Krokotiilien nahka Vuitton-laukuissa käsittämättömän kidutuksen tulos
Krokotiilien selkäytimeen tungetaan tanko kun ne ovat vielä elossa. Osa on tajuissaan nylkemisenkin aikana.
https://secure.petaasia.com/page/36390/action/1
Kommentit (26)
Jos selkäydin on katkaistu, ei kroko kai mitenkään voi tuntea tuota tankoa?
Älkää laittako näitä, rupean itkemään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vika on ihan siellä alkutuotannossa. Tuskin firma tietää tuosta, koska kuluttajat varmasti reagoivat tuohon. Jokainen esiin tuotu epäkohta auttaa korjaamaan asiaa. Mutta moni reagoi vain jos se ei koske omaa elämää. Ajatellaan vaikka kaakaon tuotannon taajuutta tai avokadomafiaa. Helppo osoittaa luksuslaukkuja, koska niitä ei itse käytä. Vaikea kosjata omassa elämässä olevia samoja ongelmia, koska suklaa koukuttaa.
Merkkilaukkut, kuten muutkin kalliit merkkituotteet tehdään käytännössä orjatyövoimalla, joten nuo yritykset ovat täysin tietoisia ja tietoisesti valinneet kyseenalaiset tavat tuottaa tuotteitaan.
Hesarin taannoisesta artikkelista:
Kiinalaismies säntää karkuun takaovesta, kun Firenzen poliisi marssii sisään kaupungin laitamilla sijaitsevaan varastoon. Ompelimoksi muutetussa hallissa parikymmentä kiinalaista ompelee Chanelin, Burberryn ja Max Maran käsilaukkuja – loput tehtaan työntekijöistä nukkuvat ja odottavat yövuoron alkamista hallin kattoon rakennetuissa nukkumakopeissa.
Poliisin rutiinitarkastuksessa käy ilmi, että tehtaan 28 kiinalaisesta työntekijästä 18 on laittomasti maassa. He asuvat tehtaassa.
Tuhannen euron käsilaukku valmistuu täällä muutamalla kymmenellä eurolla.
Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta.Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset maksavat kallitta hintoja siitä, että mainostavat ilmaiseksi näitä tuotteita (merkit vahvasti näkyvissä). Yleensä mainostamisesta saa rahaa...
Kaikki jotka hehkuttavat näitä kalliita laukkuja voisivat luke ylläolevan viestin niin monta kertaa että oikesti ymmärtävät mitä se tarkoittaa.
Tuossa eläinläälärin silmääni näyttäisi, että nimenomaan EI saada katkaistua selkäydintä, joka kyllä olisi riittävä teko lopettamaan kärsimyksen. (Voitte kokeilla paljon pienemmiltä ja heikomman kaulan omaavilta otuksilta katkaista selkäytimen - ei onnistu noin vaan viillolla.) Luulen, että tuossa vaan estetään eläimen isompi reuhtominen tuhoamalla liikehermoja selkärangan ulkopuolelta käsin.
Oikeasti todella, todella julmaa ja vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Krokotiili ei kysele hukuttamiltaan, kiduttamiltaan ja raatelemiltaan linnuilta, nisäkkäiltä, välillä jopa ihmisiltä, että sattuuko niihin vai ei. Krokotiilit ovat julmia itse.
Nukuitko koulutunnit vai oletko muuten vaan i.i....i?
Miksi muka elävänä nyljettäisiin?