Eurokangas
Mitä mieltä kyseisestä firmasta? Oletteko teettäneet verhoja tai muita sisustusjuttuja? Pitäisi uudistaa asunnon verhot ja haluaisin kuulla kokemuksia...
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://palkkavertailu.com/arvostelut/eurokangas
Tuollapa mairittelevaa kommenttia ko. yrityksestä. Onkohan meininki yhtään parantunut?
Firman henkilöstöpäällikkönä on muuten venäläinen nainen. Ettei ihme, että työntekijöitä kyykytetään. Itse en ostaisi tuolta mitään, varsinkaan näinä aikoina ihan periaatteesta.Kyseinen ve na kko huseeraa ihan omien mielihalujensa mukaan ja jakelee varoituksia sinne tänne. Hänet pitäisi erottaa, niin meininki paranisi.
Eikö työntekijät voi antaa ylemmälle johdolle palautetta tuosta henkilöstä?
Tämä naikkonen on valitettavasti niin johdon suosiossa, että valittaja saa potkut eikä hän.
viddduddaa kun Kotkassa lopetti, enää ei ole 'karkkikauppaa' jossa voi käydä hakemassa namipalat... palalaatikko oli parasta mitä olla voi,onneksi on jäljellä vielä pitkäksi aikaa.
Tänään kävin Tampereella Ratinan Eurokankaassa ja en voi valittaa palvelusta, valikoimasta tai hinnasta. Löysin tarvitsemani nopeasti itse ja myyjä tuli sopivasti leikkaamaan. Helppoa ja nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
En käy kun ostan ulkomailta kaikki ompelutarvikkeet
Se vasta tuleekin edulliseksi toimituskuluineen.
Vierailija kirjoitti:
Kankaatkin ovat kallistuneet aika lailla.
Niin kuin kaikki muutkin hyödykkeet. Miksi kankaita pitäisi edelleen myydä polkuhintaan? Niitä ei edes osteta päivittäin kuten esim. ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain, joka triggeröi tälläistä käytöstä?
Ei, kyllähän se on jo ihan käsite, jonka kaikki tietää, että Eurokankaan myyjät on todella tylyjä ja huonokäytöksisiä. Ei sinne mene kuin pakosta. Missään muussa kaupassa ei ole niin ylimielistä sakkia.
No huh huh... oletko koska viimeksi käynyt jossain "hienommassa" merkkivaateputiikissa? Tai vaikka rautakaupassa? "Suosittelen" niin asettuvat asiat taas hiukan oikeampiin mittasuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä ja ompelen itse omat verhoni. Säästöä tulee valtavasti 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temustako tilaat? Tulee kivat "kiinakemikaalit" huoneilmaan pitkäksi aikaa kaupan päälle...
Vierailija kirjoitti:
viddduddaa kun Kotkassa lopetti, enää ei ole 'karkkikauppaa' jossa voi käydä hakemassa namipalat... palalaatikko oli parasta mitä olla voi,onneksi on jäljellä vielä pitkäksi aikaa.
Ei vissiin ollut tarpeeksi namipalojen hakijoita. Jos ei ole riittävästi ostavia asiakkaita ei ole kauppaakaan.
Kieltämättä vähän tylsät joulukankaat tänä vuonna. Missä kulta ja kimallus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tulee, muuten en olisi tehnyt tätä jo 16 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä ja ompelen itse omat verhoni. Säästöä tulee valtavasti 🤗Temustako tilaat? Tulee kivat "kiinakemikaalit" huoneilmaan pitkäksi aikaa kaupan päälle...
En tilaan Puolasta tai Tsekeistä, muuta kysyttävää ? Ai nii alvitkin menevät sinne 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän tylsät joulukankaat tänä vuonna. Missä kulta ja kimallus?
Tämä. Kaikki eivät halua sisustaa Marimekolla ja tapella samasta unikkosatiinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä ja ompelen itse omat verhoni. Säästöä tulee valtavasti 🤗Temustako tilaat? Tulee kivat "kiinakemikaalit" huoneilmaan pitkäksi aikaa kaupan päälle...
En tilaan Puolasta tai Tsekeistä, muuta kysyttävää ? Ai nii alvitkin menevät sinne 🤗
Iibei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelu ei ole yleensä verhoissa se kallein osuus. Kangas maksaa eniten. Mutta toki itse ommellen saa hiukan halvemmat verhot.
Espoon Sellossa todella karmeita myyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markalla saa markan tavaraa. Kukin tyylillään.
Ei pidä paikkaansa mutta olen tyytyväinen 🤗 . Itse asiassa ostan vaan suomesta tuotteita jos on pakko 😂
Vierailija kirjoitti:
Espoon Sellossa todella karmeita myyjiä.
Olen ymmärtänyt, että siellä on huono ilmapiiri.
Hyvä, että mainitsit johtamisen, koska en syyttäisi tästä myyjiä. Ilmapiiri ja yrityskulttuuri lähtee aina johdon taholta.