Siis oikeesti, aiheuttavatko rokotukset autismia?
Muutama kaverini väittää kiivaasti minulle ettei lapsiaan kannata rokottaa. Mitä mieltä olette? Ne rokotteet sisältävät myös sitä sairautta, miten se voi parantaa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät aiheuta. Tuo myytti on kumottu jo ajat sitten. Sen sijaan lapsikuolleisuus lähtee mukavaan nousuun jos ihmiset eivät enää ota rokotuksia. Lisäksi luvassa on paluu keskiajalle, sillä moni bakteeri on jo resistentti kaikille tunnetuille antibiooteille, jolloin tartuntojen ennaltaehkäisy on ainoa keino suojautua niiltä.
Mitä sä höpötät? Rokotukset toimii viruksia vastaan, bakteerit hoidetaan antibiooteilla, eikä niitä voi ehkäistä rokotuksilla.
Mitä itse horiset? On totta, että suurin osa rokotteista on viruksia vastaan, mutta esimerkiksi jäykkäkouristuksen aiheuttaja on bakteeri ja sitä vastaan ihan yleisesti rokotetaan.
Se onkin suurin hupi tässä rokotetouhussa että jengi oikeasti uskoo jäykkäkouristusrokotteeseen. Eihän se voi toimia koska kyseessä on bakteeri! Herätkää jo hyvät ihmiset. Hiljalleen osa alkaa havahtua ja osa vielä sikeässä umpiunessa 😁🙂 Lupaan että kun tajuaa yhden asian niin korttitalo alkaa murtua.
Nämä salaliittoteoriat ovat kyllä sitkeitä, ja tietty ihmistyyppi haksahtaa niihin kaikesta valistuksesta huolimatta.
Jos epäilet, että kotisi sähköasennuksissa on jotakin häikkää, kysytkö neuvoa mammapalstan randomeilta tai bloggaajilta vai koulutetulta sähköasentajalta? Kumman arvio on luotettavampi?
Poliokin väheni kun diagnostisia kriteerejä muutettiin ja DDT:n käyttö kiellettiin. Rokotteella ei valitettavasti ole tekemistä polion häviämisen kanssa. Mutta... I WANT TO BELIEVE
Se on toisinpäin, autismi johtaa rokotuksiin:
Ei minua yhtään haittaa, jos jonkun rokotevastaisen typeryksen lapsi kuolee. Niin sen kuuluukin mennä - luonnonvalinta karsii tyhmä-geenit populaatiosta. Evolution in action!
Ihan samoin minua ei sureta jos rattijuopot tappavat itsensä autoillessaan.
Se, mikä on ongelma on, että rattijuoppojen tapaan rokotevastaiset typerykset vaarantavat myös viattomia sivullisia.
Sietäisivät saada tuntuvia rangaistuksia hekin, kännissä autoilevien tapaan.
Ne rokotteet sisältävät myös sitä sairautta, miten se voi parantaa?
No se on juuri se mihin koko rokottamisen idea perustuu... Rokote sisältää kuollutta tai heikennettyä virusta tai viruksen osia. Tämä opettaa elimistön oman puolustusjärjestelmän tunnistamaan kyseisen viruksen ja kehittämään vasta-aineita sitä kohtaan. Jos myöhemmin elimistöön iskee oikea sama virus, puolustus on valmiina.
Voi jeesus, että voi vielä vuonna 2020 sivistysvaltiossa olla näin läpeensä urpoja ihmisiä. Lyhyesti. Ei kaikkia lapsia tarvitse rokottaa. Rokota vain ne jotka haluat pitää.
Kaikkiin rokotteisiin liittyy riski saada Creutzfeldt- Jakobin tauti, jonka jotkut saivat taannoin. Se on minimaalinen riski, mutta aina joku onneton saa. Silti, rokottamattomana riski sairastua niihin muihin tauteihin on suurempi. Eli riski kuolla / sairastua on vähäisempi niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja ei.. miten sen nyt ottaa. Rokotteet tietenkin tuo kaiken maailman omituisia tauteja maailmaan kuten tuo ensimmäisen maailman sodan espanjantauti tuli nimenomaan jenkkisotilalita ranskan rintamalla koska rokotteet.
Itse juju autismiväittämässä on tajuta että autismi on hermorappeuma. Ja että rokotteiden lisävoimistus, eli adjuvantti, on elohopeaa. Elohopea on tunnettu myrkky joka vahingoittaa hermoja, aivoja jne. Eli ei ne rokotteet sinäänsä suoraan aiheita autismia, vaan se adjuvantti aiheuttaa koko tunnetun kirjon hermo ja aivovaurioita.Tiesitkö, että esimerkiksi annoksessa lohta on enemmän elohopeaa kuin yhdessä rokotteessa? Altistus on siis mitätön. Mikään rokote ei myöskään voi aiheuttaa itse tautia, tai tehdä taudin kantajaksi tai tartuttajaksi.
Harva injektoi sitä lohta suoraan suoneen. Etkö näe siinä mitään eroa?
Aika harva niitä rokotuksiakaan injektio suoraan suoneen 😂
Täältä poistettiin ihan asiallinen keskustelu, jossa puhuttiin tuosta Satakunnan tuhkarokkotapauksesta. Muutama pienen vauvan vanhempi ilmaisi siellä huolensa, yksikin äiti oli käynyt vauvansa kanssa terveyskeskuksessa seuraavana päivänä siitä, kun tuo rokottamaton, sairastunut lapsi oli tiloissa ollut. Tuurista kiinni etteivät altistuneet. Ja tiedoksi, vauvoja ei voi rokottaa tuhkarokkoa vastaan, rokote saadaan 1-vuotiaana. Nyt täällä jyllää keskustelu jossa väitetään ihan pokkana rokotteiden aiheuttavan autismia. Miksi tällaiset lumeväitteet saavat tuon tuhkarokkokeskustelun sijaan jäädä tänne?
Kuka syöttää vielä lapselleen fluoritabletteja? Fluorihammastahna riittää
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin rokotteisiin liittyy riski saada Creutzfeldt- Jakobin tauti, jonka jotkut saivat taannoin. Se on minimaalinen riski, mutta aina joku onneton saa. Silti, rokottamattomana riski sairastua niihin muihin tauteihin on suurempi. Eli riski kuolla / sairastua on vähäisempi niin sanotusti.
Ja ap on terveydenhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Avaatko vähän tätä väitettä? Ei todellakaan liity CJD rokotteisiin millään tavalla
Mikäli olen biokemian tunneilla oikein oppinut, rokote ei sisällä varsinaista virusta/bakteeria, vaan ikäänkuin kuoren siitä, jolloin keho ylläpitää tietynlaisia vasta-aineita yllä, jotka ovat valmiina hyökkäämään oikeaa virusta vastaan jos sellainen kehoon pääsee.
Eiköhän se autismi sulla jo ole ja näin ollen ehkäpä lapsellesikin siirtyy...
Ihan oikeasti. Katso sitä omaa lastas ja mieti haluatko antaa muutaman piikin vai katsoa kun hän saa tuhkarokon ja ehkä kuolee, aivotulehduksen, polion, jäykkäkouristuksen ja luoja mitä muita vitsauksia. Koska jos hän niitä saa, se on vain ja ainoastaan sinun vikasi ja sinä elät sen kanssa lopun elämäsi. Samoin jos tautinen lapsesi tartuttaa jonkun toisen vauvan joka menehtyy. Se on sinun vikasi ja en usko että kukaan haluaa elää sellaisten taakkojen kanssa. Varsinkin kun sen estääkseen ei tarvitse muuta kun viedä lapsi neuvolaan.
Kehitysmaiden vanhemmat tekisivät mitä vain jotta saisivat lapsilleen rokotteen kun pitelevät poliota sairastavaa lastaan kuolinvuoteellaan sylissään. Ja sinä haluat sitä ehdoin tahdoin.
Nyt JUMALAUTA aivot käteen!
T. Kolmen ROKOTETUN lapsen äiti
Tottakai saa olla skeptinen kaikkea kohtaan, mutta jos alkaa vertaamaan kumpi on todennäköisempää: sairastua autismiin (joka ei luultavimmin ole edes totta, montako tapausta itse tiedät tai löydät netistä?) vai ottaa rokote ja kuolla huomattavasti nuorempana, ehkä jo lapsena, johonkin niistä taudeista, joita vastaan rokotteet ovat? Näin entisaikoina tapahtui ja eikös se ole näiden rokotevastaisten ihmisten tahtokin, että kuollaan luomusti ja nuorena? Luonnonvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä salaliittoteoriat ovat kyllä sitkeitä, ja tietty ihmistyyppi haksahtaa niihin kaikesta valistuksesta huolimatta.
Jos epäilet, että kotisi sähköasennuksissa on jotakin häikkää, kysytkö neuvoa mammapalstan randomeilta tai bloggaajilta vai koulutetulta sähköasentajalta? Kumman arvio on luotettavampi?
Totta kai mammapalstasta saa käytännönläheisempää tietoa kuin ammattilaiselta. Mistä minä tiedän rahastaako ammattilainen minun tietämättömyydelläni?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa olla skeptinen kaikkea kohtaan, mutta jos alkaa vertaamaan kumpi on todennäköisempää: sairastua autismiin (joka ei luultavimmin ole edes totta, montako tapausta itse tiedät tai löydät netistä?) vai ottaa rokote ja kuolla huomattavasti nuorempana, ehkä jo lapsena, johonkin niistä taudeista, joita vastaan rokotteet ovat? Näin entisaikoina tapahtui ja eikös se ole näiden rokotevastaisten ihmisten tahtokin, että kuollaan luomusti ja nuorena? Luonnonvalinta.
En tiedä kumpi on todennäköisempää mutta kyllä noita autisteja löytyy vaikka millä mitalla...
Harva injektoi sitä lohta suoraan suoneen. Etkö näe siinä mitään eroa?