Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten kumppani voi auttaa masturboinnissa

Vierailija
21.06.2006 |

Kysymys naisille:

Kun masturboit, mitä mies voi tehdä hyväksesi?

Kosketukset, lelut, puheet, strippaus, mitä tahansa? Vai onko mies vain häiriötekijä?

Onko miehesi ollut mukana, tai jos ei niin haluaisitko / miten haluaisit hänen olevan mukana? Oletteko tehneet sen yhtä aikaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä myös koskettelee samalla. Aika harvoin koen mitään puheita kiihottavina, strippaus olisi kornia.

Vierailija
2/11 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiihottavaa, jos mies nauttii näkemästään. Eli mies katselee touhujani rakastavasti ja kiihottuneena. Olen myös näyttänyt kädestä pitäen, miten homma toimii, eli miehen käsi kummulle ja minä masturboin sillä. Miehille on ollut yllätys kuinka pienestä kosketuksesta jo tuntuu hyvältä (tämä tietty vaihtelee, mutta mulla on niin, että mitä kiihottuneempi olen, sitä vähemmän täytyy koskea, hipaisukin tuntuu.) Miehet on yleensä tykänneet opetella mistä juuri minä tykkään. Saan orkun helpoiten kuitenkin yhdynnässä, ilman käsiapua, mutta tämä yhteismasturbointi on mukava mauste muutenkin tyydyttävässä seksielämässä. :-) Suuseksillä en vielä ole saanut orkkua kuin vasta kerran, joten opeteltavaa riittää mullakin, vaikka yhdynnässä saankin joka kerta.

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi takana ollessaan hoidella rintoja. Nipistellä nännejä yms. Törkeen ihana kielipussailu kiihottaa ainakin minua. Jos tykkää niin tämän voi tehdä peilin edessä. Kiihotun kyllä myös kun mies pitää peniksensä jäykkänä katsellessaan minua.

Vierailija
4/11 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle masturbointi on ihan " omaa kivaa" . Haluan tehdä sen omalla ajallani ja omassa rauhassani. Mieheni läsnäolo silloin on siis erittäin epä-suotavaa ja onneksi näin ei ole koskaan käynytkään.

Jos mieheni on paikalla, niin silloin rakastelemme ihan yhdessä. Masturbointi kun on jo nimensä mukaankin " soolo-seksiä" eli sitä harrastetaan yksinään ja kumpikin omalla tahollaan.

Vierailija
5/11 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää vibraa, dildoa tai sormia mun sisällä ja mä hieron klittaa.

Vierailija
6/11 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysymys naisille:

Kun masturboit, mitä mies voi tehdä hyväksesi?

Kosketukset, lelut, puheet, strippaus, mitä tahansa? Vai onko mies vain häiriötekijä?

Onko miehesi ollut mukana, tai jos ei niin haluaisitko / miten haluaisit hänen olevan mukana? Oletteko tehneet sen yhtä aikaa?

Vierailija:

Saako kysyä näin miehenä

Vierailija:

Tota tehnyt 10 vuotta, tympii aikalailla. Yhtähyvin voi touhuta yksinkin.

.. että eikö miehen läsnäolo tunnu miltään? Eikö kosketus kiihota, entä miehen oma kiihottuneisuus, sanat, huokaukset, puheet, ...

Toisinsanoen jos touhuaisit yksin, eikö mies voisi *lisätä* siihen mitään?

Hei, teenpäs tästä uuden ketjun.

Niin olen tuo 10 vuotta sitä tehnyt;)

Kyllä se läsnäolo, teot ja sanat silloin ennen kiihotti. Vaan kun se on sitä yhtä ja samaa 10 vuotta, kun muuten en saa, niin tympii. Tuntuu siltä että saa " hoidella" sekä miehen että itsensä. Enää ei tunnu mitenkään kiihottavalta että toinen toljottaa vieressä, enempikin siltä että teenkö sitä nyt itseäni varten vai esiinnynkö toiselle...?

Näistä ajatuksista johtuen en nykyisin edes saa edes miehen läsnäollessa, hän kyllä yllyttää masturboimaan mutta ei kiinnosta, eikä toimi. Että ei ihme että seksielämä on aika kuollutta....

Vierailija
7/11 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun olen viimeisilläni raskaana, ei lähetyssaarnaaja-asento onnistu. En siis saa yhdynnässä laisinkaan tällä hetkellä. Pyysin miestäni hieromaan minulle orgasmin yhdynnän jälkeen, mutta hän ei jaksanut...kysyin haittaako häntä jos tyydytän itse itseni, niin hän suorastaan suuttui. Oikein tärisin kiimasta saamatta orgasmia ja olin tosi loukkaantunut mieheni asenteesta. Itse olisin valmis melkein mihin tahansa tuottaakseni miehelleni nautintoa. Koen, että mieheni seksuaalinen rajoittuneisuus nakertaa muuten onnellista suhdettamme. Voin vain haaveilla avoimesta ja kokeilevasta seksistä! Kateellisena luen teidän muiden juttuja...ja masturboin päivittäin salaa mieheltäni ja käytän myös dildoa. Mieheni jos saisi tietää, niin se ottais varmaan eron!

Vierailija
8/11 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä minä miehelle oikeastaan sanoisin?

Jos kaiken tuon mitä kirjoitin, hän varmasti loukkaantuu ja mitäs se auttaa.

9

Vierailija
9/11 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin hän siitä sellaista päätelmää vetää, että pidät häntä haluttavana.

Mikset sanoisi hänelle, että tunnet, että hän haluaa katsoa sinun masturboivan vain siksi, että sinun pitää aina tehdä duuni hänen nautintonsa eteen.

Mun exän kanssa oli ahdistavaa se, että hän aina vaati mun saavan vähintään yhden orkun ja loukkaantui, jos joskus harvoin orkku jäi kokonaan tulematta. Siitä tuli ihan megasuorituspaineita, ettei herra kokenut mitään muuta kiihottavana, kuin naisen orgasmia.

Paljon mukavampaa, että mies kiihottuu " vähemmästäkin" eikä revi pelihousujaan siksi, ettei nainen " anna orgasmia" - sarjaorkuista puhumattakaan (vrt toinen ketju)

Vierailija
10/11 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja nyt kun olen viimeisilläni raskaana, ei lähetyssaarnaaja-asento onnistu. En siis saa yhdynnässä laisinkaan tällä hetkellä. Pyysin miestäni hieromaan minulle orgasmin yhdynnän jälkeen, mutta hän ei jaksanut...kysyin haittaako häntä jos tyydytän itse itseni, niin hän suorastaan suuttui. Oikein tärisin kiimasta saamatta orgasmia ja olin tosi loukkaantunut mieheni asenteesta. Itse olisin valmis melkein mihin tahansa tuottaakseni miehelleni nautintoa. Koen, että mieheni seksuaalinen rajoittuneisuus nakertaa muuten onnellista suhdettamme. Voin vain haaveilla avoimesta ja kokeilevasta seksistä! Kateellisena luen teidän muiden juttuja...ja masturboin päivittäin salaa mieheltäni ja käytän myös dildoa. Mieheni jos saisi tietää, niin se ottais varmaan eron!

Vierailija
11/11 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin hän siitä sellaista päätelmää vetää, että pidät häntä haluttavana.

Mikset sanoisi hänelle, että tunnet, että hän haluaa katsoa sinun masturboivan vain siksi, että sinun pitää aina tehdä duuni hänen nautintonsa eteen.

Ja mitäs sitten kun tuon sanon? Mitä ihmettä siitä kukaan hyötyy? Tokihan aina on hyvä petenttiratlaisu puhua, vaan kun ei kaikki asiat puheilla muutu. Eiköhän mies vaan loukkaannu, ja mitä se taas hyödyttää?

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän