Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkainen anoppi

Vierailija
21.01.2020 |

Nyt meni lopullisesti hermo anoppiin. Minun mies, minun lapset ja minun koti, ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää ja kunnioittaa sitä. Mitähän hän sanoisi, jos menisin hänen kotiinsa ja alkaisin neuvomaan häntä joka asiassa? Ja jäisikin sille neuvomisen tasolle, mutta kun pitää tahallaan tehdä päinvastoin mitä sanon.

Ja ennen kuin joku tästä sanoo, niin olen koittanut puhua hänen kanssaan. Yksilöinyt mitkä asiat minua harmittavat ja miten haluan kotonani toimittavan. Siitä seuraa suuttuminen ja kiukuttelu. Mieheni on ainoa lapsi, mutta en silti aio uhrata perhettäni sille että anoppi saa toteuttaa itseään.

Nyt välit ovat sellaiset, etten tiesä palaavatko ne ennalleen. Mitä te olette tehneet tässä tilanteessa? En halua joutua tilanteeseen jossa lapset ihmettelevät kireitä välejä. Myös vertaistukea saa tarjota vuodatuksen muodossa.

Anoppi on tottunut varmaan siihen, että maalla sukupolvet asuvat käytännössä saman katon alla ja vanha emäntä on neuvomassa. Varmaan odottanut koko nuoruutensa että saa olla itse se vanha emäntä. Minä taas olen aika itsenäinen enkä mene neuvomaan myöskään muita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi vaikeaan välikäteen siihen itsesi ja äitinsä väliin, niin hyvässä lykyssä pääset eroon sekä anopista että miehestäsi kerta heitolla.

Vierailija
22/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako anoppi sinua kuitenkin lasten hoidossa? Pääsetkö viettämään omaa aikaa tai laatuaikaa miehesi kanssa kahdestaan? Onko hän kenties taannut teidän asuntolainanne?

Jos vastaat näihin kyllä, niin sitten pidät mölyt mahassa ja siedät sitä vaan. Se on hinta noista edellä mainituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako anoppi sinua kuitenkin lasten hoidossa? Pääsetkö viettämään omaa aikaa tai laatuaikaa miehesi kanssa kahdestaan? Onko hän kenties taannut teidän asuntolainanne?

Jos vastaat näihin kyllä, niin sitten pidät mölyt mahassa ja siedät sitä vaan. Se on hinta noista edellä mainituista.

En halua häntä hoitamaan lapsiani, koska hänen seurassa lapsilla on hänen säännöt. Ei niitä, jotka ollaan miehen kanssa sovittu. Pääsen viettämään omaa aikaa, mutten anopin myötävaikutuksesta. Tulisi kyllä mielellään hoitamaan vaikka koko kodin.

Ei ole asuntolainaa, jos olisi niin ei tarvittaisi takaajaa ja jos tarvittaisiin niin en ottaisi anoppia vaan menisin mieluummin vaikka vuokralle.

Ap

Vierailija
24/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun  mikään ei edellytä henkisen väkivallan käytölle. Eikä henkisestä väkivallasta tule olla varsinkaan hiljaa.

Vierailija
25/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmettä sä kirjotit. Melkonen aivopieru. T:Anoppi

Vierailija
26/26 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan kotonani toimittavan" ?? Jos anoppisi on teillä niin hän kylässä . Silloin ei toimita vaan ns.seurustellaan. Siihen mitään ohjeita tarvita. Olen sanonut tämän ennenkin, jos anoppi alkaa jotain säätämään käske lopettamaan. Jos et halua neuvoja , anna lätistä seinille , jos arvostelee sohvaasi niin sanot että mä tykkään j ne, Jatkuvasti arvosteleva ym.ihminen rasittava, mutta ei kai anoppi teillä asu ?

T.anoppi

No tämä, ja olen aiemmin pitänyt itseäni ihmisenä joka lopettaa tuollaisen alkuunsa. Jotenkin se vaan alkoi ja eteni niin vaivihkaa. Lasten ollessa pienempiä en jaksanut puuttua kun oli isompiakin ongelmia.

Ja tuo lopettamaan käskeminen kaikkien kuullen tuntuu kiusalliselta, mutta ei varmaan ole enää muita vaihtoehtoja. Saapahan uuden syyn olla marttyyri kun ei edes apu (josta on enimmäkseen haittaa) ei kelpaa.

Ap