Uskallatko kertoa millainen on unelmakumppanisi?
Kommentit (20)
Kyllä. Sellainen joka rakastaa ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja on tukena. Eikä katsele muita sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sellainen joka rakastaa ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja on tukena. Eikä katsele muita sillä silmällä.
Ai perssilmällä?
Uskaltaisin mutta se ei kestäisi pitkään täällä.
Rauhallinen, mutta on kiinnostunut joistain asioista intohimoisesti. Uskollinen, eikä ole koskaan ollutkaan sellainen että panee siellä ja täällä. Hyväntuoksuinen ja tykkää halata ja suudella paljon, myös kielellä. Jaksaa lohduttaa, ei ahdistu tunteellisista purkauksista vaan ottaa ne tilaisuutena rauhoittaa minua. Ostaa suklaata kun minulla on kuukautiset.
Jos nyt ihan rehellisesti miehenä vastaan, niin hän on kaunis, realisti joka keskittyy silti enemmän positiiviseen, älykäs, reilu ja rehellinen, huumorintajuinen, hyvä terveys niin henkisesti kuin fyysisesti, samanlaiset arvot, rakastaa minua ja on rakastava. On lapseton, mutta haluaa perheen ja osaa sekä haluaa sitoutua. Tärkeää on myös henkinen läheisyys, joka syntyy avoimuudesta.
Ihannekumppania ajatellessani minulle melko yhdentekeviä asioita ovat status, varallisuus, menneisyyden virheet ja koulutus tai ura.
Kun saisi yhdistettyä kaksi tuntemaani miestä, toisen ulkonäön ja toisen luonteen, siinä olisi unelma. Ja lisäksi hän pitäisi vastaavasti minua unelmanaan.
Joo, unelmaksi jää.
Noin kolmekymppinen, vähintään 185 cm pitkä, ulkonäöltään kuin Antonio Banderas nuorena ( https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/513DEim1HwL._SX466_.jpg ) , rikas ja uskollinen.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai perssilmällä?
Ja Ja ! , Das Arschloch !
Iso kyrpäinen mies on unemieni mies. Pärställä ei väliä, kunhan vttuni tykkää ja kehrää. Uskalsin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi, saan aina tuhat alapeukkua.
Se ainoa yläpeukku voi olla ihannekumppaniltasi.
Vierailija kirjoitti:
Iso kyrpäinen mies on unemieni mies. Pärställä ei väliä, kunhan vttuni tykkää ja kehrää. Uskalsin sanoa.
Tämä!
Vanha. Seniili. Kaveri, tukija, auttaja. Huumorintajuinen. Osaa jutella mistä vaan. Ei nipota. Hyvä luonne, hyvät käytöstavat.
Eräs tietty henkilö, joka osaa olla yhtä aikaa sekä maailman suloisin että maailman raivostuttavin ihminen. Miten voikin olla niin fiksu samalla kun on niin vtun tyhmä? Hajoilen tunnekuohuihin mutta toisaalta tekisi vain mieli pussailla ja rutistaa.
Tämmöstä ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa. Saisinpa olla hänen.
Rakastava, lämmin, intohimoinen (laajemmin elämässä kuin vain seksin suhteen), avoin, iloinen, innostuva, uusista asioista ja matkustelusta kiinnostunut, hyvä isä, ymmärtäväinen, kannustava, rohkaiseva, onnistumisistani aidosti iloitseva, vastoinkäymisiäni myötäelävä ja tukeva, ei sitova, eikä mustasukkainen, yksinolon tarvettani ymmärtävä, ajatuksistani ja kokemuksistani kiinnostunut, keskusteleva, luova, liikunnallinen, luonnossa viihtyvä ja koirista pitävä, itseään kehittävä, uutta oppiva, hyvää ruokaa arvostava, ystävyyssuhteita ja perhesuhteita vaaliva, lämmin , huumorintajuinen, minut itsenäni hyväksyvä...
Taitaa tila loppua. En osannut ihan tätä kaikkea parikymppisenä edes unelmoida mutta tämän sain. Jos jotain puuttuu, niin remonttireiskahalut....mutta kaikkea ei kai sentään voi saada?
Ystävällinen, muut huomioiva, viehättävä, fiksu, hauska, rento.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole olemassa.
Sanasi olkoon lakini kunnes alat uskomaan unelmiisi.
En viitsi, saan aina tuhat alapeukkua.