Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se voi olla mahdollista että intialaiset todella tuoksuvat voimakkaasti currylta?

Vierailija
19.01.2020 |

Ei ole mitään ennakkoluuloa vaan ihan omalla nenällä todennettu ilmiö.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteet paistetaan öljyssä, jos on samat vaatteet tai ei pese hiuksia, tuoksu on vahva.

Vierailija
2/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mausteet pukkaa läpi aineenvaihdunnan kautta. En tajua, miten se juustokuminan ja curryn haju voi ollakin niin vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä myös oli aika vahvat hajut, kun yksi intialainen tuli töihin. Onneksi on joko itse tajunnut tai joku sanonut hänelle, niin enää ei pahasti haise. Onkohan muuttanut ruokailutottumuksiaan tai jotain.

Vierailija
4/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun jotain syö, niin aineenvaihdunta puskee hajun ihon läpi. Exä ei suostunut nukkumaan mun kanssa samassa huoneessa, kun söin kerran sipulia niin paljon, että puski ihosta läpi.

Vierailija
5/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama ilmiö kuin että suomalaiset haisevat jykevästi perunalle.

Vierailija
6/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi kun jotain syö, niin aineenvaihdunta puskee hajun ihon läpi. Exä ei suostunut nukkumaan mun kanssa samassa huoneessa, kun söin kerran sipulia niin paljon, että puski ihosta läpi.

Joo, ei niitä sipuleita kannata syödä raakana kuin jotain omenaa.

Vierailija
7/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on perinteisesti syöneet perunaa ja jotain perus lihaa tai kalaa miedosti suolattuna. Jos oikeen villiksi heittäytyy, niin lisäksi vähän pippuria. Ei ihmekään, ettei haista, ja hyvä niin.

Vierailija
8/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei niitä sipuleita kannata syödä raakana kuin jotain omenaa.

Ihan paistettua sipulia oli :D

Vierailija
9/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on perinteisesti syöneet perunaa ja jotain perus lihaa tai kalaa miedosti suolattuna. Jos oikeen villiksi heittäytyy, niin lisäksi vähän pippuria. Ei ihmekään, ettei haista, ja hyvä niin.

Suomalaiset haisee vanhalle viinalle.

Vierailija
10/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että me suomalaisetkin haistaan joltain. Ei vaan haisteta sitä itse. Ehkä maitotuotteita? Puurolta?

Vierailija
11/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää jotkut arvaukset on aika huvittavia, mutta totuus on tosiaan siinä, että jos teet joatin todella voimakasta ruokaa niin koko kämppähän siinä haisee. Sit kun  meet ulos, niin vaatteet ja hiukset on sen hajun omaksuneet.

Myöhäisteiniaikojen eksä oli Namaskaarissa kesäduunissa ja haisi välillä sille samalle ihan vapaapäivinäkin, koska esim tukasta se ei lähde kovin helposti pois edes ekan pesun jälkeen. Ja ei tosiaan siis itse edes pitänyt intialaisesta ruuasta, li tosi nirso syöjä. Oli siinä hajussa pitkin päivää vaan työn puolesta.

Vierailija
12/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän valkosipulikin haisee hiessä ym, niin varmaan intialaiset voimakkaat mausteetkin.

Vierailija
13/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset haisee vanhalle viinalle.

Noh, juomiset on sitten asia erikseen.

Vierailija
14/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kokkaa paljon, joten haju tarttuu ihoon, hiuksiin ja vaatteisiin. Käy joskus heillä kotonaan, niin huomaat jo ennen oven avaamista saman tuoksun.

Asuttiin opiskellessa sikäläisen proffan yläkerrassa. Välillä kunnolla hauduttaessaan haju oli tosi voimakas rappukäytävässäkin ja sen tunnisti omassa asunnossa.

Ei se haju jää saunan jälkeen. Jos rapussa osui samaan hissiin heidän saunavuoron jälkeen, he olivat saman tuoksuisia kuin kuka tahansa suomalainen.

Vierailija
15/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu, nauris ja retiisi...onpa vahvat tuoksut.

Vierailija
16/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nää jotkut arvaukset on aika huvittavia, mutta totuus on tosiaan siinä, että jos teet joatin todella voimakasta ruokaa niin koko kämppähän siinä haisee. Sit kun  meet ulos, niin vaatteet ja hiukset on sen hajun omaksuneet.

Myöhäisteiniaikojen eksä oli Namaskaarissa kesäduunissa ja haisi välillä sille samalle ihan vapaapäivinäkin, koska esim tukasta se ei lähde kovin helposti pois edes ekan pesun jälkeen. Ja ei tosiaan siis itse edes pitänyt intialaisesta ruuasta, li tosi nirso syöjä. Oli siinä hajussa pitkin päivää vaan työn puolesta.

Joo. Intialaiset yms. tekevät curryä joskus jo aamusta alkaen, eli kämppä haisee koko päivän, ja haju tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin.

Mutta curryjauheen tietyt ainesosat ovat myös sellaisia, että muuttavat hienhajua, etenkin sarviapila.

Vierailija
17/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että me suomalaisetkin haistaan joltain. Ei vaan haisteta sitä itse. Ehkä maitotuotteita? Puurolta?

Hapan maito. Huomasin tämän hyvin palatessa kun olin asunut ulkomailla vuoden, itse en maitotuotteita käytä.

Vierailija
18/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kokkaa paljon, joten haju tarttuu ihoon, hiuksiin ja vaatteisiin. Käy joskus heillä kotonaan, niin huomaat jo ennen oven avaamista saman tuoksun.

Asuttiin opiskellessa sikäläisen proffan yläkerrassa. Välillä kunnolla hauduttaessaan haju oli tosi voimakas rappukäytävässäkin ja sen tunnisti omassa asunnossa.

Ei se haju jää saunan jälkeen. Jos rapussa osui samaan hissiin heidän saunavuoron jälkeen, he olivat saman tuoksuisia kuin kuka tahansa suomalainen.

Joku järki siihen kokkaamiseen sitten. Joskus harvoin olen itsekin kokannut jotain todella vahvasti haisevaa, joka sai koko kämpän haisemaan ja piti tuulettaa kunnolla. Otin kuitenkin opikseni, että voi tehdä miedommin tuoksuvia ja silti maistuvia ruokia, ettei kaikki sivullisetkin joudu kärsimään näistä.

Vierailija
19/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kuvitella että jos on töissä pizzeriassa niin hajut tarttuu hiuksiin jne ja sama pätee curryyn jota paistetaan öljyssä. Häiritseekö ne tuoksut sitten ihmisiä? Mun mielestä tuoksuu hyvälle. Intiassa ollessani en edes huomannut koko juttua.

Vierailija
20/59 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on joskus kinkku uunissa yön yli, kyllä te ja vaatteet haisee aamusta vähän rasvalle. Itse sitä ei huomaa, kun nukkuukin siinä ”tuoksussa”. Paljon kokatessa pienessä asunnossa se kokkausten haju tunkee vaatekaapissakin oleviin vaatteisiin.