Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kaksivuotiaan kanssa autossa hautajaisten ajan.

Vierailija
21.01.2020 |

Mieli isoäiti kuoli ja pieni hautajais tilaisuus pidettiin krematoriolla. Anoppi ei halunnut, että kaksivuotias lapsemme olisi tullut tilaisuuteen. Nelivuotias poikanne sai mennä tilaisuuteen. No minä sitten istuin autossa lapsen kanssa tilaisuuden ajan mutta mietin kyllä että onpa outoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan mennyt lapsen kanssa hautajaisiin. Jos lapsi alkaa marisemaan tai riehumaan niin sitten olisit poistunut kiltisti takavasemmalle. Aikuisen ihmisen elämä on valintoja. Voi totella ja tanssia muiden pillin mukaan tai sitten voi tehdä päätöksiä ihan itse.

Olin aika ällikällä lyöty, kun anoppi ilmoitti, että te pysytte autosssa.

Vierailija
22/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sulla on ap tossu mies! Nämä on niitä tilanteita jossa mies ja lasten isä sanoo että koko perhe tulee paikalle ja kukaan ei jää autoon könöttämään ja piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt sillä autolla pois molempien lasten kanssa ja sanonut miehelle, että hommaa itselleen jonkun muun kyydin takaisin kotiin.

Vierailija
24/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lähtenyt sillä autolla pois molempien lasten kanssa ja sanonut miehelle, että hommaa itselleen jonkun muun kyydin takaisin kotiin.

Hyvä idea! :D mutta olin todellakin ihmeissäni ja mitään ideoita ei tullut mieleen.

Vierailija
25/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ilmoittanut että pidä tunkkis ja jää vahtimaan. En ikimaailmassa suostuisi noin hyppimään muiden mielialojen mukaan. 18

Vierailija
26/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo vainaja siis AP:n isoäiti vai miehensä isoäiti?

Mieli isoäiti eli Lempi-mummo.

Vierailija
27/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksivuotias oli isoisänsä hautajaisissa mukana ja kun puhuttiin jotakin laulamisesta, alkoi hän laulaa iloisena "ihhahhaa, ihhahhaa, hepo kurnahtaa..."  Eikä kukaan pahastunut.

Vierailija
28/28 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakke kirjoitti:

Meillä kaksivuotias oli isoisänsä hautajaisissa mukana ja kun puhuttiin jotakin laulamisesta, alkoi hän laulaa iloisena "ihhahhaa, ihhahhaa, hepo kurnahtaa..."  Eikä kukaan pahastunut.

Ja vielä väärillä sanoilla.

Se on hirnahtaa prkele vieköön.

Ei ihme että lasten kasvatus on mennyt pieleen jos lapsille opetetaan että hevoset kurnahtaa.

Ettekö te häpeä?