Ihme että William ja Harry selvis siitä Dianan arkun perässä kävelemisestä niin hyvin.
Philippi oli kyllä ihan ylimääränen siinä saattueessa.
Kommentit (29)
Oon koko ajan ihmetellyt kun väitetään että Meghan on se joka haluaa eroon kuninkaallisesta asemasta... Harryn historian perusteella en ihmettelisi vaikka aloite olisi tullut Harrylta. Ihan luonnollista haluta suojata omaa lasta Noin järjettömältä julkisuudelta.
En ymmärrä miten 12v olisi liian nuori kävelemään arkun perässä kuten maan kulttuuriin ja uskontoon kuuluu. Saattoivat äidin.
Tietysti äidin menettäminen lapsena on kamala tragedia, mutta aivan hassua selittää että se äidin kunnioittaminen hautajaisissa ja matkaan sattaaminen olisi joku lasu-draama.
Kyllä 12v ja 14v on kykeneviä kävelemään arkun perässä kaatuilematta.
Surullista että olin äidin arkku, mutta ei se kävely nyt enää mikään juttu ollut.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että olin äidin arkku, mutta ei se kävely nyt enää mikään juttu ollut.
molemmat ovat kertoneet että se oli äärimmäisen traumaattista. Heidän äitinsä oli juuri kuollut mediajahdin takia ja heidän revittiin median ja valtavan ihmismassan eteen kävelemään ja kiellettiin itkemästä. Jos mun läheinen kuolisi niin viimeinen asia mitä haluaisin tehdä on marssia suruparaadissa kun koko maailma katsoo.
Todella järjetöntä verrata tavallisia hautajaisia julkisiin hautajaisiin, jossa tuhannet ihmiset itkevät ja kirkuvat tien varrella ja miljoonat ihmiset tuijottavat telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan että se oli mielestäni järkkyä, olin 7-vuotias kun tuo tapahtui. Pelkäsin että mitä jos isäni (ammattiautoilija) kuolee kolarissa ja minäkin joudun kävelemään arkun perässä...
Itä teidän perheestä kertoo se, jos seitsemän vuotiaan mielestä isän kuolemassa pelättävintä on se että joutuisi kävelemään arkun saatossa?
Että perhe on normaali. Se että kysyy tuollaista taas kertoo, että ei ole kokenut juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta suurin osa kärsii siitä. Sen verran monia gaitajia olen nähnyt, että joissain aikuisetkin kaatuilevat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten 12v olisi liian nuori kävelemään arkun perässä kuten maan kulttuuriin ja uskontoon kuuluu. Saattoivat äidin.
Tietysti äidin menettäminen lapsena on kamala tragedia, mutta aivan hassua selittää että se äidin kunnioittaminen hautajaisissa ja matkaan sattaaminen olisi joku lasu-draama.
Sinun mielestäsi ei ole. Harryn mielestä oli. Näkisi Harryn tässä asiassa suurempana asiantuntijana.
Diana on nykyään mielikuvituksellinen pyhimys