Impaled Nazarene
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia aloituksia ja aiheita sitä täältäkin löytyy! :D Jotenkin tää palsta aina joskus yllättää.
Moniko on nähnyt livenä?
Joskus vuonna 1999 :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia aloituksia ja aiheita sitä täältäkin löytyy! :D Jotenkin tää palsta aina joskus yllättää.
Moniko on nähnyt livenä?
No onhan nuo olleet tuskassakin monta kertaa. Ei se mitään mystistä UG meininkiä ole
Löytyisikö noiden keikalta rokkijätkää us-army-tyyppiselle kundille?
Hirveän fiksun oloista porukkaa eksynyt tänne.
hyvää musiikkia heteropoikien keskinäiseen paritteluun, oikeastaa parasta.
Vierailija kirjoitti:
Moniko on nähnyt livenä?
Joo, en olisi heti uskonut että tällä palstalla tulee vastaan yli 20 vuotta sitten paljonkin kuunneltu bändi.
Livenä mitään ehtinyt nähdä kun itse tykitettiin autotallissa nuoruuden raivolla lähes aina.
Olen hivellyt Luttisen mikkiständiä, onko kukaan muu?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä taviksista eikä luokka kavereista ei näe että rinnassani sykkii black metal sydän vaikka en pitkä tukka olekaan olen silti satanisti nihilisti ja fasisti ja jonain päivänä saatte kokea sen kun olen iso.
Kusetko kaikkien päälle? Toivottavasti.
Mitä nää hively ja homofantasiat on :D Hus hus takaisin sinne peikkoluolaan.
Vierailija kirjoitti:
Homofantasioi sinä keskenäsi! Heteropohjalta nyrkkiä kaverin persiisiin siinä on kunnon black metal menoa. Joku runkkaava älykkö satanisti on vastenmielinen soijapoika ja homoseksuaali joka ei ole pystynyt myöntämään totuutta itselleen!
Huh, ei ollut yhtään mitään hajua otsikosta. Tuli vain mielleyhtymä, pale=kalpea ja nasaretilainen. Luulin, että liittyy jotenkin Jeesukseen. 🤔
Sehän on itsestään selvää että saatanalliseen menoon kuuluu homoseksuaaliset teot. Järkyttävää että nykynuoriso ei tunne perinteitä!
3. Mooseksen kirja 18:22
22 Et saa maata miehen kanssa samalla tavalla kuin makaat naisen kanssa.a Se on inhottavaa.
Galatalaisille 5:19–21
19 Syntisen ihmisluonnon* teot ovat selvästi nähtävissä, ja niitä ovat seksuaalinen moraalittomuus,*a epäpuhtaus, häpeämätön käytös,*b 20 epäjumalanpalvelus, spiritismi,*c vihamielisyys, riitely, mustasukkaisuus, vihanpuuskat, eripuraisuus, erimielisiksi ryhmiksi jakautuminen, lahkot, 21 kateus, juopottelu,d riehakas juhliminen* ja muut näiden kaltaiset.e Varoitan teitä näistä etukäteen, samoin kuin olen varoittanut teitä jo aikaisemmin: ne, jotka harjoittavat* sellaisia, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homofantasioi sinä keskenäsi! Heteropohjalta nyrkkiä kaverin persiisiin siinä on kunnon black metal menoa. Joku runkkaava älykkö satanisti on vastenmielinen soijapoika ja homoseksuaali joka ei ole pystynyt myöntämään totuutta itselleen!
Kerro lisää :D jos joku ahdistaa niin kannattaa purkaa se pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää :D jos joku ahdistaa niin kannattaa purkaa se pois.
Puran mielelläni syntisen lastini naamallesi, kun samalla työnnät crusifixia veriseen peräreikääsi. Näin vihin kaltaisesi pouserin Baal-Sebubin palvelijaksi ja mahdollinen tiesi totuutta kohden on alkanut. Älä alaoita sellaista matkaa mitä et uskalla kulkea loppuun.
Oliko yhteystietoja?
Ostin kanin huutokaupasta jonku poseeraja pellen Jackson Dinkyn, nyt pilkon sen saunapuiksi! peskää syntinnne pois!
Pitää varmaan tutkia vielä asiaa. Mä en ole koskaan kuullut Pasin ongelmista, Amorphiksesta lähtö oli virallisen selityksen mukaan musiikilliset erimielisyydet. Bändi halusi viedä tyyliä kevyempään suuntaan ja Pasi olisi halunnut viedä raskaampaan suuntaan.