusta iltaan yms. Mitä vähemmän tekee,sitä varmemmin laihtuu.

ja painoon voi tasan aina vaikuttaa itse

Totta sinänsä. Mutta ideasta tekee kuitenkin huonon se, että miksi kenenkään pitäisi väkisellä ahtautua toisen asettamaan muottiin pelkästään hänen mielihalujensa takia. Aloituksen nainen oli kuitenkin täysin normaalipainoinen.

Vähän toki miettimällä tuostakin saisi hyvän toteutuksen käytäntöön. Jos on oikeasti laihduttava ylipainoinen tai vaikka kuntoaan kohottava normaalioainoinen sohvapottu, tätä voi kannustaa vaikka tyyliin, kun olet saavuttanut sen ja sen tavoitteen niin saat asian x.

Vierailija
32/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 164/60 ja kokoon 36 olen viimeksi mahtunut 14-vuotiaana. Nyt ikää 50. Ap on minua kymmenen senttiä pidempi, niin näen aikamoisena mahdottomuutena normaalipainon sisällä mahtua noin pieneen kokoon. Eri asia jos on valmis nälkiintymään anorektiseksi (tai on valmiiksi mallinkroppa, eli tosi hoikat ja pitkänmalliset raajat). Tämä ihan fyysisenä tosiseikkana vaan. Aikamoiset harhaluulot siis tapailukumppanilla. En jatkaisi tapailua. Sanoisin vaan että eiköhän tämä nyt ollut tässä.  

Olen 160 cm/63 kg ja kokoa 36. Ruumiinrakenteita on hyvin erilaisia. Itse olen lihaksikas ja tiimalasivartaloinen. 

Vierailija
33/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie mekko vaivihkaa ompelijalle ja pyydä suurentamaan sopivaksi

Tässä kiteytyy melkoinen epätoivo miehen pitämiseksi.

Vierailija
34/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille puolestasi, että sitten kun sinä näytät tältä ja se vempeleesi tältä, niin saat tulla kanssani sänkyyn, ehkä.

Vierailija
35/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sille 30cm pitkä sukka ja sano että jos sun k***ä täyttää tän maaliskuussa, niin saat p***a mua silloin! :D Tai sitten vaan jätät sen asap!

hihihihiiii ihanaa,keksitkö ihan itse tuon ,niin mahtava nokkela.saanko kirjoittaa sen ylös?

onneksi omaan painoon ei voi vaikuttaa.

Vierailija
36/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin saman provon liki identtisenä tänne pari vuotta sitten, löytyy ehkä googlellakin.

Miksi? Te haluatte että miestä aina haukutaan.

Todella tervettä.....

Vierailija
37/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 164/60 ja kokoon 36 olen viimeksi mahtunut 14-vuotiaana. Nyt ikää 50. Ap on minua kymmenen senttiä pidempi, niin näen aikamoisena mahdottomuutena normaalipainon sisällä mahtua noin pieneen kokoon. Eri asia jos on valmis nälkiintymään anorektiseksi (tai on valmiiksi mallinkroppa, eli tosi hoikat ja pitkänmalliset raajat). Tämä ihan fyysisenä tosiseikkana vaan. Aikamoiset harhaluulot siis tapailukumppanilla. En jatkaisi tapailua. Sanoisin vaan että eiköhän tämä nyt ollut tässä.  

Monikin ap:n mittainen käyttää kokoa 36, mitä oikein höpiset? Kaukana mahdottomuudesta ja alipainosta. Vähemmän siinä mitkään raajojen pituudet vaikuttavat, muualta ne mitat otetaan ;)

Vierailija
38/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikin ap:n mittainen käyttää kokoa 36, mitä oikein höpiset? Kaukana mahdottomuudesta ja alipainosta. Vähemmän siinä mitkään raajojen pituudet vaikuttavat, muualta ne mitat otetaan ;)

Nimenomaan, itse olen 175 cm ja yleisimmin käytän koon 38 vaatteita, joskus myös 36. Muutaman kilon (sentin) pudotuksella 36 olisi varmasti peruskoko enkä olisi lähelläkään alipainoa.

Vierailija
39/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta toinenkin koon 36 mekko, lihota 80 kg ja sitten jo reitesi täyttävätkin ne mekot, kun työnnät ne jalkoihisi. Ja eikun häihin.

Vierailija
40/48 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että tuollaisiakin idiooteja on, sen verran paljon kaikenlaisia on vastaan tullut.

Tämän vuoksi, siskot, kannattaa olla pyöreämmästä päästä. Säästyy tuollaisilta ihan kokonaan. Aloittajalle suosittelen liskonkatsemenetelmää.