Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurokangas

Vierailija
19.01.2020 |

Mitä mieltä kyseisestä firmasta? Oletteko teettäneet verhoja tai muita sisustusjuttuja? Pitäisi uudistaa asunnon verhot ja haluaisin kuulla kokemuksia...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suurin kangaskauppa. En ymmärrä kysymystä muutenkaan. Ostaja saa aina sen palvelun kuin on valmis ostamaan ja maksamaan. 

Vierailija
2/67 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää palvelua oon saanut ja jotkut verhotkin teettänyt. Voi riippua kaupungista ja ketä sattuu olemaan vuorossa, mutta Vaasaan ainakin täydet pisteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen suurin kangaskauppa. En ymmärrä kysymystä muutenkaan. Ostaja saa aina sen palvelun kuin on valmis ostamaan ja maksamaan. 

Et ymmärrä kysymystäni, mutta mielestäni oma kommenttisi on vähintäänkin kryptinen. Minulla ei ole Eurokankaasta kokemuksia eikä mielikuvaa suuntaan eikä toiseen. Sen vuoksi kysyn mielipiteitä ja kokemuksia ihmisiltä, jotka ehkä ovat käyttäneet ko. yrityksen palveluita.

Mitä tarkoitat kommenttisi jälkimmäisellä lauseella? Että kalliimmat verhot ommellaan paremmin, vai?

Vierailija
4/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen väärä aihe tälle palstalle. AV-mammat hankkivat mielummin tatuoinnin kuin uudet verhot.

Vierailija
5/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kangas ja ompeluta verhot. Mikä tässä on erillisen pohtimisen arvoista?

Aloittaja luulee että noin suuri yritys tekee paskaa? 

Vierailija
6/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taas kassillisen kankaita tänään vitosella (tarjous) ja ompelin tunikan. Hyvä liike.

Vierailija
7/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnalla asiakaspalvelu on ollut huonoa.

Kukaan ei vastannut tervehdykseen, kun normaalisti tervehdin sisään tullessani myyjien ovelle toljottavia naamoja.

Sen jälkeen myyjät alkoivat vaeltaa hallissa ja pysähtyessään yrittivät näyttää kiireisiltä.

Kun kysyin neuvoa, niin myyjä löydettyään kankaan käänsi päänsä poispäin ja veti kangasta rullasta.

Vierailija
8/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vastannut tervehdykseen, kun normaalisti tervehdin sisään tullessani myyjien ovelle toljottavia naamoja.

Sen jälkeen myyjät alkoivat vaeltaa hallissa ja pysähtyessään yrittivät näyttää kiireisiltä.

Kun kysyin neuvoa, niin myyjä löydettyään kankaan käänsi päänsä poispäin ja veti kangasta rullasta.

Lopetin myös tuossa liikkeessä asioinnin. Jo ovelta huokui asenne, että tulin vain häiritsemään.

Vierailija
9/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.

Vierailija
10/67 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.

Tottakai olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta hyvän hinnan.

Mykkänä mulkoilevat ja karkuun juoksevat myyjät eivät sitä ole.

Vierailija
11/67 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain,  joka triggeröi tälläistä käytöstä?

Vierailija
12/67 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain,  joka triggeröi tälläistä käytöstä?

En työskentele Eurokankaassa, mutta myyjänä kyllä ja voin sanoa omasta puolestani, että jos ja kun liikkeeseen kävelee asiakas kulmat kurtussa ja suu mutrussa, ei nosta katsettaan eikä tee elettäkään vastatakseen myyjän tervehdykseen saati tervehdi itse ensin, niin kyllä jää tämmöiset tyypit oman onnensa nojaan. Jos näistä joku sitten kokee tulleensa huonosti palvelluksi, niin itkekööt jokea ihan rauhassa.

Vierailija
13/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleen elämä on rankkaa.

Vierailija
14/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutaleen elämä on rankkaa.

Tämä siis vastauksena kommenttiin nro 8

Vierailija
15/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin myös tuossa liikkeessä asioinnin. Jo ovelta huokui asenne, että tulin vain häiritsemään.

Jos tulet vain juttelemaan joutavia, niin ei sinuun kuluteta aikaa. Ostavat asiakkaat ovat etusijalla. Kassan täytyy kilistä.

Vierailija
16/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta hyvän hinnan.

Mykkänä mulkoilevat ja karkuun juoksevat myyjät eivät sitä ole.

"Niin metsä vastaa..."

Vierailija
17/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teettänyt parit verhot ja ollut tyytyväinen. Tekivät mitä sovittiin ja laskuttivat sovitusti.

Vierailija
18/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kun ostan ulkomailta kaikki ompelutarvikkeet

Vierailija
19/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ala-asteen ompelukonekortilla osaa yhdet verhot tehdä. T. Insinööri.

Vierailija
20/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://palkkavertailu.com/arvostelut/eurokangas

Tuollapa mairittelevaa kommenttia ko. yrityksestä. Onkohan meininki yhtään parantunut?

Firman henkilöstöpäällikkönä on muuten venäläinen nainen. Ettei ihme, että työntekijöitä kyykytetään. Itse en ostaisi tuolta mitään, varsinkaan näinä aikoina ihan periaatteesta.