IKÄ
1. Omaikäsi
2. sukupuoli
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä?
4. Entä kuinka paljon vanhemman?
Kommentit (14)
Vierailija:
1. Omaikäsi 24
2. sukupuoli N
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä? vuoden
4. Entä kuinka paljon vanhemman? 10
Vierailija:
1. Omaikäsi 24
2. sukupuoli N
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä? vuoden
4. Entä kuinka paljon vanhemman? 10
1. Omaikäsi 32
2. sukupuoli n
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä? olen harrastanut 14 vuotta nuoremman, sen nuorempiin vaikea kuvitella sekaantuvani
4. Entä kuinka paljon vanhemman? myös ylöspäin on ollut ikäeroa 14 vuotta, riippuu tyypistä, mutta tuskin enää tuon vanhemman kanssa
Olen nainen ja 35v. Nuorin, jonka kanssa olen harrastanut seksiä oli 4 vuotta minua nuorempi. Voisin kuvitella kuitenkin ainakin 10v. nuoremman kanssa sujuvan ihan mukavasti. Vanhin, jonka kanssa olen ollut sängyssä oli 3v. vanhempi, ja voisin kuvitella mahdollisesti 10 vuotta vanhemmankin kanssa, jos on hyvin säilynyt ja nuorekas...
Parhaalla kaverillani on 23 vuotta nuorempi rakastaja, ja molemmat ovat erittäin tyytyväisiä ;-)
44 v nainen, Olen harrastanut seksiä 12 v. nuoremman miehen kanssa, mutta en oikein enää osaa kuvitella olevani niin nuoren kanssa, oli niin kovin lapsellinen ja haki selvästi vaan kokemusta vanhemmasta, kiihkeys puuttui. Eikä kovin suurta ikäeroa mielellään ylöspäinkään, käytännön kokemusta 9 v. vanhemmasta.
1. Omaikäsi
32v
2. sukupuoli
Nainen
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä?
No kyllä miehen pitäisi olla noin 24v vähintään. Ja miehen pitäisi näyttää jo mieheltä, ei nuorelta pojalta. Mieluiten omanikäisiä, about 28v-38v
Ei yli 50v
1. Omaikäsi 39
2. sukupuoli N
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä? YLI 16 V
4. Entä kuinka paljon vanhemman? 5 V
1. Omaikäsi
-> 28 v
2. sukupuoli
-> nainen
-> pari kolme ei ehkä haittaisi, en tykkää kovin nuorista. Ainakin pitää olla yli 20 v ja mieluummin useammalla vuodella.
-> ehkä ylin yläraja menis jossain tuolla 40-45 v nurkilla...
1. Omaikäsi - 30+
2. sukupuoli - nainen
3. Kuinka monta vuotta itseäsi nuoremman kanssa voisit kuvitella harrastavasi seksiä? - on tullut harrasteltua 10 vuotta nuoremman kanssa ja kai se raja siinä kulkee
4. Entä kuinka paljon vanhemman? - n. 10v (kokemusta 8v vanhemman kanssa)
1. 30
2. N
3. Kuvitellahan aina voi... heh heh :-) Mutta oikeasti varmaan 10 vuotta nuoremman kanssa. Jos olisin vapaa.
4. 30 vuotta vanhemman jos on hyvin säilynyt, viriili, komea ja henkisesti tasokas.
1. 25v
2. N
3. Kai se olis joku 5v maksimissaan.
4. Korkeintaan 10v.
1. 32v
2. Nainen
3. n. 10v nuoremman
4. oma mies on 5 v vanhempi ja se on hyvä, vanhemmat ei kiinnosta
1. 27
2. nainen
3. 9 vuotta nuoremman kanssa, jos hyva kroppa ja muutenkin sexy
4. 20 vuotta vanhemman kanssa samoilla kriteereilla kuin kohdassa 3.
1. Omaikäs
40
2. sukupuoli
Mies
- kuvitella?? no täysi-ikäsen kanssa, iällä ei merkitystä jos tunteet on samoilla linjoilla. Mutta silloin se onkin rakastyelua ei SEKSIÄ.
- Parhaan rakastelun olen eläissäni saanut 50+ naiselta, joten päätelkää siitä.
-mici-