Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävintä, mitä olet tehnyt herkkuhimon takia?

Vierailija
22.01.2020 |

Tyhjentänyt lasten suklaakalenterit? Kaivanut tyhjän karkkipussin roskiksesta ja nuollut sokerit? Sekoittanut epämääräisiä ainesosia yhteen ja pistellyt poskeesi?

Tänne saa tunnustaa niin lapsena kuin aikuisenakin tehdyt synnit. Ei tosikoille!

Kommentit (724)

Vierailija
21/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt flunssaisena, vesisateessa 3 km Prismaan hakemaan suklaalevyä ja limpparia.

Vierailija
22/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen pöllinyt kakun ja pizzankin jämät keittiössä yksin ollessa. Tai ahminut firmalle lahjoitettuja konvehteja.

Lapsena kaivelin yöllä kaikki kaapit ja kattilat läpi keksihimoissani, koska äiti oli piilottanut vierasvaroja jopa kasareihin ja kaurahiutalepusseihin. Lisäksi joskus ratsasin keittiöstä öisin suklaalevyjä ja konvehtirasioita.

Joskus kovalla pakkasella tai kaatosateessa on ollut pakko polkea tai marssia useampi kilometri kauppaan jotain herkkua saadakseni.

Onneksi en enää ole kovinkaan herkkuhimoinen tai sokerikoukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsena kavereiden kanssa ollessa asfaltilla imeskellyn salmiakin. Painoin paikan mieleeni ja kävin hakemassa ja söin sen, kun kaverit oli lähteneet kotiin! 🤪

Vierailija
24/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt koiransuklaata:D

Vierailija
25/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt salmiakkia.

Vierailija
26/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaojauhetta on täälläkin tullut lapsena syötyä lusikalla suoraan purkista. Pullaviipaleen päälle laitettiin voita ja sokeria (kun pulla ei muka ollut riittävän makeaa).

Vierailija
27/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lapsena kavereiden kanssa ollessa asfaltilla imeskellyn salmiakin. Painoin paikan mieleeni ja kävin hakemassa ja söin sen, kun kaverit oli lähteneet kotiin! 🤪

Tässä taitaa olla voittaja!

Vierailija
28/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan roskiksesta kadulta olen ottanut suklaata jota on osaksi syöty ja vähän kääreeseen jäänyt. Teen sitä aina pulloja kerätessäni. Samoin löydän osittain syötyjä sipsipusseja roskista ja nekin menee ja ai että kun nautin niistä herkuista aamulla aikaisin pulloja kerätessäni. Ja olen akateeminen hyväpalkkainen.

Vierailija
29/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsena kaivoin karkin isäni suusta ja söin sen itse!

Vierailija
30/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, en olekaan ainoa, joka on lapsena syönyt sulatettua voita, kaurahiutaleita ja sokeria sekoitettuna!

Vierailija
31/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt lapsen karkkeja yms illalla mutta ostin seuraavana päivänä uudet tilalle.

Kerran söin miehen joululahjaksi saaman geisharasian ja ostin tilalle heti uuden - ei huomannut..

Vierailija
32/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
33/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun lapsena kaivoin karkin isäni suusta ja söin sen itse!

Voi ei 😂

Vierailija
34/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut autolla pilvessä lukemattomia kertoja 5km päähän ABC:lle keskellä yötä ostamaan karkkia.

Vierailija
35/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivin keskellä yötä n. 7-vuotiaana keittiöön syömään vitamiineja. Ai että ne marjanmakuiset olivat hyviä, mutta hiivatablettejakin mässäsin ihan huolella. Jäin sitten rysän päältä isälle kiinni, mutta ehdin jo mässätä oloni mukavaksi.

Vierailija
36/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskelijana lupasin tekstarissa näyttää ovenraosta tissit märässä t-paidassa, jos tuttu naapuritalon mies toisi kaupasta Fazerin sinisen. Pidin kyllä lupaukseni, mutta minua alkoi kaduttaa ja pelottaa jo ennen kuin mies oli ovella. Se oli ollut sellainen puolivakava heitto, mutta hän suhtautui siihen  täysin vakavissaan, ja lopulta mennessäni avaamaan ovea pelkäsin niin, että minulla oli 30-senttinen keittiöveitsi kämmentä vasten ovenkarmin sisäpuolella koko sen ajan, kun ovi oli auki. No, mitään ei tapahtunut, sain suklaan ja hän lähti pois virnuillen. En kehdannut/uskaltanut nähdä sitä naapurin miestä enää ikinä. Muuten en ole mitenkään herkkuhimoinen enkä ole ikinä ennen tai jälkeen ehdottanut tuollaista vaan olen oikeasti aika kiltti ja ujo. Tuo on varmasti idioottimaisinta ja säälittävintä ja tyhmintä, mitä olen suklaalevyn eteen tehnyt. Joskus syön myös vanhoja laukun pohjalta löytyneitä kääreettömiä karkkeja, vaikka niiden iästä tai alkuperästä ei ole mitään hajua.

Vierailija
37/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinanhimossa vetäsin litran cointröö-pullon naamariin , se oli ruuanlaittoa varten vaan ostettu.

sillä pärjäs siihe asti että kaupat aukes sitte aamulla.

Vierailija
38/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 30 v. sitten avasin sisareni paketoidun konvehtirasian, en tiedä kenelle se oli menossa, se oli sellainen pieni ja haluan uskoa että sen takia sen avasin ja söin siitä muutaman. En ole ikinä kehdannut tunnustaa eikä hän ole kysynyt...

Vierailija
39/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanut autolla pilvessä lukemattomia kertoja 5km päähän ABC:lle keskellä yötä ostamaan karkkia.

Kannattaa olla tarkkana. Huoltoasemilta ja autokaistoilta kyllä soitellaan poliiseja selkeästi päihtyneiden asiakkaiden perään etenkin yöaikaan. Ja se on oikein.

Vierailija
40/724 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllinyt karkkia, suklaata yms henkilökunnan kahvipöydästä välillä, periaatteessa se ei oo varastamista mut aina ajattelen et tarkoitettu vain sen henkilökunnan syötäviksi, olen siivooja