Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä, kun epilen puolisollani uupumusta, mutta hän kieltää asian jyrkästi.

Vierailija
21.10.2023 |

Jos edes yritän siitä mahdolisuudesta puhua, niin hän suuttuu ja lähtee kotoa pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitam siis, että epäilen.

Vierailija
2/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on selkeästi toinen nainen ja uupumus siitä (salaisuuden piilottelusta ja kahden naisen pyörityksestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina ajatellaan, että kaiken takana on pettäminen?

ap

Vierailija
4/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ap

Ihmiset eivät osaa ajatella muita motiiveja käytökselle kuin seksuaalisuudesta johtuvat syyt. Ja kyllä, puolisosi käytös kuulostaa uupuneen käytökseltä. Oma puolisoni lakkasi puhumasta ja kuntoili vähän vapaa-aikansa. Burnoutiin sairastui ja sai sairauslomaa masennusdiagnoosilla.

Vierailija
5/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

ap

Koska olen elänyt tarpeeksi pitkään ja kokemus on osoittanut, että miehen tällaisen käytöksen taustalla on aina toinen nainen.

Merkit ovat niin selvät.

Jos ap tarkemmin luettelisit miehesi käytöstä, olen varma, että kuvailisit meille pettäjän käytöstä.

Sano vielä, että olette 40-50 vuoden ikäsiä.

Silloin tämä yleensä tapahtuukin.

Vierailija
6/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin burn outissa, kävin töissä ja suoritin - aivosumu vaivasi ja väsymyss, joka ei korjaantunut nukkumalla.

Työ- ja elämäntilanne helpottui ja toivuin hitaasti. Vasta jälkeenpäin tajusin, mikä tilanteeni oli ollut. Ei kukaan muukaan tajunnut, koska minähän kävin töissä. - On semmoinen hatara mielikuva, että lähiesimies kyseli joskus jaksanko ja minä vahva nainen sanoin, että kyllä oikein hyvin jaksan...

Ympäristö huomaa ne pitkälle kehittyneet uupumukset, joissa ihminen romahtaa.

Jos vaimosi on samanlainen päättäväinen sisupussi kuin minä, ei hänkään myönnä uupumusta ennen kuin se vie pohjalle tai tapahtuu jotain, joka helpottaa hänen kuormaansa ratkaisevasti.

Vierailija
7/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, luin huonosti ja tulkitsin että ap on mies.

Vierailija
8/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tällaisia aloituksia tee.

Totta kai ap on nainen ja hänen miehellään on selkeästi salasuhde tulilla.

Vierailija
9/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanko me vihdoin oppia parisuhteiden ydinideasta? Yleensä nainen huolitaan siksi ettei tarvisi itse hirveesti miettiä. Välillä törmää näin toimiviin naisiinkin, mutta useimmiten miehet hakee seuraa saadakseen ilmaisen terapeutin,reiän,piian ja statusmuksujen synnyttäjän. Muuta ei kaivata.

Vierailija
10/10 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen itsestään epävarman uupuilijan ja pelastaisin itseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan