Eurokangas
Mitä mieltä kyseisestä firmasta? Oletteko teettäneet verhoja tai muita sisustusjuttuja? Pitäisi uudistaa asunnon verhot ja haluaisin kuulla kokemuksia...
Kommentit (67)
Ihan hyvää palvelua oon saanut ja jotkut verhotkin teettänyt. Voi riippua kaupungista ja ketä sattuu olemaan vuorossa, mutta Vaasaan ainakin täydet pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurin kangaskauppa. En ymmärrä kysymystä muutenkaan. Ostaja saa aina sen palvelun kuin on valmis ostamaan ja maksamaan.
Et ymmärrä kysymystäni, mutta mielestäni oma kommenttisi on vähintäänkin kryptinen. Minulla ei ole Eurokankaasta kokemuksia eikä mielikuvaa suuntaan eikä toiseen. Sen vuoksi kysyn mielipiteitä ja kokemuksia ihmisiltä, jotka ehkä ovat käyttäneet ko. yrityksen palveluita.
Mitä tarkoitat kommenttisi jälkimmäisellä lauseella? Että kalliimmat verhot ommellaan paremmin, vai?
Ilmeisen väärä aihe tälle palstalle. AV-mammat hankkivat mielummin tatuoinnin kuin uudet verhot.
Valitse kangas ja ompeluta verhot. Mikä tässä on erillisen pohtimisen arvoista?
Aloittaja luulee että noin suuri yritys tekee paskaa?
Ostin taas kassillisen kankaita tänään vitosella (tarjous) ja ompelin tunikan. Hyvä liike.
Omalla paikkakunnalla asiakaspalvelu on ollut huonoa.
Kukaan ei vastannut tervehdykseen, kun normaalisti tervehdin sisään tullessani myyjien ovelle toljottavia naamoja.
Sen jälkeen myyjät alkoivat vaeltaa hallissa ja pysähtyessään yrittivät näyttää kiireisiltä.
Kun kysyin neuvoa, niin myyjä löydettyään kankaan käänsi päänsä poispäin ja veti kangasta rullasta.
Vierailija kirjoitti:
Omalla paikkakunnalla asiakaspalvelu on ollut huonoa.
Kukaan ei vastannut tervehdykseen, kun normaalisti tervehdin sisään tullessani myyjien ovelle toljottavia naamoja.
Sen jälkeen myyjät alkoivat vaeltaa hallissa ja pysähtyessään yrittivät näyttää kiireisiltä.
Kun kysyin neuvoa, niin myyjä löydettyään kankaan käänsi päänsä poispäin ja veti kangasta rullasta.
Lopetin myös tuossa liikkeessä asioinnin. Jo ovelta huokui asenne, että tulin vain häiritsemään.
Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.
Tottakai olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta hyvän hinnan.
Mykkänä mulkoilevat ja karkuun juoksevat myyjät eivät sitä ole.
Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain, joka triggeröi tälläistä käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain, joka triggeröi tälläistä käytöstä?
En työskentele Eurokankaassa, mutta myyjänä kyllä ja voin sanoa omasta puolestani, että jos ja kun liikkeeseen kävelee asiakas kulmat kurtussa ja suu mutrussa, ei nosta katsettaan eikä tee elettäkään vastatakseen myyjän tervehdykseen saati tervehdi itse ensin, niin kyllä jää tämmöiset tyypit oman onnensa nojaan. Jos näistä joku sitten kokee tulleensa huonosti palvelluksi, niin itkekööt jokea ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutaleen elämä on rankkaa.
Tämä siis vastauksena kommenttiin nro 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla paikkakunnalla asiakaspalvelu on ollut huonoa.
Kukaan ei vastannut tervehdykseen, kun normaalisti tervehdin sisään tullessani myyjien ovelle toljottavia naamoja.
Sen jälkeen myyjät alkoivat vaeltaa hallissa ja pysähtyessään yrittivät näyttää kiireisiltä.
Kun kysyin neuvoa, niin myyjä löydettyään kankaan käänsi päänsä poispäin ja veti kangasta rullasta.
Lopetin myös tuossa liikkeessä asioinnin. Jo ovelta huokui asenne, että tulin vain häiritsemään.
Jos tulet vain juttelemaan joutavia, niin ei sinuun kuluteta aikaa. Ostavat asiakkaat ovat etusijalla. Kassan täytyy kilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.
Tottakai olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta hyvän hinnan.
Mykkänä mulkoilevat ja karkuun juoksevat myyjät eivät sitä ole.
"Niin metsä vastaa..."
Olen teettänyt parit verhot ja ollut tyytyväinen. Tekivät mitä sovittiin ja laskuttivat sovitusti.
En käy kun ostan ulkomailta kaikki ompelutarvikkeet
Kyllä ala-asteen ompelukonekortilla osaa yhdet verhot tehdä. T. Insinööri.
https://palkkavertailu.com/arvostelut/eurokangas
Tuollapa mairittelevaa kommenttia ko. yrityksestä. Onkohan meininki yhtään parantunut?
Firman henkilöstöpäällikkönä on muuten venäläinen nainen. Ettei ihme, että työntekijöitä kyykytetään. Itse en ostaisi tuolta mitään, varsinkaan näinä aikoina ihan periaatteesta.
Suomen suurin kangaskauppa. En ymmärrä kysymystä muutenkaan. Ostaja saa aina sen palvelun kuin on valmis ostamaan ja maksamaan.