Lue keskustelun säännöt.
Mies, millainen nainen kiihottaa sinua?
20.01.2020 |
Aiempi poistui, älkää nyt tätä poistako? Pohdin mahdollisuuksiani yhteen mieheen. Tuijotatteko selkeästi naista jos hän ei herätä halua teissä? Minua itseä kiihottaa se huomio mutta voinhan olla tulkinnut väärin. Jos ikinä menisimme sänkyyn enkä oikeasti haluttaisi häntä, eihän se toimisi.
Kommentit (83)
Jos olis vaikka alle satakiloinen, en ole sellaista kokemusta vielä saanut. Millainen on nainen joka jaksaa tehdäkin jotain eikä maata vaan selällään ? No haaveeksihan se multa jää joten mennään näillä eväillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pienikokoiset naiset on kiihottavia, itse olen 190/115 karvainen jössikkä :)
Ihana lukea täältä miten jotkut miehet oikeasti haluaa vaimojaan. Omani ei enää minusta kiihotu. Eilenkin suihinoton aikana kertoi miten kiihottuu fantasiastaan(isopeppuinen seksikäs nainen joka ottaa suihin salaa saunaillassa) valot nykyään aina pois ja jos esileikkiä minulle antaa niin pitää silmät kiinni kokoajan kun makaa vieressä ja ei kosketa mihinkään muualle kuin pim*piin. Ihan pahalta tuntuu kun huomaa ettei toinen kiihotu tai halua minua. Itse kun rakastan miestäni ja hänen koskettamisensa on parasta mitä tiedän. Mutta mieheni puolesta voin siis vastata että isoista pepuista ja lähes kaikista muista paitsi siitä omasta vaimosta.