Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko muutkin miehet huomanneeet kunka oma taso tinderissä on paljon huonompi kuin livenä? Ainakin matchien perusteella.

Vierailija
19.01.2020 |

Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä.
Tinderissä ei tuntunut tulevan juuri lainkaan matcheja kun swaippailin vain niitä joista pidin, mutta appi näytti kuitenkin että olen saanut 99+ tykkäystä jo pitkän aikaa sitten.

Nyt olen parina päivänä kokeillut swaipata oikealle kaikki, jotta näen että tuleeko pareja näin lainkaan, ja lopputuloksena minulla on 224 paria. Lähes kaikki vain on sellaisia joita en ikinä livenä yrittäisi, ja antaisin pakit jos he tulisivat minua iskemään. Myöskin edelleen tinder näyttää että tykkäyksiä antaneita on 99+, eli vielä paljon "jonossa"

Mistä johtuu tämä valtava tasoero kiinnostuneista naisista netissä versus livenä? Onko muilla miehillä samansuuntaisia kokemuksia?

Mies, 32 vuotta

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä nähty jo vanhanaikaisilla deittisivustoilla.

Samantasoiset mies ja nainen kun menevät nettiin, niin mies saa 2 viestiä viikossa, ja nainen 1 000

Ja naisten saamista viesteistä 1000 kappaletta on sisällöltään ”ime mun munaa”.

Joukossa on sekä huonoja että hyviä viestejä

Vierailija
22/158 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä näyttää nettiprofiileissa olevan aivan järkyttävän surkeita kuvia ainakin. Parhaassa tapauksessa olen vierestä seurannut kun joku nainen yrittää ehdottaa tyypille kuvan vaihtamista mutta ei vaan tajua, sama kuva vielä monen vuoden jälkeenkin ja tyyppi hakee epätoivoisesti seuraa, varmaan samalla kuvalla.

Siis itseäkin jopa hieman hävettää kavereissa sen näköinen tyyppi, luonnossa ei mitenkään erityisen suohirviö ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole yleisesti tiedossa oleva asia?

Tinderin tilastot kertovat totuuden: top 80% naisista kelpuuttaa top 11,5% miehistä.

Syiden uskoisin olevan seuraavat:

1. miehet tykkäilevät kaikista, ja ovat valmiita seksipuuhiin vaikkeivat pitäisi naista kuin just ja just mukiinmenevänä yhdeksi illaksi -> naisille on tarjolla komeita matcheja

2. miehessä naisiin vetoaa ulkonäön lisäksi supliikki, itsevarmuus, raha ja status, ym. Tinderissä voi tehdä vaikutuksen pelkällä ulkonäöllä

Oma tasoni livenä riittää hoikkiin ja perusnätteihin naisiin, jotka ovat naisia joista pidänkin. Fitnessmissejä en saisi enkä haluaisikaan.

Tinderissä tasoni on ydinjätettä, vaikka tekisin millaisen profiilin naisten ja ammattikuvaajan avustuksella (kokeiltu on). Tinder-taso riittäisi ylipainoisiin naisiin joilla on merkittäviä elämänhallintaongelmia.

m/36

Eli miehet mätsää kaikki naiset vaikka ovat semmoisia että oksettavaa, mutta voisin kerran puutteesta panna?

Okei. No tämäpä vahvisti sen, että naisen kannattaa mätsätä vieläkin vähemmän kuin nyt, vain ja ainoastaan ne, jotka oikeasti kiinnostaa

Vierailija
24/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samantasoiset mies ja nainen kun menevät nettiin, niin mies saa 2 viestiä viikossa, ja nainen 1 000

Kerroppa, että minkälainen on hyvä "ime mun munaa"-viesti ja minkälainen on huono?

Vierailija
25/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten miehet ylipäätään olette Tinderissä, jos lopputulos on noin huono ja kerta livenä "saa paremman tasoisia naisia?" Ihme touhua

Vierailija
26/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne livenäkään ketään saa. Luuserit.

Vierailija
27/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa, että minkälainen on hyvä "ime mun munaa"-viesti ja minkälainen on huono?

Miesten mielestä varmaan hyvä on sellainen, jossa on kuva mukana

🤣🤣🤣

Vierailija
28/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on naisena ja monella muulla se kokemus, että kun Tinder-miehen tapaa livenä, se on yleensä paljon huonompi, kuin minkä kuva/profiili antaa ymmärtää. Eli siksi naisten kannattaa tähdätä aina mahd. ylös, että on edes jonkun tasoinen mies. Johtuu siitä, että miehiä on niin paljon Tinderissä/muissa nettipalveluussa

Vierailija
29/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aihe on rajattu vain miehille? On naisillakin tässä vaihtelua. Tinderissä en saanut kuin pari kämäistä mätsiä, mutta elävässä elämässä mulla ei ole koskaan ollut hiljaista. Lienen parempi livenä kuin kuvissa siis.

Vierailija
30/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö ne tasot määrittelet? Nyt olisi kiva taas kuulla millä perustein. Millä perusteella sellaiset ovat samantasoisia, joista toisella käy flaksi ja toisella ei?

Vierailija
31/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on naisena ja monella muulla se kokemus, että kun Tinder-miehen tapaa livenä, se on yleensä paljon huonompi, kuin minkä kuva/profiili antaa ymmärtää. Eli siksi naisten kannattaa tähdätä aina mahd. ylös, että on edes jonkun tasoinen mies. Johtuu siitä, että miehiä on niin paljon Tinderissä/muissa nettipalveluussa

Täysin sama kokemus. Miehet todellakin osaavat valehdella profiilissa. En löytänyt tinderin kautta lopulta yhtään tarpeeksi hyvää.

Vierailija
32/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova vienti sinulla, jos 224 mätsiä on heikoimmin kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
33/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet yliarvioi tasonsa ja pahasti. Niin on käynyt sinullekin.

Missähän tällainen tutkimus on julkaistu?

Mm. tällainen https://www.hs.fi/tiede/art-2000005438747.html eli ”Tutkimus: Miehet kehittävät itselleen harhaluuloja naisen kiinnostuksesta, mikäli tämä on viehättävä – voi olla osasyy seksuaaliseen ahdisteluun”.

Lisäksi on uutisoitu tutkimuksista, joiden tulos on, että miehet arvioivat itsensä todellista tasoa älykkäämmiksi, paremmiksi kuskeiksi jne.

Vierailija
34/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 224 ei niin hyvännäköistä tinder kuvasta pääteltyä naista on livenä ihan samaa tasoa kuin mitä livenäkin saat. Toki olethan sinkku, että siiosoo.

Vierailija
35/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt ymmärrä, että miksi sinne Tinderiin on edes tarvetta mennä, jos kerran livenä saa haluamansa naisen. Vai onko niin, että tekisi mieli _vielä parempaa_...?

Vierailija
36/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet yliarvioi tasonsa ja pahasti. Niin on käynyt sinullekin.

Tää.

Vierailija
37/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin yliarvioi tasonsa toisinaan. Meikillä ja muilla ehostuksilla saa keskinkertaisesta naisesta kauniin ja miehet kiinnostumaan jolloin tulee huomioita. Tämän naiset sitten tulkitsevat joskus väärin.

Jos tinderissä pitäisi olla kuvat ilman meikkiä niin se tasoittaisi miesten ja naisten mätsejä aika reilulla kädellä.

Vierailija
38/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap viehättyisi livenä niistä samoista naisista, joista ei still-kuvana viehäty. Vika ei siis ole tinderissä tai tasoissa. Ap ei vain näe elävänä kuvaa.

Vierailija
39/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa , että tinderissä kuten muissakin deittiappseissa on 2-4xenemmän miehiä kuin naisia.

Lisäksi miesten tapa tykätä kaikista ja karsia myöhemmin , aiheuttaa sen, että algoritmi laskee lukua, joka kuvaa heidän suosiotaan ja esittelee heidän profiilinsa vaan niille naisille, joilla tämä luku on yhtä alhainen. Mitä suositummat ihmiset tykkää sinusta, sitä korkeamnan arvon saat ja sen suositumpia tyyppejä sinulle esitetään.

Vierailija
40/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 224 ei niin hyvännäköistä tinder kuvasta pääteltyä naista on livenä ihan samaa tasoa kuin mitä livenäkin saat. Toki olethan sinkku, että siiosoo.

En nyt oikein ymmärrä ongelmaasi. Jos kerran olet sellainen super-hunk, että sinulla on lyhyessä ajassa 224 mätsiä, niin on erittäin vaikea uskoa että näiden joukossa ei olisi viehättäviäkin naisia. Ja jos irl ympärilläsi pyörii vielä enemmän kiinnostuneita naisia, niin mihin edes tarvitset Tinderiä?