Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tästä helsinkiläisestä dyykkaaja-opettajasta keskusteltu täällä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
2/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaippojen vierestä etsi ruokaa, hyi yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollainen hihhuli saa opettaa meidän lapsia? Ei ole todellista!

Vierailija
4/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaidokumentissa Youtubessa on myös juttua hänestä

Vierailija
5/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt, hän on freegan. Ei Vegan, vaan Freegan. Ilmaisen ruan perään on.

Vierailija
6/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla ei ole suuret palkat Helsingissä asumiseen, tuossa säästää monta sataa kuussa.

Vierailija
7/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä tapa säästää ruokarahat muuhun.

Vierailija
8/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajilla ei ole suuret palkat Helsingissä asumiseen, tuossa säästää monta sataa kuussa.

Enemmän kuin riittävät palkat on opettajilla Helsinkiin. Ei kaikkien tarvitse asua Kampissa/Krunikassa. Itsekin asunut Helsingissä 2200e/kk-palkalla ja opettajat tienaa reilusti paremmin. 

Vierailija
9/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollainen hihhuli saa opettaa meidän lapsia? Ei ole todellista!

Taitaa olla yliopisto-opettaja.

Vierailija
10/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies. Teen samaa. Oon tehnyt jo parikyt vuotta. Enää ei todellakaan tarvitsisi, olen ylimmän tulodesiilin rajalla jo.

Jos tämä sukupolvi ei säästä, seuraavalla ei ole mistä säästää. Jätän dyykkauspaikkani ilomielin vähävaraisemmille, jos heitä vaan tuolla kävisi. Heti, jos on viitteitä, että muita tulijoita on, neuvon heitä ja siirryn itse pois.

Dyykattu ruoka on säästänyt mulle kymppitonneja.

Vierailija
11/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
12/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa muut jätteet, jos vaikka on paska vaippoja tai siteitä tuolla ja niiden välistä tonkii ruokaa . Tai huumeåpiikkejä

Vierailija
13/30 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire kirjoittaa kommentti, niin kirjoitusvirheitä.

T. Edellinen

Vierailija
14/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo löytävänsä paljon syömäkelpoista ruokaa, mutta totuushan on, että hän ei voi tietää, mikä sellaista on. Luulisi koulutetun ihmisen tietävän, että taudinaiheuttajien määrää ei voi todeta haistamalla.

Tuo kanasuikalepaketti sai melkein oksennuksen kurkkuun. Laitoin kerran roskiin paketin, jonka olin ottanut pakasteesta sulamaan, ja jonka mies oli väärinkäsityksen vuoksi pakastanut uudestaan. Voin vain kuvitella minkälainen tauti seuraisi jos sama paketti olisi roskiksessa vielä muhinut mahdollisesti useita päiviä...

Toinen kerta vahvaa pesuainetta sisältävä pullo rikkoutui ostoskassissa ja ruoat lensivät sellaisinaan roskiin. Tämän toki ehkä haistaisi tai maistaisi, mutta siinä vaiheessa saattaa olla liian myöhäistä.

Vierailija
15/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oksetti, kun katsoin dokkarin.

Vierailija
16/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa muut jätteet, jos vaikka on paska vaippoja tai siteitä tuolla ja niiden välistä tonkii ruokaa . Tai huumeåpiikkejä

Näinpä. Itse olen dyykannut joskus opiskeluaikana kun rahaa ei oikeasti ollut ja se oli mielestäni myös ihan hauskaa puuhaa. Mutta silloin oli kylmä talvi ja kävimme silloisen poikaystävän kanssa kaupan roskiksella, kun siihen aikaan niihin yleisesti vielä pääsi.

Kyllähän ihmiset ympäri maailmaa dyykkaavat, yleensä pakon edessä. Edelleenkin työssäkäyvänä olen joskus dyykannut jotain vaatteita ja kodin tarvikkeita esim kattilan nyt viimeksi. Mutta että ihan kaikki ruoat kaivelisin sieltä kissanhiekan ja lasinsirujen seasta... Kemian opettaja on varmasti hyvinkin tietoinen ruoan pilaantumisesta. Hänen tulisi myös huomioida se, että vanhemmiten maku- ja hajuaisti heikkenee.

Tavallaan ihailtavaa, mutta kyllähän tuohon aikaakin menee, onko laskenut ajalleen arvoa? Jos kaksi tuntia vaikka dyykkaa, niin kyllä se on paljon aikaa töiden jälkeen.

Vierailija
17/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä säästövinkki sellaisille kellä rahat loppu kokoajan!

Vierailija
18/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus jo ketjun lukemisesta.

Vierailija
19/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä säästövinkki sellaisille kellä rahat loppu kokoajan!

Kyllä!

Vierailija
20/30 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen elämäntapa. Minusta on hienoa että tässä törsäämisen ja yltäkylläisyyden ajassa joku on päättänyt elää noin. Herättää ajatuksia.

Olen suorastaan järkyttynyt noista kuvista, joissa näytetään mitä kaikkea roskiksesta on löytynyt. Toisaalta olen kyllä itsekin huomannut että esim muuttojen yhteydessä ihmiset helposti heittävät vaan kaiken kerralla roskiin. Ei mitään kierrätystä tai lajiteltua... Itsekin jostain muuttokuormasta löysin ihan hyviä aterimia muun muassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi