Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krokotiilien nahka Vuitton-laukuissa käsittämättömän kidutuksen tulos

Vierailija
21.01.2020 |

Krokotiilien selkäytimeen tungetaan tanko kun ne ovat vielä elossa. Osa on tajuissaan nylkemisenkin aikana.
https://secure.petaasia.com/page/36390/action/1

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiili ei kysele hukuttamiltaan, kiduttamiltaan ja raatelemiltaan linnuilta, nisäkkäiltä, välillä jopa ihmisiltä, että sattuuko niihin vai ei. Krokotiilit ovat julmia itse.

Vierailija
2/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykiihän ihmisenkin hermot pitkään kuoleman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan tosissani ettei aitoa krokotiilinnahkaa enää käytetä ollenkaan vaan olisi korvattu jollain vastaavan näköiseksi tehdyllä materiaalilla. Ei sillä että koskaan edes tulisin olemaan niin varoissani että Vuittonin tuotteita päätyisi ostoslistalle.

Sinänsä en kiistä etteikö tämä väite pitäisi paikkaansa, mutta PETAa ei yleensä kannata käyttää tiedon lähteenä missään asiassa. Kyseessä on voittoa tavoitteleva yritys joka pyrkii pysymään julkisuudessa shokkiarvolla faktoista tai etiikasta välittämättä, samalla kun itse häärää ihmis- ja eläinoikeusrikkomusten parissa kulissien takana. Jos eläimet on lähellä sydäntä, löytyy myös järjestöjä jotka oikeasti tekevät hyvää ja jakavat oikeaa tietoa.

Vierailija
4/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krokotiili ei kysele hukuttamiltaan, kiduttamiltaan ja raatelemiltaan linnuilta, nisäkkäiltä, välillä jopa ihmisiltä, että sattuuko niihin vai ei. Krokotiilit ovat julmia itse.

Ne syö elääkseen niin kuin kaikki muutkin eläimet. Kuka tarvitsee elääkseen krokotiilinnahkaisen lompakon, vyön tai laukun?

Vierailija
5/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pimpoja jotka noita kaikenmaailman kusiveskoja palvoo, paljon eläinten lärsimykset liikuttaa. Eikö suuriosa niistä fanita turkiksiakin.

Vierailija
6/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin huoneen seinät tapetoitu genuiinin nahalla!e

Vierailija
7/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis tekee tollasta työtä.

Vierailija
8/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se rokotiilin julmuus on omaa mielikuvitusta ja saduista saatua mielikuvaa. Jos se ei ole nälkäinen, ei se hirveästi käy kimppuun. Eikä se ajattele, että tuossa on v###un antilooppi vedänpä turpaan.

Vierailija
9/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pimpoja jotka noita kaikenmaailman kusiveskoja palvoo, paljon eläinten lärsimykset liikuttaa. Eikö suuriosa niistä fanita turkiksiakin.

Luulen että he eivät tiedä tuosta. Itse en tiennyt. Veikkaan, että he reagoivat asiaan. Eipä kommentista saa kuvaa, että kunnioitus olisi siinäkään kohdillaan.

Vierailija
10/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi kuka on niin tyhmä, että ostaa jotain surkeita ja rumia Vuittonin laukkuja? Ne älykääpiöt, jotka laittaa valtavasti johonkin turhiin laukkuihin ei varmasti muutenkaan osaa ajatella yhtään mitään. Kuuluvat joukkoon "täysin turhat ihmiset".

Vierailija
11/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa linkkiä, mutta täytyy ihmetellä, miksi typerien laukkujen tai minkään vaatereuhkan takia (vieläpä rumien) pitää harjottaa pahinta sadismia eläviä olentoja kohtaan.

Ei voi ymmärtää millään ilveellä,, kyllä rahanhimo näkyy vievän totaalisesti sielun ihmiseltä. Tai tuskinpa sitä on alunalkaen ollutkaan niillä, jotka eläimiä kiduttavat työkseen, psykopaattejahan ne ovat, saavat siitä jopa nautintoa.

Vierailija
12/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vika on ihan siellä alkutuotannossa. Tuskin firma tietää tuosta, koska kuluttajat varmasti reagoivat tuohon. Jokainen esiin tuotu epäkohta auttaa korjaamaan asiaa. Mutta moni reagoi vain jos se ei koske omaa elämää. Ajatellaan vaikka kaakaon tuotannon taajuutta tai avokadomafiaa. Helppo osoittaa luksuslaukkuja, koska niitä ei itse käytä. Vaikea kosjata omassa elämässä olevia samoja ongelmia, koska suklaa koukuttaa.

Vierailija
13/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut siinä hyvässä uskossa, että Vuittonin laukut on muovia, sellaista kerniä, jota ennen vanhaan käytettiin keittiön pöydällä. Siltä ne ainakin näyttävät !?!

Vierailija
14/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että he eivät tiedä tuosta. Itse en tiennyt. Veikkaan, että he reagoivat asiaan. Eipä kommentista saa kuvaa, että kunnioitus olisi siinäkään kohdillaan.

Mitä kunnioittamista on ilmapäissä jotka paljoo käsilaukkuja?

Roscasaccia, joiden takia vielä eläimetkin kärsii.. vai kunnioittaa oikein pitäs, hehhe.

Toivottavasti olet oikeessa ja joku järjenhippu jonkun pimpon päästä löytyisi.

Vierailija
15/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vika on ihan siellä alkutuotannossa. Tuskin firma tietää tuosta, koska kuluttajat varmasti reagoivat tuohon. Jokainen esiin tuotu epäkohta auttaa korjaamaan asiaa. Mutta moni reagoi vain jos se ei koske omaa elämää. Ajatellaan vaikka kaakaon tuotannon taajuutta tai avokadomafiaa. Helppo osoittaa luksuslaukkuja, koska niitä ei itse käytä. Vaikea kosjata omassa elämässä olevia samoja ongelmia, koska suklaa koukuttaa.

Voi sinua hyväuskoista hölmöä. Luuletko että tuollanen bimbofirma välittää eläimistä tai ylipäätä mistään muusta kuin rahan teosta.

Vierailija
16/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuitenkin on niin, että jos krokotiilin niska leikataan niin syvälle, että puhkaistaan kaulavaltimo, ja lisäksi leikataan niskanikamien väli, niin että se metallitanko voidaan sinne tunkea, niin ei se enää tunne sitä tankoa, kun hermoradat on poikki.

Kaulavaltimon katkaisu sammuttaa aivotoiminnankin hetkessä, kun verta ei ole. Reflekissätkimistä toki tapahtuu, kuten kaloillaakin. Tuo tehtiin vielä nopeasti.

Vierailija
17/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkilaukkut, kuten muutkin kalliit merkkituotteet tehdään käytännössä orjatyövoimalla, joten nuo yritykset ovat täysin tietoisia ja tietoisesti valinneet kyseenalaiset tavat tuottaa tuotteitaan.

Hesarin taannoisesta artikkelista:

Kiinalaismies säntää karkuun takaovesta, kun Firenzen poliisi marssii sisään kaupungin laitamilla sijaitsevaan varastoon. Ompelimoksi muutetussa hallissa parikymmentä kiinalaista ompelee Chanelin, Burberryn ja Max Maran käsilaukkuja – loput tehtaan työntekijöistä nukkuvat ja odottavat yövuoron alkamista hallin kattoon rakennetuissa nukkumakopeissa.

Poliisin rutiinitarkastuksessa käy ilmi, että tehtaan 28 kiinalaisesta työntekijästä 18 on laittomasti maassa. He asuvat tehtaassa.

Tuhannen euron käsilaukku valmistuu täällä muutamalla kymmenellä eurolla.

Poliisikierros Firenzen periferian tehdashalleihin jatkuu, ja vain hikipajoissa valmistettavien luksustuotteiden nimet vaihtuvat: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Prada, Richmond, Ferragamo, Montblanc, Dior ja monta muuta.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset maksavat kallitta hintoja siitä, että mainostavat ilmaiseksi näitä tuotteita (merkit vahvasti näkyvissä). Yleensä mainostamisesta saa rahaa...

Vierailija
18/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuminen (kaulan katkaisun jälkeen) ei ole merkki siitä, että eläin elää, tietää ja tuntee. Mitä alkeellisempi eläin, sen suurempi osa liikkeiden ohjauksesta tapahtuu selkäytimessä. Kun pää ei enää ohjaa liikkeitä, alkaa selkäydin ohjata. Pään irroituksen jälkeen kana lentää, sammakko ui ja kala ui. Ihmisellä liikkeiden ohjaus on lähes kokonaan ylempänä. Siksi decapitoitu ihmisruumis ei juuri liiku.

Selkäytimen ärsyttäminen (tanko) saa aikaan enemmän liikettä.

Sitä en kiellä, etteikö verenhukkaan kuoleminen olisi matelijoilla hieman hitaampaa kuin nisäkkäillä. Lisäisi siksi lopetusprosessiin iskun pulttipistoolilla kalloon.

Vierailija
19/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuitenkin on niin, että jos krokotiilin niska leikataan niin syvälle, että puhkaistaan kaulavaltimo, ja lisäksi leikataan niskanikamien väli, niin että se metallitanko voidaan sinne tunkea, niin ei se enää tunne sitä tankoa, kun hermoradat on poikki.

Kaulavaltimon katkaisu sammuttaa aivotoiminnankin hetkessä, kun verta ei ole. Reflekissätkimistä toki tapahtuu, kuten kaloillaakin. Tuo tehtiin vielä nopeasti.

Kalakin sätkii vaikka pää on irtileikattu ja irtileikattu pään kidukset "hengittävät" vielä. Murskatako kalan pää pitäisi? Matelijoiden ja kalojen hermorakenne on erilainen kuin nisäkkäiden. Todellisuudesta vieraantuneet länsimaiden vihreät ovat taas tuhoamassa yhtä elinkeinoa.

Vierailija
20/26 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään murskaaminen ei lopeta sätkimistä nisäkkäitä kehittymättömämmillä eläimillä. Sätkiminen on refleksien omaista toimintaa ja jatkuu niin pitkään kun selkäytimen soluille riittää happea veressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi