Mies, millainen nainen kiihottaa sinua?
Aiempi poistui, älkää nyt tätä poistako? Pohdin mahdollisuuksiani yhteen mieheen. Tuijotatteko selkeästi naista jos hän ei herätä halua teissä? Minua itseä kiihottaa se huomio mutta voinhan olla tulkinnut väärin. Jos ikinä menisimme sänkyyn enkä oikeasti haluttaisi häntä, eihän se toimisi.
Kommentit (83)
Helpompi sano mikä ei. Sairaanloisen laihat ja lihavat. Muuten muista kyllä löytyy kiihottavia tapauksia. Se on aina kokonaisuus joka ratkaisee.
Vaaleus viehättää joko oma tai purkista.
Vierailija kirjoitti:
Pops kirjoitti:
Rintava, alle 160, 70-80 kg, vaalea ja ikä 50+.
Aito blondi vai purkista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pops kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta *wink wink*
Nyt olisi kaikki kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pops kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta *wink wink*
Toisen miehen toimesta raukeaksi nussittu vaimo. Ehdottomasti eniten!
Hoikka, pienirintainen jolla pikkuhäppärit pilkistävät pilluvaosta.
Nainen joka on seksuaalinen ja itsensä kanssa sinut. Aloitteellinen ja joka välittää myös miehen nautinnosta. Ja ennen kaikkea myös antautuu hyväiltäväksi kun mies haluaa nautintoa hänelle antaa.
Kaunis, tiimalasivartaloinen naisellinen nainen, jolla on iso penis.
Vaimo, koska olen naimisissa. Muuten asia monimutkaisempi.
Flirttailevat, mutta kuitenkin vaikeasti saavutettavat vieraat naiset ovat minulle kiihottavia. Ulkonäöllä ei ole merkittävää roolia.
Sitä kokee itsensä erityisen haluttavaksi, kun naimisissa oleva tuttu nainen, työkaveri tms. flirttaileee hienovaraisesti, antaen ymmärtää että voisi olla mahdollisuudet johonkin intiimimpäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailevat, mutta kuitenkin vaikeasti saavutettavat vieraat naiset ovat minulle kiihottavia. Ulkonäöllä ei ole merkittävää roolia.
Sitä kokee itsensä erityisen haluttavaksi, kun naimisissa oleva tuttu nainen, työkaveri tms. flirttaileee hienovaraisesti, antaen ymmärtää että voisi olla mahdollisuudet johonkin intiimimpäänkin.
Eli summa summarum: kaik käyp kuha vaa saes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli summa summarum: kaik käyp kuha vaa saes.
Ei. Tuon rajauksen ulkopuolelle jää suurin osa naisista. Eikä nyt puhuttu saamisesta. Vaikka tuollaiset naiset kiihottavat, en ole silti pannut heitä, vaikka mahdollisuuksia olisi ollut.
Hoikka pitkäsäärinen naapurin tyttö.
Nainen joka selvästi haluaa myös minua.
Normaalin näköinen ja oloinen, sellainen että on yläkerrassa kaikki kohdalla. Ikänsä puolesta ehkä 26+ eli aikuinen, ihonväristä en ole nuuka, vaalealle naiselle ehdottomasti punaiset tai brunet hiukset, mielellään tyyliin Eva Wahlström.
Pidän vähän reilummista naisista eli 38-40 kokoinen vähintään. Ideaali olisi 150-180cm, ~75-100kg ja kuppikoko vartaloon sopiva tai runsas eli C:stä ylöspäin, ideaali on D tai E. Muuten haluisin että olisi pirtsakka ja rempseä ja hyvinkin au naturel.
pukeutuminen tekee vaikutuksen kun sopivasti ,,makuasiat ja itse pidän sopivasti pyöreä ja huumorintajuinen nainen
kesällä moottoripyöräilyä ja jenkkiautoja
Mukava ja itsetuntoinen, mutta halukas tuottamaan hyvää oloa, vailla ehtoja, vain siksi, että haluaa sinua.
Semmoinen joka on rakastunut ja intohimoisesti haluaa seksiä. Näin pääsi käymään parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen joka on rakastunut ja intohimoisesti haluaa seksiä. Näin pääsi käymään parikymmentä vuotta sitten.
Eli vaimoni. Aivan 5+/5