Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Haapala pahasti traumatisoitunut Tarja Halosesta

Vierailija
20.01.2020 |

Suosittelen toimittajalle välitöntä hakeutumista terapiaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet kansasta on.

Vierailija
2/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Haloska kutsunut sitä Linnan juhliin valtakaudellaan?

Sehän on tärkeintä... Kutsutaanko vai ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommareista on yli puolet kansasta traumatisoitunut. Timo Haapala on kunnon mies. Piste.

Vierailija
4/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan sananvapaudeksi. Teoriassa sananvapautta on myös muilla kuin vihervasemmiston jäsenillä.

Vierailija
5/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää toimittajat aina suomalaisten puolta. Kukaan muu ei enää auta meitä.

Vierailija
6/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipa taas näppäilyvirheitä. Siis enemmän tuhoa kuin kaikki muut demaripressat yhteensä. Ja jos arkistot jonain päivänä aukeavat (luultavasti eivät) tulee löytymään aineistoa maanpetossyyteeseen ja tuomioon saakka. Niin riittäisi kyllä monen muunkin 70-luvun poliitikon kohdalla, puolueesta riippumatta.

Vierailija
7/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen oli Suomen sosialistisin presidentti. Ellei nyt sitten KGB:n Timo-agenttia eli Kekkosta lasketa sellaiseksi...

Vierailija
8/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen joutuisi pitkäksi aikaa vankilaan, jos hänen menneisyyttään saataisiin tutkia kunnolla. Toivottavasti joskus näin käykin.

Vierailija
9/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoituneiden setämiesten kokoontumisajot vauva.fi:n aihe vapaa palstalla. Kuinka pienet munat voi olla

— Itsekkin setämies mutta ihan ok varustuksella

Vierailija
10/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapalalla on ilmeisesti syvä trauma naisista. Miten me naiset kehtaammekin toimia julkisesti, käyttää sananvapautta ja jopa toimia politiikassa? Hyi meitä naisia, kun emme vaan osaa olla hiljaa kiltisti näkymättömissä keittiön nurkassa. Nyt on setämies uhriutunut. Taas. Ja pahasti.

Vierailija
11/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Halonen oli työpaikkakiusaaja.

Traumoista kärsiviä ihmisiä on siis jättänyt jälkeensä.

Totta, entinen työpaikkakiusaaja puolustelee nykyistä työpaikkakiusaajaa ja pyrkii siten vaikuttamaan perustuslakivaliokunnan päätöksentekoon.

Vierailija
12/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapalalla on ilmeisesti syvä trauma naisista. Miten me naiset kehtaammekin toimia julkisesti, käyttää sananvapautta ja jopa toimia politiikassa? Hyi meitä naisia, kun emme vaan osaa olla hiljaa kiltisti näkymättömissä keittiön nurkassa. Nyt on setämies uhriutunut. Taas. Ja pahasti.

Haapala bloggaa kaikki jotka ovat vähänkin eri mieltä kuin hän. Siksi seuraajina on vain setämiehiä..

Vierailija
13/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas naisena arvostan suoraselkäisiä miehiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan.

Eivätkä kumartele valtaapitäviä. Kiitos Timo Haapala, kunnioitan sinua.

Vierailija
14/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haapala bloggaa kaikki jotka ovat vähänkin eri mieltä kuin hän. Siksi seuraajina on vain setämiehiä..

Valhe. Ei ole blokannut minua. T. Nainen

Vierailija
15/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Haapala on taraumatisoitunut kaikesta ei oikeistolaisesta. On ylivoimaisesti Suomen oikeistolaisin toimittelija. Tosin olen satavarma siitä, että hänen palkastaan iso osa maksetaan suoraan Kokoomuksen puoluetoimistosta, niin kokkareita nuolevaa ja vasemmistoa vihaavaa hänen räpellyksensä ovat.

Olen seurannut akjtiivisesti politiikaa ja poliittista journalismia jo yli 40 vuotta ja hän on ylivoimaisesti puolueellisin toimittaja, minkä tekestejä olen koskaan lukenut. Joku Leif Salmen oli todella neutraali toimittaja kokkari Haapalan verrattuna. Todella etova ja äärimmäisen vastenmielinen tapaus.

Vierailija
16/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Haapala on taraumatisoitunut kaikesta ei oikeistolaisesta. On ylivoimaisesti Suomen oikeistolaisin toimittelija. Tosin olen satavarma siitä, että hänen palkastaan iso osa maksetaan suoraan Kokoomuksen puoluetoimistosta, niin kokkareita nuolevaa ja vasemmistoa vihaavaa hänen räpellyksensä ovat.

Olen seurannut akjtiivisesti politiikaa ja poliittista journalismia jo yli 40 vuotta ja hän on ylivoimaisesti puolueellisin toimittaja, minkä tekestejä olen koskaan lukenut. Joku Leif Salmen oli todella neutraali toimittaja kokkari Haapalan verrattuna. Todella etova ja äärimmäisen vastenmielinen tapaus.

Muuten totta, mutta Haapalan tilalle voi laittaa Halosen, oikeiston tilalle vasemmiston ja kokkarien tilalle kommarit.

Vierailija
17/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten totta, mutta Haapalan tilalle voi laittaa Halosen, oikeiston tilalle vasemmiston ja kokkarien tilalle kommarit.

Ei voi, koska Halonen ei ole toimittaja, hän on poliitikko. Entinen ulkoministeri ja presidentti.

Ihan eri liigassa kuin Jääprinsessa-Haapala.

Vierailija
18/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, toivottavasti Timo on jo eläkkeellä kun seuraavan pressan eli Haaviston kausi alkaa.

Vierailija
19/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut välttelemään Iltasanomien nettisivuja noiden Haapalan kirjoitusten vuoksi.

Vierailija
20/22 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia ei (vielä?) ole pahemmin haukkunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi