Riku Niemisen uusi jättitatuointi. Mitä mieltä?
Irrottelua avioeron kunniaksi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c433fbda-0401-4872-92fe-bca4d5…
Kommentit (53)
Tosta olis pitänyt tehdä isompi, että se olis peittänyt ton roikkuvan tissin kokonaan. Nyt se on vähän nolo kun tissi roikkuu kuvan alla :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että näyttelijä haluaa ja uskaltaa ottaa noin ison tatuoinnin. Onhan niitä miehillä paljon rooleja, joissa ollaan ilman paitaa (en tarkoita mitään aikuisviihdettä). No ehkä hänellä on jo niin paljon nimeä, että pystyy itse sanelemaan minkälaisen roolin haluaa.
Tatuoinnin voi peittää jos rooli sitä vaatii.
Liimataanko sen päälle pala jotain tekoturkista?
Mies voidaan maskeerata naiseksi, alieniksi tai puoliksi eläimeksi, mutta uskot, että yksi tatuointi on vaikea peittää?
Toisaalta toi tatuointi on tosi hieno, mutta toisaalta ihan kamala. Minulle tulee Riku Niemisestä mieleen aina hänen roolihahmonsa Nuotin vierestä -elokuvasta, jossa hän esittää tylsää insinööriä, ja nyt näen hänet aina tylsänä insinöörinä. Enkä yhtään näe tylsällä insinöörillä tuollaista tatuointia.
Huomasiko kukaan, että tuo on BB-Kätlinin tekemä tatuointi. Aika lahjakas piirtäjä vaikka en tatuoinneista pidäkään.
tulee mieleen martin Lutherin lausunto ennen kuolemaansa::" Maailma on suuri persereikä ja minä olen suuri paska, ja pian me erkanemme"
Näyttää ihotulehdukselta.
Inhoan tatuointeja, ovat rumia ja mauttomia.
Kuva on liian iso ja väärässä paikassa, esim. pohkeeseen toimisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätöntä arvostella muiden tatuointeja. Ne otetaan itseä varten, ei sen takia että niiden pitäisi miellyttää muita.
Ja huvittavaa kertoa miten ei tykätä tatuoinneista. Senkö takia muutkaan ei sais ottaa niitä?! 🙄😅
Saa kai sen kertoa kun sitä kysytään. En huutele mielipiteitäni kadulla kysymättä muutenkaan, mutta kysyttäessä vastaan kyllä.
Eihän tuo nyt mikään jättitatuointi ole!
Mielestäni hänen tatuointinsa on oikein kaunis.
Hyvin tehty kuva (huomaa ammattilaisen olleen asialla) ja sehän on ihan Rikun oma asia jos haluaa ottaa tatuointeja.
Kuva on hieno. Se on vaan väärässä paikassa. Ja tossa keskeneräisessä kuvassa näyttää siltä kuin Rikulla olis kaksi nänniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätöntä arvostella muiden tatuointeja. Ne otetaan itseä varten, ei sen takia että niiden pitäisi miellyttää muita.
Ja huvittavaa kertoa miten ei tykätä tatuoinneista. Senkö takia muutkaan ei sais ottaa niitä?! 🙄😅
Itseä varten tehtyjä asioita ei levitellä lehdistössä.
Niin Rikuhan on yhtä kuin lehdistö ja reporttei joka sen jutun teki.
Jätti? Hädin tuskin kämmenen kokoinen. Minusta jätti tarkoittaa suunnilleen koko selän peittävää tatuointia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan, että tuo on BB-Kätlinin tekemä tatuointi. Aika lahjakas piirtäjä vaikka en tatuoinneista pidäkään.
Tämä oli kyllä yllätys... oikeasti aivan tajuttoman lahjakas tatuoija, todella realistisia kuvia. Olen aivan ällistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Laihalla jätkällä karseen kokoset tissit!
No ei todellakaan ole, Rikulla on ihan hyvä, timmi kroppa.
Itseä varten tehtyjä asioita ei levitellä lehdistössä.