Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuhteletko vessan aina pissin jälkeen

Vierailija
21.01.2020 |

Siis joka kerta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan yöllä etten herätä muita.

Vierailija
2/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Mun aiti harrastaa tuota (ettei veda vessaa yolla ettei herata muita) ja mikaan ei ole vastenmielisempaa kuin menna unenpopperossa aamupissalle ja nahda (ja haistaa) siella pontossa ne monta tuntia lilluneet pissat. 

Olen sanonut sata kertaa etta veda se vessa, en heraa kun nukun tulpat korvissa, mutta niin siella vaan on aina ne liettyneet k*set aamulla yllatyksena odottamassa. 

Koko vessa haisee sitten vanhan ihmisen pissalle. 

Vierailija
4/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kyllä pöntön, mutta en ala huuhtelemaan vessaa.

Vierailija
5/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vedetään vessa vain kerran päivässä, tasan klo 21. On jotenkin niin suloista, kun kaikkien perheenjäsenten pissat ja kakat ovat päivän siellä pöntössä yhdessä ja lähtevät sitten toisiinsa sekoittuneina yhteiselle matkalle kohti suurta tuntematonta. Ja luontokin kiittää, kun vettä säästyy!

Vierailija
6/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan joka kerta!

Olen kerran joutunut pesemään pinttyneen vessanpöntön, ja sitä - sanoisiko virtsakiveksi - kertyy pönttöön jos se siellä pääsee lillumaan.

Pönttö oli tosi pinttynyt. Älkää nyt saako slaagia, mutta pesin sen tietysti normaalisti ensin ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti asiallisilla aineilla. Ei vaikutusta pinttymiin. Ajattelin sitten "mikä on kotitalouden kovin myrkky"? No niin, konetiskiaine. Ensin käsisuihkulla pönttö täyteen niin kuumaa vettä kuin vain voi. Sinne koetiskiainetta ja vielä vedenkeittimellä varovasti liruttaen kiehuvan kuumaa vettä. Annoin liota kunnes oli käden lämpöistä. Sitten tiskiharjalla hinkkaus. Sama uusiksi ja uusiksi...

Tuli kertakaikkisen loistavan puhdas porsliini-istuin.

Olen kuullut väitteen, että posliini voisi kuumasta haljeta ja kaikkea puppua. Kestää se. Kestää astiatkin! Ja kuumentele hitaasti, tosiaan ensin sillä käsisuihkulla.

Mutta juu, huuhtele aina, aina pienimmänkin pisun jälkeen ja vältyt pinttymiltä.

Vierailija
7/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään kusenhajusta, pinttyneestä pöntöstä ja pikkuhiljaa kellastuvista seinistä.

Vierailija
8/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä ei vedetä ikinä, paitsi jos ripulipaska yllättää.

Vierailija
9/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Tietenkin!

Olisi tosi ällöttävää mennä uudelleen vessaan ja siellä olisi vanhat tuotokset. Vaikka omatkin.

Sitä paitsi, pönttö pinttyy tuolla touhulla.

Koettakaa nyt olla edes siistejä! Hyvänen aika!

Vierailija
10/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan joka kerta!

Olen kerran joutunut pesemään pinttyneen vessanpöntön, ja sitä - sanoisiko virtsakiveksi - kertyy pönttöön jos se siellä pääsee lillumaan.

Pönttö oli tosi pinttynyt. Älkää nyt saako slaagia, mutta pesin sen tietysti normaalisti ensin ja kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti asiallisilla aineilla. Ei vaikutusta pinttymiin. Ajattelin sitten "mikä on kotitalouden kovin myrkky"? No niin, konetiskiaine. Ensin käsisuihkulla pönttö täyteen niin kuumaa vettä kuin vain voi. Sinne koetiskiainetta ja vielä vedenkeittimellä varovasti liruttaen kiehuvan kuumaa vettä. Annoin liota kunnes oli käden lämpöistä. Sitten tiskiharjalla hinkkaus. Sama uusiksi ja uusiksi...

Olen kuullut väitteen, että posliini voisi kuumasta haljeta ja kaikkea puppua. Kestää se. Kestää astiatkin! Ja kuumentele hitaasti, tosiaan ensin sillä käsisuihkulla.

Mutta juu, huuhtele aina, aina pienimmänkin pisun jälkeen ja vältyt pinttymiltä.

Pönttöä ei saa täyteen vettä ellei viemäri ole tukossa🐷

Vierailija
11/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan joka kerta!

Pönttöä ei saa täyteen vettä ellei viemäri ole tukossa🐷

Juu, toki tiedän tämän. Sehän on itsestään selvää. Mutta nyt kun katson siihen pönttöön, on se tiettyyn rajaan asti täynnä vettä. Tuon nyt kylmän veden kun syrjäyttää käsisuihkun kuumalla vedellä, kyllä se kuuma vesi siinä pysyy kunnes jäähtyy. Ja se kiehuvan kuuma vielä varovasti liruttaen, ettei se mene viemäriin.

Vierailija
12/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuhtele vessaa.