Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako??

Vierailija
21.06.2006 |

Tässä mänä viikolla olen törmännyt kahteen naiseen ja kummankin kanssa päätynyt sängyyn

1. ekalle meni yksisormi pimpsaan ja toista yrittäessä sanoi että sattuu

2. kolme meni kuin suohon ja nautti suunnattomasti, ois varmaan mennyt enemmänkin mutta . . . .

Joten kokoeroja

Onko muilla samanlaisia kokemuksia????

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kovin estynyt, tylsää.

Vierailija
2/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kolme sormea tekee kanssa suunnattoman hyvää

neljäskin ollut joskus ja jos mies vielä samalla painaa klitorista sormella niin laukeen sormelle

Se tekee suunnattoman ihanaa!!!!

Silloin saan, mutta en yhdynnässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme mahtuu pikkuhiljaa hivuttamalla sisään, mutta ei se must mitenkään ihmeelliseltä tunnu... PALJON enemmän nautin kun saan munaa sisään :-)

Vierailija
4/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kolme, omia neljäkin. Mutta vaan vähän /ei ollenkaan kiihottuneena 2 on jo ihan liikaa.

Vierailija
5/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en mä ole mikään kolmen, neljän saati viiden helmen simpukka! Ei sillä mulle ole itseisarvoa kuinka monta sormea on sisällä. Varmaan tyrkkäisin pois, jos mies yrittäisi enempää kuin yhtä sormea sisälle laittaa, se on vain inhottavaa.

Vierailija
6/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään merkitystä emättimen koon kanssa eikä edes lantionpohjalihasten kunnon kanssa, kuinka monta sormea mahtuu sisään. Emätin kun joustaa (mahtuuhan sieltä lapsikin syntymään). Jos nainen ei ole kovinkaan kiihottunut ja ehkä ei tarpeeksi rentoutunut (siis rentouttanut myös lantionpohjan lihaksiaan), niin varmasti tekee jo yksikin sormi kipeää. Mutta kunnolla kiihottuneen, kunnolla kostuteena ja rentoutuneena menee kenelle vaan useampikin sormi sisään, meneehän sinne peniskin, joka on ainakin keskivertomiehellä paljon paksumpi kuin vaan yksi sormi...

Vierailija
7/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te muut synnyttäneet? Minä en.

Vierailija
8/10 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee neljä ja viisikin, joka on teknisesti hieman hankalaa, mutta oikeassa vireessä ihanaa... isoon oo-hon asti!!

Vierailija
9/10 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni sai mut mukaan siihen että kokeili montako sormea mahtuu.

Ja rasvaa kun oli mukana paljon niin saihan se lopulta kaikki sormet pimpsaan mahtumaan ja kun viimenenkin sormi meni sain jo toisen orgasmin siinä vaiheessa.

Tässäkin on se että hiljaa hyvä tulee eli onneksi mieheni eteni rauhallisesti niin silloin nautin myös minä.

Ja en huomannut hyvänolon tunteen seasta vaikka lisäsi sormia hissun kissun.

Sillä kun toinen orgasmi lähesty sanoin että laita kaikki sisään

johon mieheni vastasi että " on jo"

Vierailija
10/10 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta ns. nyrkki nainti on mahtavaa, kun on oikea vire. onko muita kokeilleita???