Mies, millainen nainen kiihottaa sinua?
Aiempi poistui, älkää nyt tätä poistako? Pohdin mahdollisuuksiani yhteen mieheen. Tuijotatteko selkeästi naista jos hän ei herätä halua teissä? Minua itseä kiihottaa se huomio mutta voinhan olla tulkinnut väärin. Jos ikinä menisimme sänkyyn enkä oikeasti haluttaisi häntä, eihän se toimisi.
Kommentit (83)
Jotenkin luulisi että anonyymipalstalle ei haittaa kertoa mutta voihan näitäkin tietoja joku Google sitten kerätä tietopankkiinsa että nyt se Raimo K. tykkää tällaisista naisista, voimme lähettää tiedot mainostajille.
Ap
Fiksu ja itsevarma.
Kauneus toki myös plussaa .
Vierailija kirjoitti:
Aiempi poistui, älkää nyt tätä poistako? Pohdin mahdollisuuksiani yhteen mieheen. Tuijotatteko selkeästi naista jos hän ei herätä halua teissä? Minua itseä kiihottaa se huomio mutta voinhan olla tulkinnut väärin. Jos ikinä menisimme sänkyyn enkä oikeasti haluttaisi häntä, eihän se toimisi.
Hivenen kumma ajatus? Jos tuijottaa niin seuraavaksi sänkyyn? :D
Mitäpä jos se jannu kiinnostaa niin mee vaikka jonkun tekosyyn varjolla jutskailemaan? Kyllä se sitten selviää onko jannussa muutakin hyvää kuin tuijotus :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minua kiihottaa naisessa.
- tiukat tisut
- tiukka pepa
- tiukka pimppa
- tiukat reidet
- tiukka naama
- tiukka pepareikä
- tiukka vatsa
175/92/42
175 hehtaaria tukkipuuksi kelpaavaa männikköä.
92 vuotta ikää.
42 astetta kuumetta.
Lemmenvaltikkani heruttaa mahlaa.
Minua kiihottaa sellaiset piirteet, jotka ihastuksellani kulloinkin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis oletetaan että kyseessä on mies jolle naisasiat ovat herkkiä niin mikä on se, joka halun sytyttää? Jotenkin epäilen että ulkoiset tekijät ei ole tässä välttämättä se juttu.
Ap
Kyl se ulkonäkökin kuuluu pakettiin. Se vaan kolahtaa jos on kemiaa. Tietysti sellainen iloisuus ja hyvä käytös on aina plussaa. Vaatimattomuuskin kaunistaa mikä ei tarkoita kuitenkaan kynnysmatoksi alentumista.
Vaikea sitä on kuvailla. Sama kuin joku pyytäis perustelemaan et miks toi on sun lempiväri.
Onks pakko mennä suihkuun? kirjoitti:
175/92/42
92 vuotta ikää.
42 astetta kuumetta.
Lipase mahlat valtikan päästä ja pyörittele kielellä siitä valtikan päästä.
Mallinmittainen/missinmittainen, hoikka, tiimalasivartaloinen, isotissinen, hyväpeppuinen, pitkähiuksinen ja kauniskasvoinen. Siinäpä se. :)
Vierailija kirjoitti:
Onks pakko mennä suihkuun? kirjoitti:
175/92/42
92 vuotta ikää.
42 astetta kuumetta.
Lipase mahlat valtikan päästä ja pyörittele kielellä siitä valtikan päästä.
Oman valtikan imeminen on mahtavaa, täytyy vain varoa että ei haukkaa liian ahnaasti.
Pieni, korkeintaan keskimittainen ja pyöreä, tissiä ja pers'ttä saapi olla. Semmonen pehmeä ja halattava siis. Ristiverinen tai punapäätkin käy. Vihreät tai ruskeat silmät.
Ei liian fiksu (filosofian tohtorit ei kiitos, mut lääkäri vois ollakin), mutta ei nyt ihan tyhmäkään.
No, tuossa nyt muutama kriteeri unelmanaiselleni. Siis naiselle joka _kiihottaa_ sitähän tässä kysyttiin! Mutta jos muuten kemiat natsaa, niin ei se ulkonäkö oo tärkein.
Nylon. Aivan sama millaiset riipputissit omistaa tai mitä vaaka näyttää. Nylon pelastaa.
Pitkä, nuori, söpö. Pitkät hiukset on +.
Kyllä se on kiihottava joka kiihottaa.
Nainen jolla on iso klitoris kiihottaa. Saisi olla sellainen pikkurillinpään kokoinen mollukka. Aah... onko tällainen vaikea löytää? Olen aivan heikkona naisiin jolla iso klitoris!
Pitkät hiukset, tiimalasivartalo, joku 170cm hoikka ja urheilullinen. Pienet ja näpäkät rinnat. Itsevarma ja seksistä pitävä. Täydellisyys+++
Karvaton :)