Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elänyt terveellisesti 3 viikkoa,

Vierailija
21.01.2020 |

pienenen mutta paino pudonnut vain 500gr. Toki se heittelee 2 kiloa eestaas.
Mitäs tää tälläinen on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa on niin lyhyt aika että voi olla kyse ihan nestetasapainon vaihteluista vaan. 

Toisaalta ei terveellinen elämä aina laihduta. Itse kun aloin elämään terveellisesti aloin lihoa, koska söin useammin ja sain niin enemmän kaloreita. Tarvitsin ihan kalorilaskentaa ja -rajoitusta että laihtuminen alkoi, ei pelkkä terveellisyys sitä tehnyt.

Vierailija
2/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen terveellinen elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota liikaa sitä vaakaa, itse sanoit että tuloksia on silti näkyvissä. Liikutko? Voi olla että läski muuttuu lihakseksi.

Vierailija
4/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen terveellinen elämä?

Minäkin, mielenkiinnolla jäämme odottamaan selontekoasi siitä...

Vierailija
5/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei kolmeen viikkoon tapahtunut mitään ja sitten lähti äkkiä enemmän kerralla. Malttia.

Vierailija
6/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuijota liikaa sitä vaakaa, itse sanoit että tuloksia on silti näkyvissä. Liikutko? Voi olla että läski muuttuu lihakseksi.

Joo, en. Punnitsen maks kerran viikossa.

Liikun päivittäin mutta en enempää kuin aiemminkaan. Eli en aloittanut  ruokarempan kanssa yhtäaikaa himoliikuntakuuria koska persiilleen olis mennyt. Enkä oikein usko että lihakseni kasvaisivat tällä liikunnalla, vaikka suht helposti lihaksia naiseksi saankin.

Syön 4 kertaa päivässä, joka aterialla proteiinia, hyviä rasvoja ja kasviksia/salaattia/marjoja. Leivän jätin jo puoltoistakuukautta sitten kun pieretti koko ajan. Eli hiilihydraatteja rajoitan. Olo on ihan hyvä, vatsa toimii ja jaksan ihan hyvin. 

Tällä kuitenkin mennään, ehkä heitän vaa;an kokonaan menemään

Vierailija
7/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en. Punnitsen maks kerran viikossa.

Liikun päivittäin mutta en enempää kuin aiemminkaan. Eli en aloittanut  ruokarempan kanssa yhtäaikaa himoliikuntakuuria koska persiilleen olis mennyt. Enkä oikein usko että lihakseni kasvaisivat tällä liikunnalla, vaikka suht helposti lihaksia naiseksi saankin.

Syön 4 kertaa päivässä, joka aterialla proteiinia, hyviä rasvoja ja kasviksia/salaattia/marjoja. Leivän jätin jo puoltoistakuukautta sitten kun pieretti koko ajan. Eli hiilihydraatteja rajoitan. Olo on ihan hyvä, vatsa toimii ja jaksan ihan hyvin. 

Tällä kuitenkin mennään, ehkä heitän vaa;an kokonaan menemään

En syö valkoisia jauhoja lainkaan. Enkä perunaa, pastaa, riisiä ainakaan tässä vaiheessa. En syö eineksiä. Proteiini tulee kananmunasta, broilerista, lihasta ja joskus kalasta. Siemeniä ja pähkinöitä vähän päivittäin.

Vierailija
8/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tajunnut sitä, mitä väliä painolukemalla oikein on, jos ympärysmitat ovat itseä miellyttävät. Mitathan sen kertovat, miten sutjakassa kunnossa on. Paino kertoo sen vain vähän suuntaa-antavasti.

Kaksi samoissa mitoissa olevaa vartaloa voi painaa ihan eri kilomäärän. Ja jos hyvä haltijatar antaisi minun valita itselleni kahdesta tällaisesta vartalosta, niin enpä suinkaan pitäisi alhaisempia painokiloja minään valintaperusteena. Päinvastoin valitsisin sen, joka on lihaksikkaampi laihaläskin sijaan - ja sellainen kroppa olisi painavampi.

Ei sillä, että jokainen voisi selittää korkeaa painoaan lihaksilla :) Mutta jos ap kapenee senteillä mitattuna, niin missään ei ole mitään ongelmaa, vaikka paino pysyisi samassa tai jopa nousisi.

Vierailija
9/9 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut sitä, mitä väliä painolukemalla oikein on, jos ympärysmitat ovat itseä miellyttävät. Mitathan sen kertovat, miten sutjakassa kunnossa on. Paino kertoo sen vain vähän suuntaa-antavasti.

Kaksi samoissa mitoissa olevaa vartaloa voi painaa ihan eri kilomäärän. Ja jos hyvä haltijatar antaisi minun valita itselleni kahdesta tällaisesta vartalosta, niin enpä suinkaan pitäisi alhaisempia painokiloja minään valintaperusteena. Päinvastoin valitsisin sen, joka on lihaksikkaampi laihaläskin sijaan - ja sellainen kroppa olisi painavampi.

Ei sillä, että jokainen voisi selittää korkeaa painoaan lihaksilla :) Mutta jos ap kapenee senteillä mitattuna, niin missään ei ole mitään ongelmaa, vaikka paino pysyisi samassa tai jopa nousisi.

Varsinaisesti painolla ei olekaan väliä mutta  mun kroppani käyttäytyminen on vähän epäloogista. Siis että pienenen mutta kiloja ei häviä. 

Olen vahva eikä musta keijua tule vaikka kuinka nääntyisin, pudotan painoa normaalipainon sisällä ja tavoite on noin 5 kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi