Miksi hyväkroppaiset naiset laittavat nettiin kuviaan kehujen toivossa?
Hehän saavat kehuja missä tahansa. Jopa niin paljon, että he vinkuvat siitä. "Mä en halunnut tätä kehua, se on ahdistelua!"
Kommentit (47)
Miksi lihavat naiset laittavat kuvia vartalostaan nettiin? Samasta syystä, että saisivat kehuja vartalostaan kuinka on ok olla muodokas ja on niin ihanaa miten uskellataan olla rohkea!!
Minkä takia hyväkroppaiset naiset eivät saisi tehdä samaa? Jos hyvä vartaloinen nainen tekee samaa niin silloin automaattisesti on tyrkky. Lihava vain rohkea. Hmm.. Jos tekee paljon töitä vartalonsa eteen niin kyllähän sitä saa ja kelpaa esitellä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi he eivät saisi tehdä niin?
Luin tuon kahdesti. Ei siinä kielletty mitään.
Syynä luulisin olevan huono itsetunto, jota pönkitetään tällä. Usein tyhjäpäitä, joten tuo on ainoa keino saada arvostusta.
Ihminen on eläin siinä missä muutkin luontokappaleet. Naaraat ja koiraat röyhistelevät toisilleen seksin toivossa. Meitä on kohta 8 miljardia ja tuhotaan itse itsemme.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihavat naiset laittavat kuvia vartalostaan nettiin? Samasta syystä, että saisivat kehuja vartalostaan kuinka on ok olla muodokas ja on niin ihanaa miten uskellataan olla rohkea!!
Minkä takia hyväkroppaiset naiset eivät saisi tehdä samaa? Jos hyvä vartaloinen nainen tekee samaa niin silloin automaattisesti on tyrkky. Lihava vain rohkea. Hmm.. Jos tekee paljon töitä vartalonsa eteen niin kyllähän sitä saa ja kelpaa esitellä!
Aika erikoinen näkemys sinulla, kun jo lihava mallinukke vaatekaupassa saa aikaan lynkkauksen ja someraivon. Lihavat jotka uskaltavat olla edes vaatteet päällä netissä saavat sellaisen nettivihan vastaansa mitä tavalliset hyvin harvoin saavat. Ja mietipä ihan itseksesi keneltä ne lihavat mitään ihailua saavat... niin, eivät keneltäkään. Siksi aina naurattaa melkeinpä kun ihmiset vaahtoavin suin ilkkuvat, jos joku lihava uskaltaa olla ihminen ja laittaa vaikka jonkun somekuvan. :D Ettäs kehtaakin, nykyajan pahan kehopositiivisuuden puolestapuhuja, epäterveellisten elämäntapojen puolestapuhuja ja ties mitä pahaa.
Lihava netissä on monien mielestä aina kannanotto, vaikka se olisi tavallinen kuva kokopitkät vaatteet päällä. Kun lihava nainen nyt ei vain saisi näkyä missään, vaan pitäisi nurkassa hävetä.
Huono itsetunto tai narsistinen luonto vaatii kehuja.
Mistä tiedät, että laittavat kehujen toivossa?
Oliisi kiihottavaa jos seolisi aitoa itseluottamusta muttta näissä tapauksissa se taitaaa olla vain korkeamman elintason tavottelua tai totutun elintason yllläpitämistä.
Narsismi ja loputon huomiontarve. Netistä voi ehkä myös onnistua haavistamaan jonkun miljonäärin jos pyllistelee instassa onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että laittavat kehujen toivossa?
Tahtoisin kuulla jonkin vaihtoehtoisen, järkevän teorian tuon "kehujen toivossa" tilalle, sillä ihan rehellisesti en ole itse vielä keksinyt sellaista. Itse joskus nuorempana (ja epävarmempana) laitoin itsestäni (tarkemmin sanottuna kropastani) kuvan nettiin ja kyllä myönnän, että toivoin kuulevani kehuja. En minä sitä ainakaan omaksi ilokseni sinne laittanut, muutenhan olisin vain pitänyt sen kuvan itselläni.
Mistä sen tietää onko niillä edes hyvä kroppa. Hirveä mursukin saa oikeilla kuvakulmilla ns. hyvän kuvan.
Kyllähän moni laittaa, ihan sama minkälainen on. Ulkonäkö on yks osa ihmistä. Ite laitan nyt siks, etten etsi seuraa ja on kiva silti joskus kuulla jtn positiivista jos aikaa ei ole deiittailulle yms. Mulle sopii tää paremmin ku oikee ihmissuhde.
Koska minäminäminäminä...... meneppäs kadulla kehumaan suoraan, niin johan paukkuu #metoota ja raivotaan ahdistelusta. Kuten Rosanna Kulju on tästä hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto tai narsistinen luonto vaatii kehuja.
Mutta kaikkien pitäisi ymmärtää, että vain tietynlaisia kehuja, tietynlaisilta ihmisiltä. Eikä mitään negatiiviseen vivahtavaakaan kommenttia. Muuten se on ahdistelua tai törkeää arvostelua. Jotka olisi kyllä välttänyt, kun ei olisi kuvannut sitä prsettään instaan.
Täältä myös ääni huonolle itsetunnolle. Sitä heikkoa itsetuntoa yritetään rakentaa ulkonäön varaan ja vaikka kuinka oltaisiin hyvännäköisiä, ei silti uskota että minä olen hyvä tällaisena, vaan tarvitaan kanakuoro kehumaan miten hyvältä näyttää!
Kun ihminen on sinut itsensä kanssa, ei hän koe tarvetta ottaa itsestään kuvia, saati jakaa niitä netissä.
Kuka nyt siis saa laittaa kuvansa nettiin, ilman että muut alkavat analysoida luonteen puutteita? Ei siis ainakaan hyväkroppainen, eikä ilmeisesti huonokroppainenkaan.
Koska joku pikkukaupungin pyllistelijä voi hyvässä lykyssä saada satojatuhansia instaseuraajia, mistä taas kilahtaa paljon RAHHHAA instatypyn tilille. Helppo elanto, eikö vain? Tämä on uusi tapa myydä p*rsettä, virtuaalisesti, kuvina.
Miksi kukaan sopivasti p*rsevä naaras enää opiskelisi hyödyllistä, kiinnostavaa ammattia, kun pyllykuvilla tienaa paremmin!
Siinä on vain yksi tuntematon tekijä, mitä ei voi ennustaa: kenen pyllistykset nousevat viraaliksi, kenen eivät. Maailma kun on täynnä pyllyjä ja instatilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt siis saa laittaa kuvansa nettiin, ilman että muut alkavat analysoida luonteen puutteita? Ei siis ainakaan hyväkroppainen, eikä ilmeisesti huonokroppainenkaan.
Mitä vittua sä vingut? Lue otsikko, vitun autisti.
Jos hyväkroppainen laittaa kuvan itsestään nettiin, hän siis tekee sen automaattisesti kehujen toivossa. Ok. Pitäisikö hyväkroppaisen kenties jakaa kuvansa vain silloin kun on esim
pukeutunut jätesäkkiin?
Aika moni ihminen tykkää kehuista
Ei yhtään vastausta? Onpa kummallista. Kiusallinen aihe ilmeisesti.