Pian saadaan Elina Lepomäki Kokoomuksen puheenjohtajaksi - ja kannatus lähtee nousuun
Halla-ahon pitää mennä sukupuolenvaihdos leikkaukseen, jos aikoo pärjätä...
Kommentit (53)
Kuuntelin Lepomäen paasausta äskettäisessä a-studiossa ja täytyy sanoa, että olihan kalsea ihminen. Ei tuolla kone/robotti -tyylillä voi edetä minkään puolueen puheenjohtajaksi.
Auttaisi varmaan, jos jokin inhimillinen piirre tulisi Elinalla edes kerran esiin haastatteluissa.
Veikkaan ettei Elinan ensimmäinen puheenvuoro puheenjohtajana käsittele irakilaisia tärkeänä voimavarana Suomelle. Sehän oli Petterin näkemys ja tuskin hän on mieltään muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi kyllä mahdollisuus kokoomukselle kaapata kaikki nuorten naisten äänet ja miksei myös miestenkin! Elina on niin karismaattinen ja ajatuksineen niin raikas tuulahdus tuolla vanhojen puolueiden tunkkaisessa kuplassa. :D
Ei niitä nuoria naisia riitä jokaista puoluetta äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi kyllä mahdollisuus kokoomukselle kaapata kaikki nuorten naisten äänet ja miksei myös miestenkin! Elina on niin karismaattinen ja ajatuksineen niin raikas tuulahdus tuolla vanhojen puolueiden tunkkaisessa kuplassa. :D
Nuoret naiset on tyhmä, johdateltava lammaslauma.
Siltä pitäisi äänioikeus ottaa pois tai sitoa se aviomiehen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luuletko että Elinaa ei miehet äänestäisi. Minä ainakin olen äänestänyt jo monissa vaaleissa. Sukupuolella ei ole mitään vaikutusta ketä äänestän vaan hänen ajatuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Eliitti-Elinako muka vetoaa duunareihin?
Miehellä omaisuus kymmeniä miljoonia.
No sehän menee kuin häkä Sekoomus-larppaaviin PilleriTiinoihin ja muihin TurboRetardeihin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä selkeäsanainen.
No se kyllä tuli hyvin selvästi esiin että 1600€/kk on liikaa palkaa, normi työntekijälle. Jos tekee 320 h/kk, niin sitten se on ihan ok.
T. Eliitti-Ellu
Vierailija kirjoitti:
Sitten Halla-aholle tulee pienen pieni pimpsa
Onko Ellulla Innie ? Tietoa ? KUVIA ? kenelläkään .....?
Kokoomuksen johtoon Lepomäki ja PS:n johtoon Purra, niin sitten onkin pelkkiä naisia puheenjohtajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Elina olisi hyvä kokoomuksen puheenjohtajaksi. Jospa puolue muuttuisi reilusti liberaalimmaksi. Oikeistoliberaalipuolue meiltä puuttuukin täysin.
tämä. Mua on alkanut ahdistaa miten Suomen kokoomuksessa touhuaa näitä koti, uskonto, isänmaa-tyyppisiä Suomen republikaaneja. Itse haluan aidosti liberaalia politiikkaa, sekä arvojen osalta että talouden.
Monikultturi on myrkkyä kantaväestölle
Tämän takia just suomi tarvii Liberaalia talouspolitiikka JA ENNEN KAIKKEA, konservatiivista kulttuuria. Eikä missään helvetin nimessä "monikylttyyriä" (saakeli kun nousi oksennus kurkkuun pelkästä ajatuksestakin)
No jos vertaa vaikka Käteiseen niin onhan Lepomäki ihan eri sarjassa. Tietämys ja asioiden selvittelystä saa hyvän vaikutuksen vaikken kaikkia Lepomäen ajatuksia kannatakkaan. Niin ja Käteinen - pääsi puheenjohtajaksi pienellä vilpillä.
Toimiva lyhtypylväskin on parempi ministeri kuin nämä nykyiset, Lepomäestä nyt puhumattakaan. En näe oikein 40 tonnia vuodessa tienaavana miten nämä vasemmistopuolueet, joihin lasken vihreät ja kepunkin, ovat ajaneet etuani veroja korottamalla. Päinvastoin olen aika varma, että saan mm. remonteista vähemmän vähennyksiä ja maksaa työmatkojen bensasta enemmän.