Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli 2,5 tonnin lasku kun laitettu talouspaperia vessanpönttöön. Tuli tukos ja päivystävä putkiliike paikalle

Vierailija
19.01.2020 |

Ihan vain nenän niistämiseen ja pikku pyyhkimiseen ollaan laitettu käytettyä talouspaperia.

Mutta varoituksen sana kaikille. Nyt ollaan viisaampia ja olisihan se pitänyt tajuta, että talouspaperi on tukkeuttavaa imukykynsä ansioista toisin kuin veskipaperi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset 40 vuotta laittanut viemäriin niin talouspaperia, lihasopanloppuja, tamponeja kuin meikinpoistolappujakin. Ei tukkeutumia.

Vierailija
22/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on oppirahat maksettu ja tulevaisuudessa ne saa pitää itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperin heittäminen vessanponttöön on sama asia, kun laittaisi vanhat sukat pönttöön, kumpikaan ei hajoa vedessä

Vierailija
24/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jopa kakkaavatkin vessänpönttöön! Härregyyyyd! Nykyäänhän ei saa mitään kiinteä laittaa vessanpönttöön., ettei vaan kävis mitään.

Vierailija
25/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollu pakko heittää, kun wc paperi ollut loppu. Tosi pieninä paloina tosin just tukkeutumisvaaran takia.

Vierailija
26/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeiset 40 vuotta laittanut viemäriin niin talouspaperia, lihasopanloppuja, tamponeja kuin meikinpoistolappujakin. Ei tukkeutumia.

Idiootti.

Vierailija
27/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan talon valurautaputket voivat olla aika rosoiseksi syöpyneet. Semmoiseen pintaan talouspaperi tarraa kiinni kuin tauti.

Kerran vedin ajatuksissani vessan ja heitin vahingossa siivousliinan pönttöön. Sujautin salamana käden kyynärpäätä myöten perään, mutten tavoittanut rättiä. Että sen verran itsestään selviä juttuja eräille.

Vierailija
28/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspaperin heittäminen vessanponttöön on sama asia, kun laittaisi vanhat sukat pönttöön, kumpikaan ei hajoa vedessä

Huono vertaus. Talouspaperi on sentään paperia, kun taas sukkahousut keinokuitua polyamidi-elastaanisekoitteita.

Vierailija
29/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla parin paperin kaivaminen 2500e? Tuolla rahallahan duunari tekee kuukauden töitä.

Vierailija
30/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on vanha talo ja viemäriputkien läpimitta enemmän kuin 2 cm.

Helpommin ne vanhan talon putket tukeentuu

Olen asunut 48 vuotta talossa, joka on rakennettu 1929. Ei ole putket tukkeutuneet koskaan.

Vierailija
31/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 2500?

Ja ettei muka tyhmyydestä sakoteta?

PS. Minulla tukkeutuneen viemärin avaus maksoi 170 eur.

Vierailija
32/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jotkut laittaa käsipyyhepaperia vessanpyttyyn.

Vierailija
33/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulle jo HUS!!

Zinccis

Löyhkä tulee jo tänne saakka.

Vierailija
34/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli juuri ollut avaamassa jotain talon putkia hetki sitten. Sanoi, että sieltä oli löytynyt kissanpellettiä, tamponeita, vaippa ja tekohampaat. Siis ihan oikeasti, miksi ihmiset tunkevat sinne vaikka mitä?

Vieläkin välillä näkee esim. Facebookin kissa-ryhmässä, kun joku kyselee että mikä hiekka on parasta kissoille niin, että voi heittää pönttöön. Meilläkin on kissoja ja lapsi, muttei ole koskaan tullut mieleenikään heittää pönttöön kissojen hiekkoja tai lapsen vaippoja. Eikä tosiaan siteitä tai tamponeita!

Vierailija
35/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän vessapaperista jää helposti römpsään hituja, kun se alkaa hajota jo pyyhkimisvaiheessa.

Vierailija
36/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40 vuotta laittanut talouspaperia vessanpyttyyn. Sitten tehtiin putkiremontti sukittamalla ja putki meni tukkoon talouspaperista.itse ei saatu auki. Talkkari apuun ja oli vielä sunnuntai.

Vierailija
37/37 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli juuri ollut avaamassa jotain talon putkia hetki sitten. Sanoi, että sieltä oli löytynyt kissanpellettiä, tamponeita, vaippa ja tekohampaat. Siis ihan oikeasti, miksi ihmiset tunkevat sinne vaikka mitä?

Vieläkin välillä näkee esim. Facebookin kissa-ryhmässä, kun joku kyselee että mikä hiekka on parasta kissoille niin, että voi heittää pönttöön. Meilläkin on kissoja ja lapsi, muttei ole koskaan tullut mieleenikään heittää pönttöön kissojen hiekkoja tai lapsen vaippoja. Eikä tosiaan siteitä tai tamponeita!

Tulen ain surulliseksi, kun luen, että tekohampaat löytyy viemäristä.

Joku vanhus parka oksentanut ja kalliit tekohampaat menneet pyttyyn. Millä enää pureskelee.