Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?
Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?
Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!
Kommentit (724)
Vierailija kirjoitti:
Joskus opiskelijana lupasin tekstarissa näyttää ovenraosta tissit märässä t-paidassa, jos tuttu naapuritalon mies toisi kaupasta Fazerin sinisen. Pidin kyllä lupaukseni, mutta minua alkoi kaduttaa ja pelottaa jo ennen kuin mies oli ovella. Se oli ollut sellainen puolivakava heitto, mutta hän suhtautui siihen täysin vakavissaan, ja lopulta mennessäni avaamaan ovea pelkäsin niin, että minulla oli 30-senttinen keittiöveitsi kämmentä vasten ovenkarmin sisäpuolella koko sen ajan, kun ovi oli auki. No, mitään ei tapahtunut, sain suklaan ja hän lähti pois virnuillen. En kehdannut/uskaltanut nähdä sitä naapurin miestä enää ikinä. Muuten en ole mitenkään herkkuhimoinen enkä ole ikinä ennen tai jälkeen ehdottanut tuollaista vaan olen oikeasti aika kiltti ja ujo. Tuo on varmasti idioottimaisinta ja säälittävintä ja tyhmintä, mitä olen suklaalevyn eteen tehnyt. Joskus syön myös vanhoja laukun pohjalta löytyneitä kääreettömiä karkkeja, vaikka niiden iästä tai alkuperästä ei ole mitään hajua.
OMG 😂😂😂
Shjshs kirjoitti:
Pöllinyt karkkia, suklaata yms henkilökunnan kahvipöydästä välillä, periaatteessa se ei oo varastamista mut aina ajattelen et tarkoitettu vain sen henkilökunnan syötäviksi, olen siivooja
Jos olet siivonnut yhtään ns. normaalissa työpaikassa ne karkit ym. ovat kyllä tarkoitettu ihan kaikille, myös siivoojille. Ei eletä enää Neuvostoliitossa missä käytetty salamavalokuutiokin oli arvokas. Henkilökunta harvoin on niitten perään mutta kun niitä on tyrkyllä niin kyllä ne häviää, sitten valittavat kun tulee syötyä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
viinanhimossa vetäsin litran cointröö-pullon naamariin , se oli ruuanlaittoa varten vaan ostettu.
sillä pärjäs siihe asti että kaupat aukes sitte aamulla.
Minä tein tuon samaisen tempun sunnuntai-iltana. Minun pulloni oli tosin vain puolilitrainen.
Kerran piti kankkuseen juoda pullollinen Angosturaa - sitä bitteriä, jota laitetaan paukkuihin tipoittain....
Syönyt fariinisokeria muutaman lusikallisen pelkistään.
Joku oli kesällä nakannut käärekarkkipussin nurmikolle tien varteen ja kävin poimimassa ne karkit sieltä ruohon seasta ja söin ne. Kerkesin just ennen muurahaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajanut autolla pilvessä lukemattomia kertoja 5km päähän ABC:lle keskellä yötä ostamaan karkkia.
Kannattaa olla tarkkana. Huoltoasemilta ja autokaistoilta kyllä soitellaan poliiseja selkeästi päihtyneiden asiakkaiden perään etenkin yöaikaan. Ja se on oikein.
Poliisit ovat pysäyttäneet ja puhalluttaneet minut väh. 10 kertaa ja joka kerta olisi testeri hälyttänyt pilvestä. Koska en ole ollut sekava vaan ainoastaan pilvessä, niin heillä ei ole vaan käynyt mielessäkään huimaustestit. Ajan paremmin pilvessä kuin selvinpäin, sillä olen rauhallisempi ja en ota riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Polkenut pyörällä kaatosateessa keskellä yötä 10 kilometriä lähimmälle 24h huoltoasemalle ostamaan suklaata.
Sanoisin että kyllä se suklaa oli ihan ansaittu😅
Vierailija kirjoitti:
Ai, en olekaan ainoa, joka on lapsena syönyt sulatettua voita, kaurahiutaleita ja sokeria sekoitettuna!
Tuohon on olemassa ohjekin:
https://www.kinuskikissa.fi/leipomot/vaahtokarkki/kaurapallot/
Kun olin lapsi tuolle ohjeelle oli olemassa ruotsin kielessä näin jälkeen päin katsottuna rasis.tinen ja rivokin nimi: n.egerbollar
Täällä ilmoittautuu myös yksi sokeri-voi-kaurahiutelemössön tekijä. :D Se oli HYVÄÄ! Samoin kakkutaikina, josta ei ollut aikomustakaan leipoa kakkua. Se taikina on monin verroin parempaa kuin kuivakakku.
Olen myös syönyt siirappia suoraan purkista (nyt jo melkeinpä hampaita kivistää pelkkä ajatuskin). Aikuisiällä on tullut kaavittua vanhojen - mutta ei vielä vanhentuneiden - hillopurkkien räippeitä.
Loistavia herkkuhetkiä olen viettänyt, kun olen paistanut voissa jonkin vaalean leivänkännykän, jonka päälle olen sipaissut hilloa. Jos ei ole ollut kuin jotain kirpeää puolukkaa, niin sitten sokeria päälle.
Niin ja tietysti - jos en ole jaksanut leipoa, mutta on kamala makeahimo eikä kauppaankaan viitsi lähteä, niin mokkapalojen kuorrutus menee oikein sujuvasti ihan sinällään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun lapsena kaivoin karkin isäni suusta ja söin sen itse!
Voi ei 😂
Se oli Pax pastelli ja tapahtui 60-luvulla.
Söin lapsena niitä banaanin ja mustaherukan makuisia särkylääkkeitä
Penkonut kaikki keittiön kaapit ja vanhempien salapiilot läpi ja pruutannut lopulta tuubin piparkakkukuorrutetta naamariin, kun muuta ei löytynyt
Teininä ostin suklaalevyn ja vasta kotona huomasin yhden reunan näyttävän siltä, kuin siitä olisi haukattu. Ihan selvät hampaanjäljet oli pureutuneet paperin ja folion läpi suklaaseen asti. Vähän ällötti, mutta söin silti sen suklaan paitsi sitä palaa, missä oli ne hampaanjäljet. No, suklaanhimoissani söin lopulta senkin palan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Syönyt siirappia suoraan purkista.
Ja fariinisokeria suoraan pussista.
Olen aukaissut lapsille itse ostamani joululahjasuklaat kääreistään ja syönyt. Näin on käynyt monen monta kertaa. Nykyään yritän ostaa lahjasuklaat vasta aattona.
Lapsena vetäisin karkinhimoon penisiliinilitkut,ne jotka maistui banaanille, kertahuikalla.
Jotain sokerimössöjä tehnyt itse ja tyhjentänyt viisi vuotta kaapissa olleet vihreä kuula-lootat.
Vähän oli kovia.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin salmiakin makuisia yskänlääketabletteja 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin salmiakin makuisia yskänlääketabletteja 😳
Minä join pullollisen kirsikan makuista yskänlääkettä. Tuli vähän kiire vessaan sen jälkeen.
Join lapsena sitä lakritsinmakuista Korppi-yskänlääkettä suoraan pullosta.
Lapsena nuolin mattoa, kun siinä oli sipsinmuruja.