UMK 2020 Official
Kilpailijat on valittu!
Vähän linkkejä uutisiin
https://yle.fi/uutiset/3-11167957
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4f8ca84a-1a18-4b5b-9a8a-c7d435…
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/01/21/tassa-ovat-umk20-finalistit-ke…
Kilpailijat ovat siis Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M, Sansa ja Catharina Zühlke.
Kommentit (1097)
Toivottavasti Erika säilyttää karhut mutta laittaa kaiken muun uusiksi. Kukkapanta ainakin nätimmäksi. Sitten olen tyytyväinen. Paljaat olkapäät olis myös hyvät. Videon mekko oli nätti..
Krista on selvästi ollut paljon kontillaan. Varmaan kerännyt legoja.
Minä todella pidin Sansan kappaleesta esityksestä, tyylikäs kokonaisuus. Olin aidosti yllättynyt kuinka vähän kukaan täällä piti siitä 😅
Viimeinen esitys niin tylsä. Upea ääni, mutta mitäänsanomaton kappale ja kulunut show.
Tuo biisi ei sovi Tikalle. Mieletön ääni, mutta tuossa se kuulostaa jotenkin pakotetulta väkinäiseltä.
Noniin nyt on kaikki esiintyjät nähty ja ainoa joka jäi mieleen oli Erikan Cicciolina. Esitys tosin vähän laimea.
Oho. Krista on vaihtanut asua. Kylläpä on kerkiiväinen inehmo hän🙄
Tika oli paras, parhain esitys, luontevin ja kaunis ääni.
Mutta biisin sanat oli kuin jostain love song- generaattorista, aika kliseinen ja tylsä.
No, ehkä silti paras näistä.
Toi Catharina Zulken biisi kuulostaa kyllä niin vanhanaikaiselta.. Samoin kuin Tikan.
Kaikki muut ovat menneet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos paitsi Cicciolina! Siksi lähti ääni Erikalle.
Osaa myös lavan haltuun ja on karismaattinen.
Uskaltaa heittäytyä. Heittämällä paras♡
Vierailija kirjoitti:
Minä todella pidin Sansan kappaleesta esityksestä, tyylikäs kokonaisuus. Olin aidosti yllättynyt kuinka vähän kukaan täällä piti siitä 😅
Viimeinen esitys niin tylsä. Upea ääni, mutta mitäänsanomaton kappale ja kulunut show.
Et ole yksin! Kuuntelen paljon muutenkin tuontyylistä musiikkia.
Äänestin juuri Erikaa. Hän ehtii vielä yli kaksi kuukautta harjoitella esitystään, joten se vielä paranee Rotterdamiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih harmi ettei Erikalla ollut tanssijoina ”naisarmeijaa” kukkaseppeleet päässään tai nunnakaapu päällään, jotka ois lopussa repäisty ja alla ois ollu lateksiasu. Noi nallet ois voinu hengailla taustalla ja tulla loppukohtaukseen mukaan. Ois ollut sopivampaa jos Erika ois ollut enemmän paikallaan lavan queenina ja tanssijat ympärillä ois hoitanu elehdinnän. Nyt samanaikaisesti liikaa ja liian vähän lavalla. Noi nallet oli jotenkin kiusallisia, oisivat sopineet tuohon loppukohtaukseen kyllä.
Tuo olis ollu niin ennalta-arvattavaa, että ei todellakaan mitään nunnatanssijoita lavalle. Nyt oli just sopivasti kaikkee, mitä ei oo vielä nähty.
Tuntuuko kaikki muu kuin tylsä suomalaisista yleensä jotenkin kiusallisilta? Täs on kuitenkii kyseessä euroviisut, jossa on tosi tylsää, jos kaikilla jotkut tasapaksut tapettidiipadaapabiisit. Muistakaa Lordi!
Niin että kun katsoja (joka ei ole kuullut kertaakaan Erikan biisiä) näkee lavalle astelevan lateksiasuisen naisen, nunnat ja kaksi karhua ajattelee ”onpa ennalta-arvattavaa”? Juu ei...
Harmi kun Tikan biisi niin huono. Muutoin uskomaton ääni ja esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Catharina Zulken biisi kuulostaa kyllä niin vanhanaikaiselta.. Samoin kuin Tikan.
Tikan biisi on kuultu joka vuosi. Voisi olla joku Moldovan esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Erika säilyttää karhut mutta laittaa kaiken muun uusiksi. Kukkapanta ainakin nätimmäksi. Sitten olen tyytyväinen. Paljaat olkapäät olis myös hyvät. Videon mekko oli nätti..
Nuo karhuthan oli just sopivan Euroviisu-friikit 😅
Miehen tuomio oli että Cicciolina ainoa jossa oli kunnollinen rytmi.
Itse samaa mieltä.
Tikan ääni ei tarpeeksi vahva. Vahva balladi vaatii vahvemman äänen. Laimea.
Miten tästä maasta ei löydy parempia ehdokkaita viisuihin? Onhan meillä vaikka kuinka paljon mahtavia ammatilaulajia. Vai siis onko syy jotenkin siinä, ettei tonne taloudellisista syistä ole järkevää lähteä. Vai mikä ihme? Onhan nää kuitenkin kaikki aika keskinkertaisia...
Tika kuulostaa hyvältä, on kyllä kaunis.