Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurokangas

Vierailija
19.01.2020 |

Mitä mieltä kyseisestä firmasta? Oletteko teettäneet verhoja tai muita sisustusjuttuja? Pitäisi uudistaa asunnon verhot ja haluaisin kuulla kokemuksia...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ala-asteen ompelukonekortilla osaa yhdet verhot tehdä. T. Insinööri.

Niin millä kortilla?

Vierailija
22/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti palvelu kovin riippuvainen henkilökunnan asenteesta. Itse olen saanut hyvää palvelua, ja valikoima on kiistatta maan paras. Verhojen teettäminen ei kyllä ole mitään halpaa lystiä, kankaan hinnan lisäksi monenmoista lisätikkiä ja painoa, päärmenauhaa jne tuli joka puolelle.

Tottakai olen valmis maksamaan hyvästä palvelusta hyvän hinnan.

Mykkänä mulkoilevat ja karkuun juoksevat myyjät eivät sitä ole.

Ihan varmasti olet. Kuulostat juuri sellaiselta kotkalta, jonka pitää saada huippulaatua ja -palvelua ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kun ostan ulkomailta kaikki ompelutarvikkeet

Tilaatko verkosta? Muuten tulee aika kalliit ompelutarvikkeet, kun laskee matkarahat mukaan kuluihin :D

Vierailija
24/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://palkkavertailu.com/arvostelut/eurokangas

Tuollapa mairittelevaa kommenttia ko. yrityksestä. Onkohan meininki yhtään parantunut?

Firman henkilöstöpäällikkönä on muuten venäläinen nainen. Ettei ihme, että työntekijöitä kyykytetään. Itse en ostaisi tuolta mitään, varsinkaan näinä aikoina ihan periaatteesta.

Kumma, että omilla verkkosivuillaan julkaisevat vain positiivisia "asiakaspalautteita". Ei vaikuta oikein realistiselta.

Vierailija
25/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaatkin ovat kallistuneet aika lailla.

Vierailija
26/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ala-asteen ompelukonekortilla osaa yhdet verhot tehdä. T. Insinööri.

Niin millä kortilla?

MItä? Eikö enää ajeta koulussa ompelukoneen ajokorttia? Oli ihan klassikko aikoinaan :D

Vierailija
27/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain,  joka triggeröi tälläistä käytöstä?

Ei, kyllähän se on jo ihan käsite, jonka kaikki tietää, että Eurokankaan myyjät on todella tylyjä ja huonokäytöksisiä. Ei sinne mene kuin pakosta. Missään muussa kaupassa ei ole niin ylimielistä sakkia. 

Vierailija
28/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myönteinen kokemus kyseisessä kaupassa asioinnista. Pienet ostokset muutama viikko sitten ja ystävällistä palvelua sain.

Vierailija
29/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka moititte palvelua tai "karkuun juoksevia" myyjiä.... vastaavaa ei ole koskaan sattunut omalle kohdalleni ja kuulostaa todella oudolta?!? Saattaisiko olemuksessanne asiakkaina olla jotain,  joka triggeröi tälläistä käytöstä?

Ei, kyllähän se on jo ihan käsite, jonka kaikki tietää, että Eurokankaan myyjät on todella tylyjä ja huonokäytöksisiä. Ei sinne mene kuin pakosta. Missään muussa kaupassa ei ole niin ylimielistä sakkia. 

Oletko pääkaupunkiseudulta? Vai miten voit muuten noin yleistää? Kerro toki lisää...

Vierailija
30/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessako myymälässä olet asioinut?

Vierailija
31/67 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollapa mairittelevaa kommenttia ko. yrityksestä. Onkohan meininki yhtään parantunut?

Firman henkilöstöpäällikkönä on muuten venäläinen nainen. Ettei ihme, että työntekijöitä kyykytetään. Itse en ostaisi tuolta mitään, varsinkaan näinä aikoina ihan periaatteesta.

Kyseinen ve na kko huseeraa ihan omien mielihalujensa mukaan ja jakelee varoituksia sinne tänne. Hänet pitäisi erottaa, niin meininki paranisi.

Vierailija
32/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pääkaupunkiseudulta? Vai miten voit muuten noin yleistää? Kerro toki lisää...

Kyllä pk-seudulla asun, mutta teen töitä ympäri Suomen vaatetusalalla. Tulee paljon juteltua sekä asiakkaiden, että työntekijöiden kanssa eurokankaasta. Ammattilaiset tilaa tarvikkeet tietysti muualta, mutta pienemmät kuluttajat joutuvat usein tyytymään eurokankaaseen. Se kylmä ilmapiiri on käsin kosketeltavissa ja harmittaa, että hyvä yritys pilataan huonolla johtamisella. 

Vierailija
33/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Tammiston myymälästä olen juuri tilannut pimennysverhot. Palvelu oli hyvää ja kattavaa, odotan innolla valmistumista.

Vierailija
34/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyvää palvelua, mutta kangas valikoima on mielestäni vähän ankea. Todella varovainen sisäänostostrategia.

Vierailija
35/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen ve na kko huseeraa ihan omien mielihalujensa mukaan ja jakelee varoituksia sinne tänne. Hänet pitäisi erottaa, niin meininki paranisi.

Eikö työntekijät voi antaa ylemmälle johdolle palautetta tuosta henkilöstä?

Vierailija
36/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kaikissa ikkunoissa Eurokankaasta ostetut verhot. Palvelu on ollut hyvää ja asiantuntevaa. Eikä niitä painoja sun muita ole pakko ostaa, minä ostin koska kankaat ovat sen verran kevyitä että nyt ne laskeutuvat nätisti suorassa. Samoin kuin rypytysnauhat, ei niitäkään ole pakko ottaa jos ei halua.Tottakai niistä on erillinen maksu. Kumma oletus että kaikki pitäisi olla ilmaista. Ja onhan Eurokankaassa tarjouksia joissa ylä- ja alakäänteiden ompelu sisältyy hintaa. Vain kerran sattui tarjous itselle sopivaan ajankohtaa. Koska mulla ei ole ompelukonetta olen iloinen että saan siltäkin osin laadukasta palvelua.

Joskus aikoinaan oli tyly myyjä, ei edes tervehtinyt ja harmitti kun piti erikseen kysyä voitko auttaa kun ei hän just silloin palvellut ketään. Olin kotona netistä katsonut valmiiksi kankaita ja menin kivijalkaan kysymään tuotetta. Ei ollut sillä kertaa kaupan valikoimassa. Minä ystävällisesti harmittelin kun kangas näytti netissä nätiltä. Myyja tylysti tokaisi että tilaa sitten sieltä. En todellakaan tilaa, mun pitää nähdä kangas livenä, sillä haluan nähdä myös sen miltä se näyttää valoa vasten. Samoin kuin pitää saada tuntea käsin kangas eikä nettikuva ei useinkaan vastaa todellista kangasta. Eikä niitä verhoja voi palauttaa jos kankaat on ommeltu määrämittoihin Sanoin tälle yrmylle kiitos ja lähdin pois. Myöhemmin menin uudelleen ja sain tosi yställisen myyjän joka avuliaasti esitteli eri vaihto-ehtoja kun hakemaani kangasta ei ollut. Sain tosi ihanat verhot, ilman myyjän apua en ko. kangasta olisi edes löytänyt. Sen koommin en sitä tylyä myyjää ole nähnyt, joko ei ole enää siellä töissä tai mukavasti sattunut toiseen vuoroon.

Edelleenkin tulen asioimaan Eurokankaassa kun tulee tarvetta uusille verhoille.

Vierailija
37/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen väärä aihe tälle palstalle. AV-mammat hankkivat mielummin tatuoinnin kuin uudet verhot.

Tämä av-mamma on aina ostanut kangasta ja ommellut verhojen käänteet itse.

Vierailija
38/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lähes aina hyvää palvelua. Pk -seudulla ja muuallakin. Ei mitään valittamista. Nytkin kaikissa ikkunoissa on verhot Eurokankaasta.

Vierailija
39/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla käynyt useammassa liikkeessä viime vuosina ja ei valittamista asiakaspalvelussa. Kun olen myyjään tarvinnut, niin olen hänet saanut helpolla auttamaan. 

Vierailija
40/67 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisen väärä aihe tälle palstalle. AV-mammat hankkivat mielummin tatuoinnin kuin uudet verhot.

Tämä av-mamma on aina ostanut kangasta ja ommellut verhojen käänteet itse.

Minäkin aikoja sitten suunnittelin ompelukoneen ostoa, muka just kun olin suunnitelemassa verhojen uusimista. Onneksi en ostanut sitä seisomaan kaappiin. On sen verta kallis kapine että pitäisi olla muutakin käyttöä kuin vain verhojen ompelua joskus, eli tosi harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi