Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko poistanut rasvaluomen kotikonstilla?

Vierailija
20.01.2020 |

Minulla on selän ihossa yksi möykky, jota lääkäri kutsui rasvaluomeksi.
Sanoi, ettei sille tarvi tehdä mitään.
Mutta möykky on juuri liivien hakasten kohdalla keskiselässä, ja siihen osuu tahtomattaan. Välillä luomi on ärtynyt ja punainen, välillä sitä kutittaa.
Haluan päästä siitä eroon.
Lähtisiköhän se vaikka spriillä kuivattamalla?
Onko jollakin kokemuksia tämmöisen luomen poistosta?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poistattamaan se. Multa ihotautilääkäri vain kaapaisi lusikan näköisellä vehkeellä tuosta noin vain, ekalla käynnillä.

Vierailija
2/53 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sikana kaulassa ja ne ruskeita/mustia/beigejä. On välillä kipeitä kun niihin osuu. Rumannäköisiä osa on myös sielä täälä mahassa taipeissa.

Arvauskeskuksessa sanottiin, ettei heillä ole aikaa raastaa niitä irti. On kuulema harmittomia, my ass!! Susirumia.. ei vou mitään, rahaa ei ole mennä yksityiselle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa ruma luomi samoilla kohdin, käyn poistattamassa sen vedoten haittaan, en kosmeettiseen vaan, että hankautuu ja repeytyy ja välillä vuotaa verta kun niin hankalassa paikassa, että pitää tämän vuoksi poistaa.

Vierailija
4/53 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä lääkäriasemalla luomitarkastuksessa. Pelästyin isoa ja alati kasvavaa luomea.  Osoittautui rasvaluomeksi.  En ollut aiemmin kuullutkaan sellaisesta.

Hoitaja kertoi, että rasvaluomista pääsee kehossa helposti eroon esim. suihkun yhteydessä pesusienellä aina aika ajoin kevyesti hankaamalla.

No, minulle tällainen kaikki on ihan  "uughh   ja aaargghh"!      :(    

En kestä ajatustakaan.

Rasvaluomi katosi muutamassa viikossa ihan itsestään. Huomasin vain yht´äkkiä sen hävinneen. Oli sormenpään kokoinen.

Sen sijaan luomitarkastaja löysi pienen viattoman luomen, joka ollut minulla aina. Passitti ihotautilääkärille, joka poisti luomen aika syvästi kaapimalla. Tulokset olivat onneksi hyvät.

Vierailija
5/53 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutamia rasvaluomia selässä/kyljissä ja joskus poistatin lääkärissä rinnan sivussa olevan luomen. Se oli kuitenkin vain hetken ilo, sillä siihen viereen tuli entistä ehompi rasvaluomi. Olen yrittänyt sitä rapsuttaa nyt pari vuotta pois, mutta tiukassa on. Yksityisellä ne tietenkin voisi poistattaa, mutta enpä tiedä onko asia sen väärti.

Vierailija
6/53 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi poistaa pullottavat rasvaluomet kätevästi !

Vierailija
7/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäise vain kynnellä pois. Rasvaluomet irtoavat helposti. Lääkärikin vain kaapii ne veitsellä pois.

Vierailija
8/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verruxinilla sain lähtemään n. viikossa. 

Vierailija
9/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavin irti kun kasvaa. Usein kasvavat takaisin mutta nykäisen ne irti.

Vierailija
10/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verruxin on hyvä. En ole löytänyt enää jostain syystä. Olen itse poistanut ihan isoja luomia jo nuorena ja metodeja oli monia. Raapimisesta, repimisestä ehkä kaikkein helpompaan. Syövyttää sen poies. Verruxin on ainakin hyvä ja vastaavat ja varmasti turvallisempia kuin ne minun vanhat konstit. Olen vielä elossa ja luomet on pois.

Olen myös kuullut, että jonkun isomman patin poistaminen onnistuisi  jotenkin niin, että juuresta se hierretään tai kuristetaan kuivaksi, joka sitten putoo pois. Tämä on kuulopuhetta.

Jokainen tyylillään, mutten sellaisesta toimenpiteestä ensisijaisesti maksaisi prosessin pienuudesta johtuen.

Vierailija
11/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatan pois laserilla jatkuvasti näitä inhottavia luomia. 

Vierailija
12/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen karkealla hiomapaperilla pari hionut pois, toisen olkapäältä ja toisen naamasta. Ei ole jäänyt mitään rumia arpia eivätkä ole tulleet takaisin.

Vierailija
13/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa jäädyttävän laitteen, maksaa noin kolmekymppiä. Samalla laitteella poistetaan syyliä.

Vierailija
14/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädyttämällä kuten syylän. Apteekista saa ostettua valmispaketin.

Vierailija
15/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin yksityisellä lääkäriasemalla luomitarkastuksessa. Pelästyin isoa ja alati kasvavaa luomea.  Osoittautui rasvaluomeksi.  En ollut aiemmin kuullutkaan sellaisesta.

Hoitaja kertoi, että rasvaluomista pääsee kehossa helposti eroon esim. suihkun yhteydessä pesusienellä aina aika ajoin kevyesti hankaamalla.

No, minulle tällainen kaikki on ihan  "uughh   ja aaargghh"!      :(    

En kestä ajatustakaan.

Rasvaluomi katosi muutamassa viikossa ihan itsestään. Huomasin vain yhtäkkiä sen hävinneen. Oli sormenpään kokoinen.

Sen sijaan luomitarkastaja löysi pienen viattoman luomen, joka ollut minulla aina. Passitti ihotautilääkärille, joka poisti luomen aika syvästi kaapimalla. Tulokset olivat onneksi hyvät.

Lääkärikeskus saa hyvät rahat ihan turhasta toimenpiteestä. 

Vierailija
16/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista saa jäädyttävän laitteen, maksaa noin kolmekymppiä. Samalla laitteella poistetaan syyliä.

Nykyään nettispteekeista saa myös kemikaaliluomenpoistoaineita. 

Vierailija
17/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäädyttämällä kuten syylän. Apteekista saa ostettua valmispaketin.

Lähteekö tällä kaikenlaiset luomet. Olen ajatellut, että varsiluomiin kokeilisin. Lisäksi on 1 rasvaluomi ja yksi normaali kohollaan olevan pehmeä luomi, jotka pitäisi poistaa. Jos menen yksityiselle saan pulittaa ainakin 300-500 e, siksi ajattelin testata tuon ensin.

Vierailija
18/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri jäädyttää kertakäynnillä nuo pois.

Ihan turhaa hölmöilyä pelata kotikonsteiila jos vartissa pääsee eroon niistä.

Vierailija
19/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihotautilääkäri jäädyttää kertakäynnillä nuo pois.

Ihan turhaa hölmöilyä pelata kotikonsteiila jos vartissa pääsee eroon niistä.

Eipä kuulu sulle jos joku poistaa itse, niih.

Vierailija
20/53 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin, vartissa pääsee eroon myös 150e. Nm. kokemusta on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän